Klopt. Toch doet het mij niks.quote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef JackHerrer het volgende:
Tof! vindt het eigenlijk best wel bij elkaar passen, die Afrikaanse zang met casio vl-1 achtige geluidjes.
Grappig!quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Yorrit het volgende:
Dan wil ik het volgende onder jullie aandacht brengen nu het toch zomers aan het worden is. De nieuwste sensatie uit Zuid-Afrika: Shangaan Electro, snelle energieke dansmuziek met cheesy synthsounds.
Hier een van de imo leukste werkjes, van de groep 'Tshetsha Boys'
[YouTube]
Ik vind het geweldig!
gaat hip worden!
Haar stem vind ik niet echt bijzonder mooi (ook niet slecht). Desalniettemin een heel fijn nummer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe scarlett johanson, ik vind het heerlijk(ik vond haar tom waits plaat ook al prima, maar ik vind dat ze hier beter zingt)
[YouTube]
Hier moet ik de film bij zien. Deze jazzy muziek is daarbij denk ik zeer sfeerverhogend. Verder leuk om op het strand te draaien als je wil slapen. Nu gewoon thuis is het toch helaas bagger, omdat jazz gewoon niet mijn ding is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe scarlett johanson, ik vind het heerlijk(ik vond haar tom waits plaat ook al prima, maar ik vind dat ze hier beter zingt)
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Waar wel onder? Natuurlijk is aan jazz soms geen touw vast te knopen, maar dit heeft wel dezelfde sfeer.quote:Op maandag 25 april 2011 11:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou dit nou niet direct onder jazz scharen.
De muziek vind ik wel kek, maar de tekst en video hebben een nogal hoog 'quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:22 schreef belsen het volgende:
Amanda Palmer, ooit van de Dresden Dolls met The Young Punks. Mooie clip? Goed nummer?
Erg leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef ranja het volgende:
Na het eerste album uit 2006 ben ik ze enigzins uit het oog (oor) verloren, maar volgende maand komt er een nieuw album van The Victorian English Gentlemens Club. Hun 3e, blijkbaar.
Dit is daarvan de eerste single.
Van het eerste album was diequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:32 schreef belsen het volgende:
Ik ken nog My son spells backwards van ze, dat was ook een tof nummer.
Leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef ranja het volgende:
Na het eerste album uit 2006 ben ik ze enigzins uit het oog (oor) verloren, maar volgende maand komt er een nieuw album van The Victorian English Gentlemens Club. Hun 3e, blijkbaar.
Ook leuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Het nieuwste bandje op het ipecac label van greg wreckman en mike patton: gangpol & mit
Aan de ene kant foute geluidjes en erg gelikt, aan de andere kant heel spannend. Leuk dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Het nieuwste bandje op het ipecac label van greg wreckman en mike patton: gangpol & mit
Deze is tofquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Verbaasd me niksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat kan ik van die van jou niet zeggen, helemaal niks eigenlijk
Ligt niet aan jou hoor, geldt voor het meeste wat hier gepost wordtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Verbaasd me niksje hebt nog niks wat ik hier neergezet heb gepareld
Nee, het irriteert mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:40 schreef Moody het volgende:
Lekker nummer van het nieuwe album van The Antlers.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |