Bummerquote:
Je leeftijd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
BummerHeb ik niks meer geheim te houden
Ik ben jong, mijn leeftijd vind ik nog steeds geen geheimhouding waardquote:
Je lichamelijke leeftijd ja. Je geestelijke zou ik voor me houdenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben jong, mijn leeftijd vind ik nog steeds geen geheimhouding waard
Mijn geestelijke leeftijd fluctueert van 6 tot 66quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je lichamelijke leeftijd ja. Je geestelijke zou ik voor me houden
Vertel!quote:
Waarom heb ik nu opeens zin in chocolade?quote:
En hoe oud is je lichaam geworden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn geestelijke leeftijd fluctueert van 6 tot 66
Omdat Aldi = briljante chcoladetaart?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu opeens zin in chocolade?
24quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe oud is je lichaam geworden?
Fles drinken, twee kipfilets, stokbrood met kruidenboter, vier rollen keukenpapier en 10 broodjes voor 4 euroquote:
Dan ben je eigenlijk nog duur uit! Ik heb laatst voor ruim een week boodschappen gedaan voor 20 euro.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fles drinken, twee kipfilets, stokbrood met kruidenboter, vier rollen keukenpapier en 10 broodjes voor 4 euro
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk nog duur uit! Ik heb laatst voor ruim een week boodschappen gedaan voor 20 euro.
Ik moet ook eens naar de Aldi merk ik al. Sinds ik student-af ben ben ik er niet meer geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fles drinken, twee kipfilets, stokbrood met kruidenboter, vier rollen keukenpapier en 10 broodjes voor 4 euro
Ik zie dat er nu echt haast geboden is bij onze afspraakquote:
Eet je dan de hele week brood met soep uit blik ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
Dan ben je eigenlijk nog duur uit! Ik heb laatst voor ruim een week boodschappen gedaan voor 20 euro.
Maar broodjes en stokbrood met kruidenboter eet je niet elke dag neem ik aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, broodjes, gewone bruine bolletjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar broodjes en stokbrood met kruidenboter eet je niet elke dag neem ik aan
5 kilo aardappels: 2,79quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Eet je dan de hele week brood met soep uit blik ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |