quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Academische opleiding, dode mensen tellen. Jippie.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is niet op locatie, neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolg van bovenstaande is dat ik gisteravond m'n avondeten overgeslagen hebMaar ik heb m'n calorietjes wel uit alcohol gehaald
Vanochtend schaaltje yoghurt gegeten. Begin inmiddels wel honger te krijgen, dus met de lunch prop ik me wel weer vol."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Nee want er staat ook Temporary directly employed workers hier boven arrggghhhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik aardig in de richting dan?
ik zou uitzendkrachten bedenken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee want er staat ook Temporary directly employed workers hier boven arrggghhh
Ik zet 0 neer vind het wel prima, thanks voor het meedenken wel hoor!
Ja, en ondertussen fok! ik er rustig op los. Hier in Congo hebben ze een goede internetverbinding, joh!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is niet op locatie, neem ik aan?
Ja ik ook alleen dan staat er 2x uitzendkrachtenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou uitzendkrachten bedenken.
En Merel: zolang hij niets doet met die andere meid, waarom niet?
ja, en dàt gaat er dus verdwijnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
natuurlijk is het verschil groot, daarom hebben we ook een onderscheid in opleidingen.
Nee. het verschil in opleiding gaat niet verdwijnen, het verschil in titels tussen opleidingen gaat verdwijnen. Iets heel anders, imho.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en dàt gaat er dus verdwijnen.
Verder ben ik het er mee eens dat er meer aandacht aan stages en de beroepspraktijk besteed mag worden op het WO, zéker voor mensen die naast hun studie niet werken en dus gewoon blanco ineens het bedrijfsleven instappen als ze 'klaar' zijn, en ook om de mensen te laten zien 'dat ze heus niet alles weten' en dus niet zomaar meteen die perfecte baan 'op hun niveau' kunnen verwachten, dát zeker. Maar het onderscheid 'weghalen', nee.
Ja als ik dat ga uitleggen wordt het écht te herkenbaar, sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
@Merel: ik snap niet dat hij dan toch nog gaat
Ik snap niet dat die andere truus nog gaat...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
@Merel: ik snap niet dat hij dan toch nog gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja maar soms lees je iets en dan ga je meteen zelf het verhaal invullen zonder te lezen wat de ander nu eigenlijk zégt. Doe ik zelf ook vaak genoegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
of zijn jij en Mo iets te scherp met je woorden? Kan allebei. Ik had in ieder geval het zelfde sentiment als vizor.
Ik vind bijvoorbeeld dat stages veel meer moeten worden gepromoot in het WO. Ik vind het belachelijk dat veel WO studenten nooit een stage doen tijdens hun opleiding. Wat moeten werkgevers nu met mensen die nooit een kantor van binnen hebben gezien?
^^^quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:42 schreef Merel het volgende:
Wat ben ik blij dat ik gewoon een oude drs-titel heb die duidelijk maakt wat voor opleidingsniveau ik hebEn verder hou ik me buiten de discussie
Het klinkt luguber maar je doet het vanuit Zweden, begrijp ik?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, en ondertussen fok! ik er rustig op los. Hier in Congo hebben ze een goede internetverbinding, joh!
Ja, dat bedoel ik dus ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb beide gedaan en HBO is echt veel minder "stampen" en meer praktijkgericht in mijn geval dan hoor.
ja, maar dat betekent niet dat ze beide hetzelfde zijn, en dat kan voor zowel WOer als HBOer nadeling zijn in het verwachtingspatroon van een werkgever: soms is praktijk vereist, soms meer academische vaardigheden. Ik snap gewoon waarom het gelijk getrokken moet worden (de titelatuur), want dat is het niet, en dat heeft niets met meer- of minder-waardigheid te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook.
Anyway: HBO heeft voor- en nadelen, WO ook. Dat is een beetje de conclusie.
Ik mag ook nog steeds een drs-titel voeren, hoor. Alleen doe ik dat niet, omdat het niet gebruikelijk is voor mensen die in mijn tijd zijn afgestudeerd.quote:
In mijn tijd was het nog wel gebruikelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mag ook nog steeds een drs-titel voeren, hoor. Alleen doe ik dat niet, omdat het niet gebruikelijk is voor mensen die in mijn tijd zijn afgestudeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |