Ja, wat dacht je dan, dat ik wat met paarden had ofzo? Ik vind dat gehops van die meiden d''r op gewoon relaxed om naar te kijkenquote:
2nd thatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan, dat ik wat met paarden had ofzo? Ik vind dat gehops van die meiden d''r op gewoon relaxed om naar te kijken
klein fornuisjequote:
De Here zij geloofd en geprezen. Ik krijg meteen visioenen van dat urenlange tangen van Amanda en Nadia. Dat moet je hier niet weer hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
En ook geen kapsalon annex beautysalon, tis echt behelpen daar
met een lispelende Brianquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
De Here zij geloofd en geprezen. Ik krijg meteen visioenen van dat urenlange tangen van Amanda en Nadia. Dat moet je hier niet weer hebben.
Ja, die hing nogal eens op de achtergrond rond. Maar als je een kapsalon zou hebben, zouden alle vrouwen zich onmiddellijk aan borstels en tangen vastklampen en kreeg je veel minder boeiende streams te zien. Dat denk ik tenminste.quote:
Ligt er een beetje aan hoeveel camera's er hangenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Uberchica het volgende:
1 badkamer op zoveel mensen dat is niet van deze tijd.
Secret Story: "Ik heb obstipatie"quote:
zullen ze wel niet krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Slim als ze een keer een zuipavondje hebben
WUT geen drankquote:
Zodra dronken: douche, wasbak.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Slim als ze een keer een zuipavondje hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Eenmaal dronken: douche, wasbak.
Nog dronkener: zwembad.
Nóg dronkener:da's gewoon knoeisel van het bier dat zie je toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Wat heb je dat goed door!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's gewoon knoeisel van het bier dat zie je toch!
ik zag het aan de ring op haar rechterdijquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra dronken: douche, wasbak.
Nog dronkener: zwembad.
Nóg dronkener:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo te zien een douche met 3 douchekoppenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Uberchica het volgende:
1 badkamer op zoveel mensen dat is niet van deze tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |