Ja ooooffffffff je ziet het zo: ik laat geen mogelijkheid onbenut om een leuke vent te hosselenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit, je reputatie is toch volkomen verloren gegaan bij deze. Nerd-vrouwtje. Brrr..
Valt WoW daar ook onder dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
En er is niks met een goeie game op zijn tijd joh
Heb zelf via een soortgelijk medium de date van mn leven gehad, dus ja, kan geweldig werken hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ooooffffffff je ziet het zo: ik laat geen mogelijkheid onbenut om een leuke vent te hosselen
En er is niks mis met een goeie game op zijn tijd joh
Tis gewoon The Sims met een ander uiterlijk hoor.quote:
Hey! Ik ben ook een nerd-vrouwtje, ja?! Maar goed, dat beperkt zich tot Star Trek kijken, doorgaans.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit, je reputatie is toch volkomen verloren gegaan bij deze. Nerd-vrouwtje. Brrr..
Dat is dan weer wel oké.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef Seven. het volgende:
Hey! Ik ben ook een nerd-vrouwtje, ja?! Maar goed, dat beperkt zich tot Star Trek kijken, doorgaans.
Hey, in plaats van dat je dat dan even over mij zegt...quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
niets mis met nerdvrouwtjes trouwens, uitzendkrachtje hier is ook enorm nerdy, die gaat zelfs naar conventies, maar damn.
JIj hebt hier al genoeg aandachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey, in plaats van dat je dat dan even over mij zegt...
Een vrouw kan nooit genoeg aandacht krijgen zeg ik jequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj hebt hier al genoeg aandacht.
maar wel teveelquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een vrouw kan nooit genoeg aandacht krijgen zeg ik je
Ik denk dat menig vrouw stalkers toch niet echt op prijs stelt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
Een vrouw kan nooit genoeg aandacht krijgen zeg ik je
Niets mis mee zeg ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey! Ik ben ook een nerd-vrouwtje, ja?! Maar goed, dat beperkt zich tot Star Trek kijken, doorgaans.
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk dat menig vrouw stalkers toch niet echt op prijs stelt.
En kijk, je hebt alweer aandachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |