Geen synthetische stoffen dragen en genoeg vet/olie/haarproducten in je haar mikkenquote:
Ja, ik weet het. Maar ik heb t liever statisch dan vetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Geen synthetische stoffen dragen en genoeg vet/olie/haarproducten in je haar mikken
Tsja, dan verwacht je niet op 8 februari al een pakketje uit Indonesië, uiteraard.quote:Please accept our big apologise for the long delivery time but item cant get any faster than 1 month if its not upgrade to Express mail
Pics!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
Holy crap, de vorken van Leginayba zijn nu al binnen. Op 3 of 4 februari besteld, op 4 februari krijg ik het volgende binnen:
[..]
Tsja, dan verwacht je niet op 8 februari al een pakketje uit Indonesië, uiteraard.
Het is een beetje hit of miss, dat wel, maar ik heb toch 3 hele mooie vorken en 1 redelijke vork van de 5. De laatste is qua decoratie erg leuk, maar de tanden zien er zwak uit en is ook niet hetzelfde als op de foto (4 tanden ipv 3). Och, voor 2 dollar ga ik ook niet over die laatste klagen. En gratis erbij gekregen: 1 stokje wat ook nog best erg leuk is, 1 armbandje en 1 mini vorkje die echt niet leuk is.
Jeuh! Nu wachten tot mijn haar droog is voordat ik kan experimenteren...
Ik kan me niet voorstellen dat mijn haar daar genoegen mee zou nemen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:59 schreef Evil-Cherry het volgende:
Yes, alleen een vork, zit als een huis zo stevig. Ideaal!
Even opschrijven dan. Kan je hier ook ergens normaal degelijke vorken krijgen? I.i.g om even te proberen, dan kan ik later wel bestellen als het bevalt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
Je zou verbaasd staan, er zijn heel veel mensen met veel langer en dikker haar dan ik die hun haar omhoog krijgen met enkel een vork.
Ooh dat kan ik makkelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
Een franse rol lukt sowieso als je een staartje kunt maken!
Ja, dat bedoelde ik. Jammer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
@Hara: 'Hier' alsin 'gewoon-in-een-Nederlandse-winkel-hier'? Nee, niet dat ik weet
Welke post?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh EC, ik zag niet dat je je post ge-edit had't Is nog best een kunst, of niet
Welke xenos? Die bij de markt of naast de Blokker. Ik werk vlakbij, dus ik kan van de week even tijdens de lunch de stad in gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Geen idee of het 't zelfde is hoor, maar in Rotterdam zit een chinees winkeltje (in het centrum dichtbij Xenos even geen idee hoe de straat heet) met boeddha's, dreamcatchers etc.
En ook haar accessoires en het lijkt erg op 't plaatje, verder nooit gebruikt, gekocht ofzo dus ik weet het niet precies
Was wel tijd terug, maar denk dat ze zulke dingen altijd wel hebben.
Bij de markt! richting Blaak.quote:Op woensdag 9 februari 2011 06:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Welke xenos? Die bij de markt of naast de Blokker. Ik werk vlakbij, dus ik kan van de week even tijdens de lunch de stad in gaan.
Ik zal eens kijken morgen, vandaag ben ik niet op kantoor aan het werk. Ken dat winkeltje verder niet, maar meestal rennen wij altijd heel hard naar Chinny's van de honger, haha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |