Goedemorge 99, Hoe maakt u het?quote:
Heb ik gedaan, in het vorige topicquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:14 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Beschaafde mensen zeggen eerst goedemorgen Deka
21Cquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
FromJoanne A lovely day in Cairo High: 21°C High: 70° F clear sky One thing for sure revolution could never have happened in middle of summer #Jan25
daar is het ook mooi weer
De geheime demonstratie...... niet doorvertellen hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat zou er vandaag gepland zijn, volgens de topic titel.
Het leuke van momentum is dat je dit ook weer terug kunt krijgen.quote:
na aanleiding van de laatste tweets , leek er echt iest aan te komen , maar zoals het er nu naar uit ziet gaat gewoon de Day of Decoration door ...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat zou er vandaag gepland zijn, volgens de topic titel.
Je probeert onnozel te zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
De geheime demonstratie...... niet doorvertellen hoor
Oke.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
na aanleiding van de laatste tweets , leek er echt iest aan te komen , maar zoals het er nu naar uit ziet gaat gewoon de Day of Decoration door ...
ik had indd. beter kunnen zetten in TT;
Day of Decoration ( and more ?)
tja , nu te laat ( of daniel moet em even willen aanpassen)
moest wel korter , maar heb ik b.t.w. niet gedaan hoor .. maar vind em wel goed zo ..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En de OP is verneukt. Zag er eerst beter uit.
En.....lukt het?quote:
Knul dat je onnozel bent is een gegeven. Volg onderwijs en leer begrijpend lezen.quote:
nou ik denk dat er wel degelijk "iets op de planning staat "quote:
Zou jij misschien eens inhoudelijk getweet willen worden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nou ik denk dat er wel degelijk "iets op de planning staat "
ze zijn alleen zo slim om van te voren niet teveel inhoudelijk te tweeeten ,
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zou jij misschien eens inhoudelijk getweet willen worden?
He... das nou jammer, ik zou je zo inhoudelijk tweeten dat je voorlopig even uitgetweet was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hahah heeft geen account
![]()
Duidelijk mee eens. Ik ga de oude op restaureren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En de OP is verneukt. Zag er eerst beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |