abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:46:59 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92916600
Dat is ook wel een goede voor in de OP, trouwens

"Ik zweer dat je haar doorgroeit ook al laat je het bijpunten, heus echt waar!"
:') ;(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 februari 2011 @ 14:49:57 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_92916730
Maar Hara, jij zei een keer dat het niet klopte dat je haar niet op den duur stopt met groeien. Maar het is eigenlijk bij mij nog nooit langer geweest dan dit. Verder gaat het niet. Ook al punt ik het bij.

;( . Terwijl ik gewoon maar 5 cm erbij wil ofzo. Stomheid! Net als mijn borsten, daar had ook wel enkele cm's bij gemogen, _O- . God dacht bij mij altijd vlak voor het einde 'laat maar zitten' waardoor ik altijd 5 cm tekort kom.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:52:21 #128
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92916831
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar Hara, jij zei een keer dat het niet klopte dat je haar niet op den duur stopt met groeien. Maar het is eigenlijk bij mij nog nooit langer geweest dan dit. Verder gaat het niet. Ook al punt ik het bij.

;( . Terwijl ik gewoon maar 5 cm erbij wil ofzo. Stomheid! Net als mijn borsten, daar had ook wel enkele cm's bij gemogen, _O- . God dacht bij mij altijd vlak voor het einde 'laat maar zitten' waardoor ik altijd 5 cm tekort kom.
Heb ik dat gezegd? Wat raar, want veel mensen hebben wel een punt waarop het niet veel langer meer wordt :')

Maar jij hebt je haar toch ook altijd geblondeerd e.d.? Misschien wil het straks wel als bedankje voor het stoppen met blonderen iets verder groeien *;
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92916866
quote:
11s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jajajajajjaaahaa, ik blijf het gewoon dood noemen :'). Wat een dooddoener dit, Chips ;(.

[..]

Neuh. Grote kans dat je gespleten punten hebt of krijgt, die splijten alleen maar verder door naar boven waardoor er nog meer vanaf moet. Het beste is toch echt om er zoveel mogelijk af te halen en 't haar goed te gaan verzorgen + regelmatig bijpunten zodat het niet weer gebeurt.

Ja, door dat laatste wat je zegt laten mensen hun haar niet bijpunten, en zo krijg je jouw verhaal. Als je je haar gewoon regelmatig (elke 6 maand is een goede richtlijn) laat bijpunten wordt het wel langer, maar mensen denken van niet en weigeren bij te punten. Vervolg is dood haar wat eraf moet en je kan weer opnieuw beginnen w/
Ok, bedankt voor het advies.

Dat word dan voor de 2de keer naar de kapper in 1 maand :'). Kan inderdaad beter nu weer overnieuw gaan denk ik en het ' probleem' in 1 keer uitschakelen en dan over 5 maanden weer mijn gewenste lengte hebben dan over 2 maanden weer mijn gewenste lengte hebben en dan nog verder van huis zijn.

Hoe voorkom ik dan dat ik, ook al ga ik morgen naar de kapper om het kapotte gedeelte ervanaf te halen, toch over 3 maanden weer met kapot haar zit?
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:53:11 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92916870
En je mag ook wel wat tiet van mij, God was mij te goed gezind.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:55:03 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92917004
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor het advies.

Dat word dan voor de 2de keer naar de kapper in 1 maand :'). Kan inderdaad beter nu weer overnieuw gaan denk ik en het ' probleem' in 1 keer uitschakelen en dan over 5 maanden weer mijn gewenste lengte hebben dan over 2 maanden weer mijn gewenste lengte hebben en dan nog verder van huis zijn.

Hoe voorkom ik dan dat ik, ook al ga ik morgen naar de kapper om het kapotte gedeelte ervanaf te halen, toch over 3 maanden weer met kapot haar zit?
Wat heeft de kapper erover gezegd dan? Ik vind het bij jongens vaak nog wel vrij vlot gaan met het groeien, trouwens.

Wat doe je nu met je haar qua producten en wassen e.d.?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 februari 2011 @ 14:56:10 #132
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_92917073
quote:
11s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd? Wat raar, want veel mensen hebben wel een punt waarop het niet veel langer meer wordt :')

Maar jij hebt je haar toch ook altijd geblondeerd e.d.? Misschien wil het straks wel als bedankje voor het stoppen met blonderen iets verder groeien *;
Geblondeerd heb ik 1x gedaan, maar ik heb vaak spoelingen gebruikt.

Mja, misschien. Nou, ik hoop het. Wel grappig; een vriendin van mij (ja moeilijk verhaal: het is de moeder van een ex van mij, maar we gaan altijd samen met zn twee theeleuten, bijkletsen etc.) had ook altijd zo'n punt, maar het begon ineens weer te groeien! En toen ze zwanger was ging het van blond naar donker; heel snel.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 februari 2011 @ 14:56:34 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_92917098
quote:
17s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
En je mag ook wel wat tiet van mij, God was mij te goed gezind.
O+ Jeej! Hahha.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_92917126
Mijn haar is aan de onderkant ook altijd wat pluiziger en minder mooi dan de rest, komt door het schuren tegen kleding zei de kapper ooit.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 februari 2011 @ 14:57:44 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_92917155
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef Joysa het volgende:
Mijn haar is aan de onderkant ook altijd wat pluiziger en minder mooi dan de rest, komt door het schuren tegen kleding zei de kapper ooit.
Dat heb ik ook altijd, maar soms zie ik mensen lopen; die lijken nergens last van te hebben. Wàt een glanshaar en mooie puntjes!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:58:51 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92917228
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef Joysa het volgende:
Mijn haar is aan de onderkant ook altijd wat pluiziger en minder mooi dan de rest, komt door het schuren tegen kleding zei de kapper ooit.
Als mijn haar onderaan begint te pluizen is het aan het doodgaan.
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Geblondeerd heb ik 1x gedaan, maar ik heb vaak spoelingen gebruikt.

Mja, misschien. Nou, ik hoop het. Wel grappig; een vriendin van mij (ja moeilijk verhaal: het is de moeder van een ex van mij, maar we gaan altijd samen met zn twee theeleuten, bijkletsen etc.) had ook altijd zo'n punt, maar het begon ineens weer te groeien! En toen ze zwanger was ging het van blond naar donker; heel snel.
Ja, ik denk dat het wel kan hoor. Net zoals smaakpapillen enzo, die veranderen ook elke X jaar. Verandering van lifestyle e.d. heeft ook invloed op het haar, dus ik geloof wel dat veel mensen zo een punt hebben, maar ook dat dat punt kan veranderen. Net zoals met die zwangerschap en hormonen inderdaad :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92917237
quote:
5s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat heeft de kapper erover gezegd dan? Ik vind het bij jongens vaak nog wel vrij vlot gaan met het groeien, trouwens.

Wat doe je nu met je haar qua producten en wassen e.d.?
Ik had tegen mijn kaper gezegt dat ik het wat wou laten bijknippen omdat ik de lengte en het model wel goed vond maar achter te droog.
Ik style mijn haar met schuim en gebruik 3 a 4 keer per week shampoo en af en toe conditioner.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 februari 2011 @ 15:02:45 #138
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_92917407
quote:
11s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als mijn haar onderaan begint te pluizen is het aan het doodgaan.

[..]

Ja, ik denk dat het wel kan hoor. Net zoals smaakpapillen enzo, die veranderen ook elke X jaar. Verandering van lifestyle e.d. heeft ook invloed op het haar, dus ik geloof wel dat veel mensen zo een punt hebben, maar ook dat dat punt kan veranderen. Net zoals met die zwangerschap en hormonen inderdaad :Y
Beter groeit mijn haar tientallen cm's als ik zwanger wordt. Niet dat ik er tientallen cm's bijhoef, maar dan heb ik iig keuzevrijheid :{w .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:04:34 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92917496
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Ik had tegen mijn kaper gezegt dat ik het wat wou laten bijknippen omdat ik de lengte en het model wel goed vond maar achter te droog.
Ik style mijn haar met schuim en gebruik 3 a 4 keer per week shampoo en af en toe conditioner.
En je kapper zei er verder niets over en ging gewoon akkoord?

Je kan maskers gaan gebruiken, een renutrition werkt goed bij droog haar, of 'voedend' dus. Wat vaker conditioner alleen in de lengte van je haar ('t nieuwe haar bovenop heeft dat niet nodig) en dat allemaal langer laten zitten dan de drie minuten die op de verpakking staat.

Wij vrouwen hier smeren een masker in het haar, handdoek erop en we gaan een uurtje fokken of tv kijken. Daarna goed uitspoelen en je haar wassen zoals altijd. Bij mij was het onderaan ook droog, gebruikte nooit maskers e.d. maar had het wel geverfd. Toen begon ik met af en toe een masker en je zag vrij snel al goed verschil, seriously. O+.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:05:08 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92917516
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Beter groeit mijn haar tientallen cm's als ik zwanger wordt. Niet dat ik er tientallen cm's bijhoef, maar dan heb ik iig keuzevrijheid :{w .
Ik hoop voor jou dat het wat eerder begint te groeien dan pas wanneer je zwanger wordt :D Maar jij hebt toch haske lang haar man }:| Wij zitten ongeveer gelijk toch, of niet?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92917595
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd, maar soms zie ik mensen lopen; die lijken nergens last van te hebben. Wàt een glanshaar en mooie puntjes!
Ja flauw is dat he.. Maar toen ik voor werk nog altijd een staart in moest en ze dus nooit los had waren mijn puntjes ook veel mooier.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_92924197
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hoe zuinig is zuinig? Enkele druppels? En dan gewoon bovenop je hoofd? :+
Enkele druppels lijkt mij een prima begin. Je kunt altijd meer toevoegen, maar ik gebruik ook niet echt veel meer dan dat. In je handen doen, wrijven en dan je haar tussen je handen door laten glijden. Loepsie op youtube heeft een filmpje voor de visueel ingestelden...
Have fun.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 februari 2011 @ 18:02:49 #143
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_92924729
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Enkele druppels lijkt mij een prima begin. Je kunt altijd meer toevoegen, maar ik gebruik ook niet echt veel meer dan dat. In je handen doen, wrijven en dan je haar tussen je handen door laten glijden. Loepsie op youtube heeft een filmpje voor de visueel ingestelden...
Have fun.
Ahh! Merci!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 17 februari 2011 @ 18:41:29 #144
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92926112
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92931867
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga dit proberen.
Wow wat mooi haar heeft zij O+ Ik ga het ook proberen, al is het maar omdat deze uitvinding dat gewoon verdient :D _O-
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:42:21 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92932746
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:29 schreef alors het volgende:

[..]

Wow wat mooi haar heeft zij O+ Ik ga het ook proberen, al is het maar omdat deze uitvinding dat gewoon verdient :D _O-
Ik vind haar haar daar wel mooi ja :Y Maar bij sommige andere filmpjes vond ik het er maar pluizig uitzien enzo. Oh, begin van t filmpje met die staart vond ik ook niet zo mooi
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:42:41 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92932774
Ik ga straks op zoek naar een sok die dood mag w/
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92934772
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En je kapper zei er verder niets over en ging gewoon akkoord?

Je kan maskers gaan gebruiken, een renutrition werkt goed bij droog haar, of 'voedend' dus. Wat vaker conditioner alleen in de lengte van je haar ('t nieuwe haar bovenop heeft dat niet nodig) en dat allemaal langer laten zitten dan de drie minuten die op de verpakking staat.

Wij vrouwen hier smeren een masker in het haar, handdoek erop en we gaan een uurtje fokken of tv kijken. Daarna goed uitspoelen en je haar wassen zoals altijd. Bij mij was het onderaan ook droog, gebruikte nooit maskers e.d. maar had het wel geverfd. Toen begon ik met af en toe een masker en je zag vrij snel al goed verschil, seriously. O+.
De kapper zei gewoon prima en begon met knippen.
Morgen maar eens zeggen dat het enige wat ik wil is dat het droge eraf moet en dan maar eens wachten hoeveel er dan vanaf moet. Ik vind het wel uiterst vreemd dat er zo een groot verschil kan zijn tussen de rest van mijn haar en dan het haar aan de achterkant. Het is ook vooral eigenlijk het midden wat op de schouders ligt.
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:22:22 #149
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92935333
Kijk even of je ook gespleten punten hebt, als 't alleen droog aan het worden is kan je eerst nog een poging wagen om het beter te krijgen, maar zo prachtig nieuw als bovenop wordt het dan ook weer niet. Maar dan hoeft misschien niet alles eraf. Ik kan het niet zien en voelen dus probeer 't zelf een beetje in te schatten

Die olie waar ze 't hierboven over hebben kan je ook proberen, en dan ook alleen in de lengte.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92935603
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd, maar soms zie ik mensen lopen; die lijken nergens last van te hebben. Wàt een glanshaar en mooie puntjes!
Maar soms zie je ook mensen.. Van het weekend nog een meisje in de trein, heel haar haar was pluizig en dood en onverzorgd.. ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')