Wanneer de VS zich er nooit mee zou hebben bemoeid. En de Sovjet Unie bij het het Duitsland, Italie, Japan kamp zou zitten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:27 schreef Im.Kant. het volgende:
Geen idee. Is eigenlijk niks zinnigs over te zeggen, want hoe Duitsland de oorlog dan zou kunnen winnen is mij al onbekend.
Ligt er aan... Mogelijk was de NWO er dan wat sneller doorgedrukt. totale kennis + technologie: totale macht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:38 schreef timmmmm het volgende:
Dan had het duitse rijk toch al lang geleden uiteen gevallen. Om dezelfde redenen als alle wereldrijken dat deden .
I LOL'dquote:Oma vraagt: "Mag ik zitten? Ik ben oud en een beetje moe."
"Optiefen, oude graftak" zegt timmmmm.
Oma moet huilen. timmmmm is blij.
Japan, wat tegen die tijd toch ook een aardig wereldrijk heeft kunnen opbouwenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:54 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hitler's plan was, dat zjin opvolger in 1980 de V.S aan zou pakken. Wanneer dat was gelukt, wie kon hem dan nog stoppen?
Dan had Duitsland dus nog te maken met een intacte Sovjet-Unie? Kom op nou, deze hele discussie is zinloosquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wanneer de VS zich er nooit mee zou hebben bemoeid. En de Sovjet Unie bij het het Duitsland, Italie, Japan kamp zou zitten.
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef jamesstewart het volgende:
Komen ze weer met een wat als vraag... wat als Jezus nooit geboren was? Zo ken ik er nog wel 1 miljoen.
Definieer "sommigen" a.u.b.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:20 schreef DroogDok het volgende:
Dan hadden we de arische heilstaat gehad die sommigen als ideaal zien.
Heb je zelf geen enkel idee met wie hij daarmee zou bedoelen?quote:
Er zijn verschillende scenario's denkbaar hoe Duitsland Rusland verslagen zou kunnen hebben, bvquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:06 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Dan had Duitsland dus nog te maken met een intacte Sovjet-Unie? Kom op nou, deze hele discussie is zinloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |