abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92509295
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ben zo jaloers.
Geen synthetische stoffen dragen en genoeg vet/olie/haarproducten in je haar mikken :P
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:29:39 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92509342
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:28 schreef alors het volgende:

[..]

Geen synthetische stoffen dragen en genoeg vet/olie/haarproducten in je haar mikken :P
Ja, ik weet het. Maar ik heb t liever statisch dan vet :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92510834
Holy crap, de vorken van Leginayba zijn nu al binnen. Op 3 of 4 februari besteld, op 4 februari krijg ik het volgende binnen:
quote:
Please accept our big apologise for the long delivery time but item cant get any faster than 1 month if its not upgrade to Express mail
Tsja, dan verwacht je niet op 8 februari al een pakketje uit Indonesië, uiteraard.

Het is een beetje hit of miss, dat wel, maar ik heb toch 3 hele mooie vorken en 1 redelijke vork van de 5. De laatste is qua decoratie erg leuk, maar de tanden zien er zwak uit en is ook niet hetzelfde als op de foto (4 tanden ipv 3). Och, voor 2 dollar ga ik ook niet over die laatste klagen. En gratis erbij gekregen: 1 stokje wat ook nog best erg leuk is, 1 armbandje en 1 mini vorkje die echt niet leuk is.

Jeuh! Nu wachten tot mijn haar droog is voordat ik kan experimenteren...
pi_92510989
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
Holy crap, de vorken van Leginayba zijn nu al binnen. Op 3 of 4 februari besteld, op 4 februari krijg ik het volgende binnen:

[..]

Tsja, dan verwacht je niet op 8 februari al een pakketje uit Indonesië, uiteraard.

Het is een beetje hit of miss, dat wel, maar ik heb toch 3 hele mooie vorken en 1 redelijke vork van de 5. De laatste is qua decoratie erg leuk, maar de tanden zien er zwak uit en is ook niet hetzelfde als op de foto (4 tanden ipv 3). Och, voor 2 dollar ga ik ook niet over die laatste klagen. En gratis erbij gekregen: 1 stokje wat ook nog best erg leuk is, 1 armbandje en 1 mini vorkje die echt niet leuk is.

Jeuh! Nu wachten tot mijn haar droog is voordat ik kan experimenteren...
Pics! O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_92511244
Ja, maar, mijn haar is nog nat en euh....

Ach wat, ik ga even uitvogelen hoe dat werkt met opsteken en vorken enzo en dan ga ik foto's maken :Y
pi_92511789
Oooh ik hoop dat de mijnen ook snel binnenkomen! *O*

En foto's idd :s)
pi_92512868
Holy shine Batman.... Trouwens, kun je meteen zien dat de mica in de L'Oreal leave-in dus NIET te zien is op droog (of bijna droog dan) haar, ook niet met megaflits *)

Dit is de mooiste, ik hou van parelmoer en shells enzo.

Ik wou dat die lelijke oranje kleur eens uitgroeide....
pi_92512904
Gebruik je dan alleen die vork om het vast te zetten?

Ziet er leuk uit allemaal!
pi_92513232
Yes, alleen een vork, zit als een huis zo stevig. Ideaal!
pi_92513270
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:59 schreef Evil-Cherry het volgende:
Yes, alleen een vork, zit als een huis zo stevig. Ideaal!
Ik kan me niet voorstellen dat mijn haar daar genoegen mee zou nemen! :P
pi_92513350
Je zou verbaasd staan, er zijn heel veel mensen met veel langer en dikker haar dan ik die hun haar omhoog krijgen met enkel een vork.
pi_92514026
Ooh wat leuk die vorken! Hoop dat ik ook snel kan experimenteren :Y Heb best kort haar, tot op m'n schouders, en veul krullen, dus hoop dat het blijft zitten :)
pi_92514181
Een franse rol lukt sowieso als je een staartje kunt maken!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:22:36 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92514250
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
Je zou verbaasd staan, er zijn heel veel mensen met veel langer en dikker haar dan ik die hun haar omhoog krijgen met enkel een vork.
Even opschrijven dan. Kan je hier ook ergens normaal degelijke vorken krijgen? I.i.g om even te proberen, dan kan ik later wel bestellen als het bevalt.
pi_92514427
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
Een franse rol lukt sowieso als je een staartje kunt maken!
Ooh dat kan ik makkelijk :P

Ik vind ze allemaal erg leuk trouwens. En het kost idd niks :D Zelfs verzenden is niet duur. Ik had d'r nog gemaild om te vragen of ik mijn pakketje kon 'upgraden' naar Express Delivery, maar toen mailde ze terug dat post naar Europa vrij snel ging enzo :Y Ze dacht helemaal mee, en zei nog dat ik die 18$ die ik extra zou moeten betalen beter anders kon besteden. Erg aardig.

Morgen maar weer eens een afspraak maken bij de kapper om m'n haar bij te laten punten. Niet zozeer om de dooie puntjes, maar het groeit scheef :') In oktober veel laagjes laten knippen, en die zijn er inmiddels zo'n beetje uitgegroeid..
pi_92514465
@Hara: 'Hier' alsin 'gewoon-in-een-Nederlandse-winkel-hier'? Nee, niet dat ik weet :(
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:31:55 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92517981
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
@Hara: 'Hier' alsin 'gewoon-in-een-Nederlandse-winkel-hier'? Nee, niet dat ik weet :(
Ja, dat bedoelde ik. Jammer.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:49:39 #68
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_92519034
Geen idee of het 't zelfde is hoor, maar in Rotterdam zit een chinees winkeltje (in het centrum dichtbij Xenos even geen idee hoe de straat heet) met boeddha's, dreamcatchers etc.
En ook haar accessoires en het lijkt erg op 't plaatje, verder nooit gebruikt, gekocht ofzo dus ik weet het niet precies :P

Was wel tijd terug, maar denk dat ze zulke dingen altijd wel hebben.
pi_92519314
Leuk, EC! Dat wil ik ook wel gebruiken :D
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:16:42 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92520529
Oh EC, ik zag niet dat je je post ge-edit had :D 't Is nog best een kunst, of niet
pi_92533266
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh EC, ik zag niet dat je je post ge-edit had :D 't Is nog best een kunst, of niet
Welke post?

En het is heel makkelijk hoor. Gewoon een knot maken zoals je wil en dan in tegengestelde richting van hoe je je vork wilt hebben prik je hem aan de rand door je haar tegen je hoofdhuid. Dan draaien zodat hij zit hoe je hem wil en door drukken. Youtube heeft wat nuttige filmpjes, als mijn uitleg slecht is :D
pi_92533268
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Geen idee of het 't zelfde is hoor, maar in Rotterdam zit een chinees winkeltje (in het centrum dichtbij Xenos even geen idee hoe de straat heet) met boeddha's, dreamcatchers etc.
En ook haar accessoires en het lijkt erg op 't plaatje, verder nooit gebruikt, gekocht ofzo dus ik weet het niet precies :P

Was wel tijd terug, maar denk dat ze zulke dingen altijd wel hebben.
Welke xenos? Die bij de markt of naast de Blokker. Ik werk vlakbij, dus ik kan van de week even tijdens de lunch de stad in gaan.
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:51:52 #73
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_92535701
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 06:27 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Welke xenos? Die bij de markt of naast de Blokker. Ik werk vlakbij, dus ik kan van de week even tijdens de lunch de stad in gaan.
Bij de markt! richting Blaak.
pi_92536748
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bij de markt! richting Blaak.
Ik zal eens kijken morgen, vandaag ben ik niet op kantoor aan het werk. Ken dat winkeltje verder niet, maar meestal rennen wij altijd heel hard naar Chinny's van de honger, haha! ;)
pi_92537006
Ik heb gisteravond na het douchen wat leave-in in m'n haar gesmeerd en het in een knot bovenop m'n hoofd gezet en daarmee geslapen.
En ik maakt het net los en ik heb gewoon een bos krullen! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')