Maar waarom een ava, als ik naar beneden kijk heb ik the real thing.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan denken ze er ook nog eens de hele tijd aan, kijken er de hele dag naar... je zou bijna denken dat het leuke speledingetjes zijn.
Ja, wij toch niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar waarom een ava, als ik naar beneden kijk heb ik the real thing.
Maar de mannen hebben niet eens een tieten-ava!quote:
Dan zijn het meisjes die aimen to pleasequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar de mannen hebben niet eens een tieten-ava!
Mwah, dan ben ik wel gewoon niet zo'n meisje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zijn het meisjes die aimen to please.
Zeg je nu dat het gewillige sletjes zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Dan zijn het meisjes die aimen to please.
Dat is wel de indruk die ik krijg bij vrouwen die dat over zichzelf zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het gewillige sletjes zijn?
Oeh, beterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
Ik heb mijn nieuwe contract gekregen om even door te nemen.
you say it like it's a bad thingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
Oh, dan ben ik op m'n werk dus een gewillig sletje?
Ja, jaarcontract, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden, ik ben er blij van.quote:
Alleen op je werk?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
Oh, dan ben ik op m'n werk dus een gewillig sletje?
Tof, minimaal een jaar onder de pannen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, jaarcontract, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden, ik ben er blij van.
Jaarcontract, wat goed!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, dat is het dus nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
you say it like it's a bad thing.
Goed gedaan, Suzie Qquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar dat gaat niemand aanquote:
Fijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iedereen weet het alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar dat gaat niemand aan
Mooi zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
Neuken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar dat gaat niemand aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |