CUUUEEE!!! Hij flirt terugquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. die discussie gaat eigenlijk nergens over.
Als ik het echt wil weten neem ik de gok wel.
Ik zie hier trouwens geen steen en ook geen serverhok.
Gewoon een kantoor waar elke werkplek meerdere flatscreens heeftIk zie zelfs planten
![]()
PS:
Wat heb jij met komkommers?![]()
Ik sta open voor suggestiesquote:
Dat wordt afspreken met een rode roos in het knoopsgat! Romantiek!quote:
Ik dacht dat Belgen veel relaxer waren. Jezus wat een geanalyseer. Jij bent volgens mij het type, waar je als man helemaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen tegen de tijd dat ik er niet meer mee om kan gaan, maar nu nog niet. Te vroeg, te dramatisch. Ik heb hem al eens ronduit gevraagd of de interesse aan het afnemen is via mail, dat was volgens hem niet het geval. Er is al seks geweest, dan is de spanning er wel af.
Verdomme, nou kom ik dus toch weer aan het twijfelen want het eerste dat hij deed bij thuiskomst was mij sms-en. Zucht. Hij geeft ook wel tegenstrijdige signalen. Ik stel me misschien ook wel aan, hij is nog geen 24u terug.
Dan heb je wel voor een ruksite gewerkt. Zoals match.com of meetic zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het erge is dat ik een ICT-er ben. Ik heb zelfs als programmeur aan een datingsite gewerkt. Toen heb ik eigenlijk een paar dingen geleerd:
- De meeste profielen zijn nep en bedoeld om de site er uit te laten zien alsof er veel mensen zijn. De foto's zijn vaak van mensen uit Amerika ofzo die er toch niet achter komen.
- Er worden chatters ingehuurd om de boel actief te houden.
- Het verdienmodel moet mensen aansporen om op de site actief te blijven. Hierdoor zie je vaak dat ze mensen met een gratis profiel lokken en daarna met credits werken en dergelijke.
- Er wordt op kantoor gelachen om mensen die heel graag willen afspreken en gefrustreerd raken wanneer dat niet gebeurt.
Inmiddels werk ik niet meer bij dat bedrijf (is ook alweer bijna 4 jaar geleden), maar had toen al helemaal zoiets van "internet is leuk als informatiebron" maar voor de rest is het allemaal bullshit.
Zo, een eerste reactie op Fok, welkom!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:37 schreef erik81 het volgende:
Ik heb inmiddels ook mijn eerste online date stappen gezet, blijf het lastig vinden maar online is wel een stuk eenvoudiger dan in het echt.
Wel al een paar leuke dates gehad met een dame, helaas is dat verder nergens op uitgekomen, maar we gaan gewoon vrolijk verder :-)
ja en neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Zo, een eerste reactie op Fok, welkom!
Onder welke username dan wel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef erik81 het volgende:
[..]
ja en neewel onder deze username idd, heb hier vroeger ook wel rond gehangen
Oh wacht, heb jij ook fuhkering?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik een vrouw
En volgens mij was het toch nog wel enigzins te begrijpen
Nee alleen 3rdRock kan echte ' fuhkering' hebbenquote:
Zoiets bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee alleen 3rdRock kan echte ' fuhkering' hebben![]()
Ik heb een afspraak dat we niet met andere daten/scharrelen zolang we met elkaar omgaan.
Maarja het is wennen zal ik maar netjes zeggen.
die aardige verlegen lieve schattige vrouwtjes verbergen zich goed.....maar ze zijn vindbaar!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Na ja, ik heb nog niet eens zoveel moeite met dat soort dingen.
Weet alleen niet of een datingsite nou wel de manier is. Ik ben 30 jaar oud en ik zie alleen maar vrouwen met kinderen, of vrouwen die nog ouder zijn dan ik, of profielen waar je de omschrijving van iemand leest en daarna meteen schrikt van alles wat er staat dat je nog niet eens meer zin hebt om naar de foto te kijken.
Ik bedoel, al die vrouwen die schrijven "ik ben niet op mijn mondje gevallen, ik kan hard uit de hoek komen, ik heb een vent nodig met een ruggegraat die tegengas kan geven". Wtf? Het voelt alsof ik een war zone betreedt.
Waar zijn de aardige, verlegen, lieve en schattige vrouwtjes?Where are you hiding?
waarom alleen ik?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee alleen 3rdRock kan echte ' fuhkering' hebben![]()
Ik heb een afspraak dat we niet met andere daten/scharrelen zolang we met elkaar omgaan.
Maarja het is wennen zal ik maar netjes zeggen.
Schrijf je in en kom erachter!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:30 schreef Ijscodude het volgende:
Is parship.nl trouwens nog wat? Kan je er een beetje gratis berichten sturen of moet je daar voor dokken?
helderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef love_sharon het volgende:
3rdRock: omdat jij een van de weinige bent die nog iets verkering noemt en zeker naar 1 dateMaar leuk voor jou hoor!
En je bent erachterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef Ijscodude het volgende:
Ik merk ook dat je voor elke functie moet betalen.. Ik hou het wel bij Knuz en Paiq..:-P
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je bent erachter
Ging nog redelijk snel toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |