Well done.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:44 schreef kastanova het volgende:
En dan was ik ook wel weer "spot on" qua herkennen van labiele wijven trouwens.
Nah meid, ik zal eens aardig zijn, For good old time's sakequote:
Da's heel lief aangeboden, maar ik sla dit aanbod toch maar af.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah meid, ik zal eens aardig zijn, For good old time's sake.
Nota bene wíj gaan, zodra het qua zon weer wat draaglijker is buiten, daten en daarbij een ludieke "Online-Dating-HowTo"-fotoserie maken.
Je bent écht verstandiger gewordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Da's heel lief aangeboden, maar ik sla dit aanbod toch maar af.
Dat hoop ik toch. Maar het was vast fantastisch stomende seks geworden hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent écht verstandiger geworden.
Mweh, vrees dat ik in de loop der tijd te verwend geraakt ben...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:53 schreef Seven. het volgende:
Dat hoop ik toch. Maar het was vast fantastisch stomende seks geworden hoor.
Oh ja. Niemand kan jou nog bekoren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, vrees dat ik in de loop der tijd te verwend geraakt ben...
Nou... Dát valt gelukkig nog mee, anders had ik hier wel gefrustreerder rondgehuppeld.quote:
OK, wat is je eisenlijstje dan voor bekoorlijke seks?quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou... Dát valt gelukkig nog mee, anders had ik hier wel gefrustreerder rondgehuppeld.
Maar kan toch wel stellen dat ik in m'n laatste rijtje sekspartners toch slechts met maar 1 meid een echt optimale klik had.
- Zelfverzekerd (lees: 100% niet ónzeker over lichaam)quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, wat is je eisenlijstje dan voor bekoorlijke seks?
Nou nee.. Dat zou immers een ronduit domme vraag zijn gezien de rest van de tekst.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:31 schreef Cue_ het volgende:
aan ons natuurlijk om nu te vragen wat je met alles bedoeld..
Voor mij geen plasseks, poepseks, voetfetish (te gevoelig), geen hardcore SM, anaal doe ik alleen als er een soort van vertrouwensband is opgebouwd. En trio's is nooit een fantasie geweest, al zou ik dat wel eens kado willen doen aan iemand om wie ik veel geef. Nee, dan denk ik dat ik toch te bekrompen zou zijn voor jou.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:20 schreef kastanova het volgende:
Zou op het ongeoefende oog eventueel simpel of zelfs doorsnee over kunnen komen, maar die mensen blijken doorgaans in de praktijk een wat beperktere opvatting te hebben van "alles."
Dat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:48 schreef Seven. het volgende:
Voor mij geen plasseks, poepseks, voetfetish (te gevoelig), geen hardcore SM, anaal doe ik alleen als er een soort van vertrouwensband is opgebouwd. En trio's is nooit een fantasie geweest, al zou ik dat wel eens kado willen doen aan iemand om wie ik veel geef. Nee, dan denk ik dat ik toch te bekrompen zou zijn voor jou.
Vandaar dus ook het idee van de fótoserie in plaats van een film.quote:
Je bent geniaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaar dus ook het idee van de fótoserie in plaats van een film.
Gast, je hebt mijn eerste zin uit zijn verband getrokken. De profielen van de site waaraan ik meewerkte waren bijna allemaal nep. En ik schreef later over andere sites dat er neppe profielen tussen staan, nadat jij schreef dat er zo goed als geen neppe profielen zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef macondo het volgende:
"Dat heb ik helemaal nooit gezegd! Je kan niet lezen!"
- Pannenkoek, "hier" zeg je het letterlijk een half uurtje geleden.
"Laten we het ergens anders over hebben"
Volgende keer even onthouden wat je zoal schrijft hier hé, voordat je de leesvaardigheid van anderen in twijfel trekt. Dit is de internet. Daar blijft het soms wel eens staan. Even wennen, maar best handig (dat internet gaat nog groot worden).
3rdrock 2quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb wel ineens trek in pannenkoeken. En komkommers. Hmm. Rare combi.
Lol, er zijn nog mensen die het zo eten ook:
http://www.maggi.nl/RecepyImage354-h300-w400.aspx
Pannenkoekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:09 schreef LostInSpace het volgende:
Ik heb wel ineens trek in pannenkoeken. En komkommers. Hmm. Rare combi.
Lol, er zijn nog mensen die het zo eten ook:
http://www.maggi.nl/RecepyImage354-h300-w400.aspx
ik weet van nietsquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
Vrijdag weer een date met een heuse vrijgezelle, woest aantrekkelijke man
Ja, net goed! Ze wil je alleen geld aftroggelen, wat een hoer!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Toefjes het volgende:
een oneliner ontvangen via paiq, van een veel te lekker ding. Dus fake.
Ik niet reageren, dat zal d'r leren. hehe
Niet helemaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, net goed! Ze wil je alleen geld aftroggelen, wat een hoer!
....Oh wacht, paiq is gratis.
Ja, maar dan ben je een sufferd. Een oneliner accepteren is gratis, dus als ik Toefjes was zou ik 'm gewoon aannemen en kletsen. Je merkt snel genoeg of iemand een faker is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Niet helemaalJe KUNT credits kopen.. Volgens mij.
Dat is waar je kunt die oneliner inderdaad accepteren en dan staat ze gewoon in dat contactenlijstje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je een sufferd. Een oneliner accepteren is gratis, dus als ik Toefjes was zou ik 'm gewoon aannemen en kletsen. Je merkt snel genoeg of iemand een faker is.
Erik, aangenaamquote:
Ik ben binnenkort jarigquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:36 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het zo irritant als iemand jarig is op paiq, dan verschijnt haar chatscherm de hele tijd in beeld plus één of andere kafsmiley met een biertje en een toeter.
Zo heel groot op je scherm. Argh!
Alweer een Erik? Been there, done that...quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:35 schreef erik81 het volgende:
[..]
Erik, aangenaam
paiq, mjah kweeenie vind het nog niet echt fijn werken of zo, wel grappig dat je cijfers voor je foto's krijgt
Hij heeft het er maar druk mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
Alweer een Erik? Been there, done that...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah damnquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alweer een Erik? Been there, done that...
Kan ik hen mooi treiteren met mijn verjaardagquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:41 schreef Silenus het volgende:
Je ziet het niet bij jezelf.Alleen je matchen zien het.
Juist op gratis sites fakers toch? Maar goed, ga t wel accepteren, is wel iemand waar je mee op een verjaardag aan kan komen, haha.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, net goed! Ze wil je alleen geld aftroggelen, wat een hoer!
....Oh wacht, paiq is gratis.
Tsja, waarom zou ze faken? Wat schiet zij ermee op? Als zij zegt dat ze geen telefoon heeft en dat je daarom kan smsen naar 4050 weet je genoeg, maar volgens mij zitten die lui niet op chatsites omdat het de moeite niet loont. (Ik kan me niet voorstellen dat meer dan 0,01% daarin trapt namelijk)quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Juist op gratis sites fakers toch? Maar goed, ga t wel accepteren, is wel iemand waar je mee op een verjaardag aan kan komen, haha.
Maar als iets te mooi lijkt om waar te zijn, klopt dat meestal ook wel.
Tja, we zijn bezig in elk geval ;-) ontdek de handicap. Leuk spel :-)quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, waarom zou ze faken? Wat schiet zij ermee op? Als zij zegt dat ze geen telefoon heeft en dat je daarom kan smsen naar 4050 weet je genoeg, maar volgens mij zitten die lui niet op chatsites omdat het de moeite niet loont. (Ik kan me niet voorstellen dat meer dan 0,01% daarin trapt namelijk)
En als ze heel mooi is zal er misschien vast wat anders mis mee zijn.Ik heb ook wel eens met vrouwen gedate waarvan iedereen op straat/kroeg naar me keek van 'zohoo, goed geregeld!', maar achteraf bleek dan toch wel duidelijk waarom ze single was.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, nog nooit, anders had ik je wel Erik3 genoemd
Na je bent mijn eerste Spiritquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, nog nooit, anders had ik je wel Erik3 genoemd
Bah nee zeg, dat zou inhouden dat ik niet meer mag daten met anderenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof jullie al furkering hebben.
Hier bloeit iets moois inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof jullie al furkering hebben.
Och jee, als je nog nooit een relatie hebt gehad, laat dan maar zitten. Geen zin om weer een vent helemaal op te moeten voedenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:33 schreef erik81 het volgende:
:^
daarbij heb ik nog nooit furkering gehad, naja 2 weken in groep 6
Niet als je een open relatie hebt natuurlijk. Maar dat zijn afspraken die je zelf moet maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:32 schreef Spirit82 het volgende:
Bah nee zeg, dat zou inhouden dat ik niet meer mag daten met anderen
d'r zal toch iemand eens aan moeten beginnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Och jee, als je nog nooit een relatie hebt gehad, laat dan maar zitten. Geen zin om weer een vent helemaal op te moeten voeden![]()
Mij niet gezienquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:36 schreef erik81 het volgende:
[..]
d'r zal toch iemand eens aan moeten beginnen
OK, OK. Smart move.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb een fobo, sta er alleen niet superhekenbaar op
Afspreken doe ik pas als ik ervan ben overtuigd dat de man in kwestie niet in real life een ongelofelijke creep is. Soms is dat na 1x chatten met iemand al duidelijk, soms duurt het iets langer. Ook net waar ik zin in heb
Update: men kan weer opgelucht ademhalen want heb het gedoetje met man-met-vriendin afgekapt. Gister ontmoet, was weer erg leuk, maar mezelf kennende gaat het toch niets worden dus dat heb ik hem ook direct laten weten. We houden nu gewoon contact via msn omdat we elkaar nog steeds leuk vinden, maar zullen elkaar niet meer ontmoeten (niet any time soon zo lang hij dus een vriendin heeft).
Vrijdag weer een date met een heuse vrijgezelle, woest aantrekkelijke man
In jou?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef erik81 het volgende:
Ghehe, naja dat komt allemaal vanzelf wel d'r zit iig eens beweging in
Helemaal naar eigen smaak, eigen wensen.. okee, kost even tijd, maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Och jee, als je nog nooit een relatie hebt gehad, laat dan maar zitten. Geen zin om weer een vent helemaal op te moeten voeden![]()
Ik ken hem van een niet nader to noemen gamequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, OK. Smart move.
En waar heb je die woest aantrekkelijke man vandaan getoverd?
1 nopequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In jou?
Daarnaast duidt een man die op zijn 29ste op 3 mogelijkheden:
1. hij is nog maagd
2. hij is een hosselkoning die zich gewoon niet kan binden
3. hij is gewoon heul verlegen
Welke ben jij?
Ik val niet op blondquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie weet verandert hij wel in een woeste noorman.
Haha WOW, of Second life? Zoiets?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken hem van een niet nader to noemen game
Verlegen mannenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:40 schreef erik81 het volgende:
[..]
1 nope
2 zeker niet
3 beetje wel denk ik
Ik durf hier geen antwoord op te gevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha WOW, of Second life? Zoiets?
Volkomen terecht ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik durf hier geen antwoord op te geven
Ik snap het. Doe ook aan een soortgelijke game, en ik schaam me er voorquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit, je reputatie is toch volkomen verloren gegaan bij deze. Nerd-vrouwtje. Brrr..quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ooooffffffff je ziet het zo: ik laat geen mogelijkheid onbenut om een leuke vent te hosselenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit, je reputatie is toch volkomen verloren gegaan bij deze. Nerd-vrouwtje. Brrr..
Valt WoW daar ook onder dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
En er is niks met een goeie game op zijn tijd joh
Heb zelf via een soortgelijk medium de date van mn leven gehad, dus ja, kan geweldig werken hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ooooffffffff je ziet het zo: ik laat geen mogelijkheid onbenut om een leuke vent te hosselen
En er is niks mis met een goeie game op zijn tijd joh
Tis gewoon The Sims met een ander uiterlijk hoor.quote:
Hey! Ik ben ook een nerd-vrouwtje, ja?! Maar goed, dat beperkt zich tot Star Trek kijken, doorgaans.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit, je reputatie is toch volkomen verloren gegaan bij deze. Nerd-vrouwtje. Brrr..
Dat is dan weer wel oké.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef Seven. het volgende:
Hey! Ik ben ook een nerd-vrouwtje, ja?! Maar goed, dat beperkt zich tot Star Trek kijken, doorgaans.
Hey, in plaats van dat je dat dan even over mij zegt...quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
niets mis met nerdvrouwtjes trouwens, uitzendkrachtje hier is ook enorm nerdy, die gaat zelfs naar conventies, maar damn.
JIj hebt hier al genoeg aandachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey, in plaats van dat je dat dan even over mij zegt...
Een vrouw kan nooit genoeg aandacht krijgen zeg ik jequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj hebt hier al genoeg aandacht.
maar wel teveelquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een vrouw kan nooit genoeg aandacht krijgen zeg ik je
Ik denk dat menig vrouw stalkers toch niet echt op prijs stelt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
Een vrouw kan nooit genoeg aandacht krijgen zeg ik je
Niets mis mee zeg ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey! Ik ben ook een nerd-vrouwtje, ja?! Maar goed, dat beperkt zich tot Star Trek kijken, doorgaans.
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk dat menig vrouw stalkers toch niet echt op prijs stelt.
En kijk, je hebt alweer aandachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |