Hij is de peetvader van marcelloquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:03 schreef porsche1 het volgende:
Penisbaard? Wat heeft die hier mee te maken?
Ik heb eens geknikkerd met Pener, dat was mega vet gaaf sindsdien voel ik liefde voor die man.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waar penisbaard een flikker is en iedereen hem haat.
Volgende keer 2 maanden ban.quote:
* kuchquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waar penisbaard een flikker is en iedereen hem haat.
Moet kunnen, deze baas is een echte hosselaar.quote:
Ik laat het jullie weten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
hoelaat komt hij vanavond online?
Geblesseerdquote:
Dat is hem geraden!!!quote:
RIP Bruce mijn mattiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Rectum het volgende:
Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik even aan Bruce moet denken.
Ik wil veel mooie vrouwen, veel geld en veel optreden. Maar dat gaat zo niet lukken denk ikquote:
quote:Hey ik ben yvonne soms denk bij mezelf waar ben ik aan begonnen
Begonnen in me leven heb ik zo veel gegeven
Ik ben een leuke meid met veel lol in me hol
Scheur met me scooter waarmee ik toeter
Naar iedereen om me heen
Zelf naar mensen die ik niet ken
Wand iedereen weet wie ik ben
DOe eens unban manquote:
die heb je nieteens kunnen zien manquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:42 schreef Kos_Mos het volgende:
[..]
Ban is er lang af hoor, zijn kop stond me niet aan.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die heb je nieteens kunnen zien man
Marcello is wat jij wilt dat hij is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
maar is die marcello nou stoned of niet?
het is vast een toffe gast enzo, maar als ie stoned is dan wil ik ook zijn wietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:55 schreef Kos_Mos het volgende:
[..]
Marcello is wat jij wilt dat hij is.
Ik geloof via zijn site, wij belde hem nooit en normaal werd die niet gebeld, moet dus een van hier zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Not me, ik heb nieteens een telefoon bij de hand, maar hoe komen ze aan zijn nummer dan?
goh wel weer typisch fok inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:19 schreef Kos_Mos het volgende:
[..]
Ik geloof via zijn site, wij belde hem nooit en normaal werd die niet gebeld, moet dus een van hier zijn.
jij kent de grens niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het is wel jammer dat er dan 1 iemand moet zijn die de grens niet kent
omdat we er nog niet overneehen zijn.quote:
Moet je je maar aanpassen aan de situatiequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat we er nog niet overneehen zijn.
Hij doet me denken aan Stevie Wonder in de soundtrack van Wild Wild West.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:11 schreef Gronkel het volgende:
Wonderlijk genoeg heeft Marcello nog steeds geen dame aan de haak geslagen. Dames, grijp uw kans!
Wel apart dat hij niet herkenbaar in beeld is.
Nu wordt het wel een beetje zielig...quote:Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef Kos_Mos het volgende:
Hallo, daar zijn we weer.
Hier een uitgelekte video van Marcello, hij is niet volledig, maar wel de moeite waard.
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef Kos_Mos het volgende:
Hallo, daar zijn we weer.
Hier een uitgelekte video van Marcello, hij is niet volledig, maar wel de moeite waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |