Wat is een melkcreme dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef Chromophobia. het volgende:
Bij nog een andere kruidvat en de DA hadden ze de re-nutrition voedende melkcreme van elvive ineens ook niet meer...bij etos wel gelukkig! alleen wel in een ander flesje dan k eerst had. Heel blij dat ik t nog gevonden heb want dat is wel echt m'n favoriete product
is in principe t zelfde als dat re-nutrition masker maar dan als leave-in..dr staat op dat het melkcreme is, t lijkt idd een soort dikkige melkquote:
Dit klinkt alsof je build-up hebt, en daar kan je inderdaad even last van houden. Je kunt je haar "strippen" door weer een shampoo te gebruiken, of te spoelen met appelazijn (kopje azijn in een lege frisdrankfles, afvullen met water, als je het hebt een paar drupjes lekker ruikende olie er bij en spoelen maar).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:05 schreef eenleukenaam het volgende:
De derde week echter, werd het helemaal touwachtig, verloor het alle glans, kon ik er niks meer mee doen want het was superzwaar. Borstelen hielp niet; het verviel weer in vette dikke strengen.
....
zit mn haar nu kut omdat ik het de laatste keer met siliconen heb gewassen, en daarna niet met iets dat die siliconen eruit haalt? Ofwel: zitten die siliconen nu nog steeds in mijn haar, of ben ik daar nu onderhand wel vanaf?
Het is op waterbasis hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Je gebruikt gel en haarlak en wast vervolgens alleen met water?
Ja daarom, mijn praktijk was ook heel andersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is op waterbasis heJe zou het er in theorie eruit moeten krijgen met water, de praktijk zegt alleen iets anders. Vooral haarlak is er kut mee.
enquote:Ingredients
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Cocamide MEA , Parfum, DMDM Hydantoin, Sodium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Panthenol, Methylparaben, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Cherry Bark (Prunus Carasus) Extract, Kangaroo Paw Flower (Angiozanthos Flavidus) Extract, Queensland Nut (Macadamia Ternifolia) Extract, Aloe Vera (Aloe Barbadensis) Gel, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Benzoic Acid, CI 19140, CI 17200.
Of zou het hier alleen maar erger van worden? Ik heb van beide namen shampoo en conditioner trouwensquote:Ingredients
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycol Stearate, Parfum, Cocamide MEA , DMDM Hydantoin, Polyquaternium-10, Panthenol, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Methylparaben, Propylene Glycol, Limonene, Linalool, Citric Acid, Eucalyptus Dunii, Eucalyptus Acmenioides, CI 61570.
maar ik kreeg niet het idee dat het veel uitmaakte eerlijk gezegdquote:Aqua, Cocamidopropyl betaine, Sodium lauroyl sarcosinate, Sodium cocoamphoacetate, Glycerin, Coco-glucoside, Glyceryl oleate, Parfum, Hydroxypropyl oxidized starch PG trimonium chloride, Starch hydroxypropyltrimonium chloride, Guar hydroxypropyltrimonium chloride, Cocodimonium hydroxypropyl hydrolysed wheat protein, Althaea officinalis (marshmallow) extract, Symphytum officinale (comfrey) extract, Aloe barbadensis (aloe) extract, Sodium hydroxymethylglycinate, Sodium chloride, Lactic acid, Sodium lactate, Urea, Levulinic acid, Anisic acid, Limonene, Hexyl cinnamal, Linalool.
Als het met parabenen voor jou werkt, waarom ermee ophouden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:47 schreef Inu het volgende:
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Ik heb lang dik haar, maar echt al erg lang last van jeukende hoofdhuid en roos. Er zitten soms ook kleine wondjes op mijn hoofdhuid, maar ik weet niet of die van het krabben zijn (wat ik zo min mogelijk probeer te doen) of iets anders... Ik heb van de huisarts ooit een hele heftige shampoo gekregen, maar daar werd het niet beter op en hij stonkEen kapster zei ooit dat ik alleen biologische spullen moest gebruiken, dus dat doe ik sindsdien maar...
Mijn haar pluist snel, dus pak wel vaak iets anti-frizz of moistening. Ik heb in Engeland deze shampoo ontdekt en daar wordt mn haar erg mooi van, ruikt lekker en wordt totaal niet vet! Ik zie alleen nu na het opzoeken van deze info pas dat er parabenen inzitten
[ afbeelding ]
[..]
en
[ afbeelding ]
[..]
Of zou het hier alleen maar erger van worden? Ik heb van beide namen shampoo en conditioner trouwens
Ik heb ook shampoos zonder Parabenen e.d. geprobeerd, zoals C is for Carrots van De Tuinen and deze:
[ afbeelding ]
[..]
maar ik kreeg niet het idee dat het veel uitmaakte eerlijk gezegdEn mn haar werd heel snel vet...
Dat was toch heel slecht voor haar?... Ik vind de shampoo vooral erg fijn, omdat ik soms wel 5 dagen niet hoef te wassenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het met parabenen voor jou werkt, waarom ermee ophouden?
Iedereen reageert anders op dingen. Als jouw haar gewoon gezond is met parabenen en het maakt je haar mooi, dan gebruik je toch lekker parabenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat was toch heel slecht voor haar?... Ik vind de shampoo vooral erg fijn, omdat ik soms wel 5 dagen niet hoef te wassen
Ja, mn haar is prachtig, maar ik verrek van de jeukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iedereen reageert anders op dingen. Als jouw haar gewoon gezond is met parabenen en het maakt je haar mooi, dan gebruik je toch lekker parabenen.
quote:- Er bestaan verhalen over poly-quats en parabenen en dat deze slecht zijn voor je haar. Tsja, ik heb daar geen last van, maar als je problemen hebt kun je deze ook uit je routine schrappen
Oh, klinkt goed!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef Etcetera het volgende:
Misschien is The Hair Doctor iets voor je? http://www.lush.eu/nl/haa(...)the-hair-doctor.html
Ik had altijd dat mn haar bovenaan bij mn hoofdhuid vet werd maar de punten juist droog.. Toen heb ik bij de kapper Kerastase gekocht voor vette hoofdhuid en droge punten, en daarbij een conditioner voor alleen in de lengte voor droog haar.. Nu heb ik er geen last meer van..quote:Op zondag 6 maart 2011 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
ik zoek een lichtere conditioner en andere shampoo voor erbij, ik moet tegenwoordig elke dag mijn haar wassen als ik inecto gebruik. Ik smeer de conditioner alleen in de lengten van mijn haar, maar het blijft op mijn hoofd vet worden.
Dat heb ik ook jaquote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef m0rena het volgende:
[..]
Ik had altijd dat mn haar bovenaan bij mn hoofdhuid vet werd maar de punten juist droog.. Toen heb ik bij de kapper Kerastase gekocht voor vette hoofdhuid en droge punten, en daarbij een conditioner voor alleen in de lengte voor droog haar.. Nu heb ik er geen last meer van..Het is de witte met een grijze dop haha en de conditioner is mintgroen..
Geen idee eerlijk gezegd, eerste keer had ik het bij de kinki kapper gekocht en daarna bij hizi hair, die zitten allebei wel in veel steden geloof ik maar verder heb ik er niet echt op gelet..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja
niet ergens anders te krijgen?
Oke..quote:Op maandag 7 maart 2011 15:20 schreef m0rena het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd, eerste keer had ik het bij de kinki kapper gekocht en daarna bij hizi hair, die zitten allebei wel in veel steden geloof ik maar verder heb ik er niet echt op gelet..
Heb het ook een keer erg kort gehad, een boblijn. Had er erg spijt van toen. Maar dat was misschien ook meer omdat ik toen in de puberteit zat en je je teveel aantrok van wat mensen/jongeren zeiden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben van lang naar kort gegaan, had ik nooit moeten doen. Maar als je van lang naar half-lang wilt, zou ik het wel proberen denk ikin het ergste geval moet je het weer laten groeien.
Nou ehm, laat maar zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef Lithia het volgende:
Een vraagje: Als ik mijn haar (half lange kroeshaar) wil stijlen met een stijltang, wat is de verstandigste manier om dat te gebruiken (naast een passende conditioner / shampoo) ?
Ik merk dat mensen een product gebruiken voordat ze hun haar gaan stijlen. Ik heb de volgende 2 producten gevonden: haarproduct 1, haarproduct 2
Welke lijkt jullie beter? Als geen van beide goed is, wat raden jullie mij aan?
En is zo'n goedkope stijltang goed genoeg of moet ik een duurdere hebben voor een betere resultaat?
Mooie lengte en ziet er goed uit! Ik had die lengte en heb er vrijdag ruim 10cm af laten knippen. Nu is het net over Mn schouder. Echt kort voor Mn gevoel, maar volgens mij gaat het mensen niet eens opvallen. T is zo wel lekker makkelijk. En vriendje vindt t ook nog lang zatquote:Op maandag 14 maart 2011 07:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb laatst de stap gewaagd en mijn dode punten eraf laten knippen,.
Natuurlijk wel bij mijn vertrouwde kapper.
Nu is het zo:
[ afbeelding ]
Moet het nu wel weer lang laten groeien, op een goede manier. Nouja!
Yeahquote:Op maandag 14 maart 2011 07:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb laatst de stap gewaagd en mijn dode punten eraf laten knippen,.
Natuurlijk wel bij mijn vertrouwde kapper.
Nu is het zo:
[ afbeelding ]
Moet het nu wel weer lang laten groeien, op een goede manier. Nouja!
Ik heb nog nooit met een stijltang gewerkt, zou het absoluut niet wetenquote:
Nouja, niet om lullig te zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 12:41 schreef Lithia het volgende:
Dat gokte ik al, maar ik had geen zin om nog langer te wachten totdat één iemand het wel weet, vandaar de 'laat maar zitten'.
Haha ik ken het! Volgens mij heb ik me wel 2 jaar geestelijk moeten voorbereidenquote:Op maandag 14 maart 2011 07:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet ook dode punten laten knippen maar moet me nog even geestelijk voorbereiden geloof ik.
Het is al zooo lang nu, en dan iets minder lang. Nou ja moet maar want het valt nu gewoon niet mooi door de split.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |