Moet er bijna van blozenquote:
Tuurluk chikkiej, wjnmkquote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Merel sgatjuh mag ik juh emesen???
merel wil die wel geven voor een breezahquote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Merel sgatjuh mag ik juh emesen???
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
merel wil die wel geven voor een breezah
jij snapt er niks vanquote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
merel wil die wel geven voor een breezah
okquote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij snapt er niks vanje hebt seks voor breezers geen msn
ik zit mobiel dus kan sowieso geen DM ontvangenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
CC, heb je mn DM ontvangen trouwens? Fok doet vervelend namelijk
PM wel? anders kan ik natuurlijk nooit mn msn geven hequote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zit mobiel dus kan sowieso geen DM ontvangen
ik ga je iets vertellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
ja pm kan welquote:Op maandag 7 februari 2011 23:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
PM wel? anders kan ik natuurlijk nooit mn msn geven he
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga je iets vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
ja, het zijn grote gevoelens ik weet het maar ik vind je zo leukquote:
Hee wat tof, hij zegt dat we een gemeenschappelijke vriend hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, het zijn grote gevoelens ik weet het maar ik vind je zo leukik heb je toegevoegd als het goed is Merel
wie dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hee wat tof, hij zegt dat we een gemeenschappelijke vriend hebben
OV denk ik ? Heb er niet op geklikt.quote:
mich heb ik niet dus zal ov wel zijn ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OV denk ik ? Heb er niet op geklikt.
Of heb jij Michhas ook op msn ?
okeequote:Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mich heb ik niet dus zal ov wel zijn ja.
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik gaat nu schlafen! Truste boefjes![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik gaat nu schlafen! Truste boefjes![]()
quote:
Gaat het wel goed met je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Er zijn hier geen sletjes
Geslaagdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goed, goed!
Was jij trouwens niet diegene die een rij examen had? En?
Gefeliciflapstaart!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geslaagd![]()
![]()
Ik zou eigenlijk vrijdag mn eigen auto ophalen, maar ging niet door, doordat auto waarmee we erheen zouden gaan panne kreeg![]()
Auto samen met een vriendin dan, zo tof
Jij nog wat meegemaakt?
Dankjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart!![]()
Hehe, zuur, maar eventjes geduld dan he. Welk auto gaan jullie nemen?
Haha, ja heb wel het een en ander meegemaakt, maar daar ga ik me hier niet over uitwijden. Zou een lang verhaal worden. En zo bijzonder was het ook weer niet.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje![]()
Honda civic uit '88![]()
Ach ja, het is laat en stil hier, dus je kan je verhaal rustig doen
Jaja, van de opa & oma van die vriendin is hij nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Honda Civic...old-skool hoor.
Haha klopt, maar mwa..niet echt al teveel zin in. Een ander keer wellicht.
Haha leuk hoor! Je mag me best een keer een lift geven, vertel ik je alle leuke en minder leuke gebeurtenissen van de laatste weken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaja, van de opa & oma van die vriendin is hij nu![]()
Hahha oke
Een lift?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha leuk hoor! Je mag me best een keer een lift geven, vertel ik je alle leuke en minder leuke gebeurtenissen van de laatste weken.
Van Utrecht naar waar jij maar heen wilt gaan. Ik hoef niet per se ergens te zijn, maar als je toevallig in Amsterdam moet wezen, zou dat prima zijn.quote:
Mijn autoreisjes zijn voornamelijk van mijn woonplaats naar Utrecht en weer terugquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Van Utrecht naar waar jij maar heen wilt gaan. Ik hoef niet per se ergens te zijn, maar als je toevallig in Amsterdam moet wezen, zou dat prima zijn.
Ben vergeten waar je ook alweer woont. Maar das ook goed hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn autoreisjes zijn voornamelijk van mijn woonplaats naar Utrecht en weer terug
Niemand weet waar ik woonquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben vergeten waar je ook alweer woont. Maar das ook goed hoor!![]()
Je had ooit een hint gegeven, iets van " 5 (of 15)minuten met de trein naar Utrecht Centraal" en toen zei ik Lunetten en dat was fout.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niemand weet waar ik woonIn de buurt van Utrecht.
Lunetten is inderdaad fout, maar dat is ook gewoon nog steeds Utrechtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je had ooit een hint gegeven, iets van " 5 (of 15)minuten met de trein naar Utrecht Centraal" en toen zei ik Lunetten en dat was fout.
Haha, ahaa, okee okee..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lunetten is inderdaad fout, maar dat is ook gewoon nog steeds Utrecht![]()
Maar ik ben slapen![]()
Geen idee of dat briefje werkt hequote:
Hahaha, vast wel toch!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of dat briefje werkt he
Ik hoop het. Misschien had ik er wel kusjes enz bij moeten zettenquote:
Zo... LG nog niet binnen of, gewoon rustig?quote:
Haha, ja dat zal vast werken! En pic van je boobsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop het. Misschien had ik er wel kusjes enz bij moeten zetten
Beidequote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo... LG nog niet binnen of, gewoon rustig?
wat ga je houden?quote:
Wekker? Overlast? Uitgeslapen?quote:
Mn kogelgatquote:
Dat kunnen die boeren hier niet aan johquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, ja dat zal vast werken! En pic van je boobslol
[..]
Beide
hahahahahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kunnen die boeren hier niet aan joh
We zijn allemaal net wakker dus dat moet nog blijken..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
En is er hier nog wat interessants te beleven?
Aahja, stom van mequote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:00 schreef NBT het volgende:
[..]
We zijn allemaal net wakker dus dat moet nog blijken..
Ja, jij kan dat! Ik heb over 2 en een half uur mondeling en over 4 uur NOG een mondelingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mogguh kwins, ik ga zo wel weer slapen
hahaha lang leven het puber gedragquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Mijn zoon liep langs, hele walm om hem heen. Hij heeft deo enz ontdekt
Nog 3 maanden en 5 dagen dan wordt hij 13, een echte tienerquote:
Oh god. Be prepared!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog 3 maanden en 5 dagen dan wordt hij 13, een echte tiener![]()
Gaat te snel man te snel
ja, sorry kan ik ook niks aan doen, soms zou ik de tijd ook nog wel even willen terugdraaien, maar heb de juiste sleutel nog niet gevonden...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat te snel man te snel
Tja, tot 9 uur kan het nog hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
zo tempo zit er goed in voor de dinsdagmorgen
Tja, en straks is hij 16 enzo... en dan gaat hij al sex hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat te snel man te snel
Ik ben bijna 16quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja, tot 9 uur kan het nog hier
[..]
Tja, en straks is hij 16 enzo... en dan gaat hij al sex hebben
Straks?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:04 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
grappig,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Straks?
Ez en ik roepen al maanden dat huppelkind in zn paspoort 12 is maar eigenlijk 16 is he.
Zat ik vorige week op school, gesprek met de juf.
Zegt ze opeens: Ja Y. is geen 12, ja in zijn paspoort wel maar hij is al veel verder, minstens 16. Hij is heel volwassen voor zijn leeftijd.
Ik moest te hard lachen toen
Whahahahahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Straks?
Ez en ik roepen al maanden dat huppelkind in zn paspoort 12 is maar eigenlijk 16 is he.
Zat ik vorige week op school, gesprek met de juf.
Zegt ze opeens: Ja Y. is geen 12, ja in zijn paspoort wel maar hij is al veel verder, minstens 16. Hij is heel volwassen voor zijn leeftijd.
Ik moest te hard lachen toen
Ah, voor mij gaat m niet echt worden vandaag denk ik... dinsdagrapportagedag vandaag...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:04 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
TMI TMIquote:
Aaaahwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga weer slapen, ogen vallen dicht. Kusjes en tot later
weltrusten chickiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Trusten Schat!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hard oefenenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zo met je tong in je oog?
moet dat nou?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wss spreek je mij vanmiddag ook weer
Schop ze!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet dat nou?kutvogels gaan nu herrie maken op het dak
Roekoe roekoe *BAM* Gebakken Duif!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet dat nou?kutvogels gaan nu herrie maken op het dak
Dat is illegaal!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je een luchtbuks? Ik irriteer me aan ze
Ik heb een Flügelbom voor je liggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je een luchtbuks? Ik irriteer me aan ze
Krijg je wel leuke gaatjes vanquote:
Raam open en even goed hard gillen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Gaan ze op mn raam pikkenwtf ga eieren leggen ofzo
joh, ik ga mn bed niet uit voor die kutvogelsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Raam open en even goed hard gillen.
Of het een of het ander kuikentjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
joh, ik ga mn bed niet uit voor die kutvogels
arme jij... en dan is het ook nog licht aan het worden...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
joh, ik ga mn bed niet uit voor die kutvogels
ze zijn al wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Of het een of het ander kuikentje
Tis nog niet zo erg dat ze gaat glitteren van het zonlichtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
arme jij... en dan is het ook nog licht aan het worden...
ja ik heb het zo zwaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
arme jij... en dan is het ook nog licht aan het worden...
ja, ik heb het met je te doen...quote:
ja verschrikkelijk hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik heb het met je te doen...
nu nog in je bed liggen
ja, dan zal ik je nu maar met rust laten en aan de gang gaan hierquote:
Ja diequote:
bedankt, nu kan ik mijn innerlijke rust vindenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dan zal ik je nu maar met rust laten en aan de gang gaan hier![]()
Succes!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt, nu kan ik mijn innerlijke rust vinden
Hups slapen jij!quote:
luie donderquote:
mijn kat ligt bij me in bed jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
luie donder... en wij maar werken ... (naja werken
)
heerlijk ... zo werdt ik vanmorgen ook wakker ... en viel ik gisteren in slaap....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn kat ligt bij me in bed ja
Aaaah wat schattig..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn kat ligt bij me in bed ja
mijn kat zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:12 schreef madmuppet het volgende:
[..]
heerlijk ... zo werdt ik vanmorgen ook wakker ... en viel ik gisteren in slaap....
lekker knus
nu niet verlegen worden , doe je anders ook niet ...quote:
wat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:28 schreef madmuppet het volgende:
[..]
nu niet verlegen worden , doe je anders ook niet ...
was allemaal positiefquote:
auw !?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo ben mijn bed maar uitgerold
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:59 schreef QuincydeKoster het volgende:
De engelse naam voor mondeling is wel tof
Oral Exam, als je een geile lerares hebt zou ik er geen erg in hebben
aah kom je niet aan je trekken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:12 schreef madmuppet het volgende:
* madmuppet is lui , en heeft geen zin in werken maar wel in wat anders
nee ik heb te weinig slaap inderdaad ...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aah kom je niet aan je trekken?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:23 schreef madmuppet het volgende:
[..]
nee ik heb te weinig slaap inderdaad ...
en dat waar jij op doelt ... nope ... maar ja...ik kan en wil elke dag ...quote:
kan je elke dag?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef madmuppet het volgende:
[..]
en dat waar jij op doelt ... nope ... maar ja...ik kan en wil elke dag ...
ikzelf kan elke dag jah ...wederhelft daarentegen niet ...quote:
ahaa okeequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:29 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ikzelf kan elke dag jah ...wederhelft daarentegen niet ...
wederhelf kan trouwens wel, maar wil niet ... zo ... klaar nu ...quote:
ik hoefde ook niet alle infoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wederhelf kan trouwens wel, maar wil niet ... zo ... klaar nu ...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoefde ook niet alle info
gelukkig ...quote:
Ik heb nog niks gegeten vandaag, en neem ook net mijn eerste slok drinkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Aawh heb net ontbeten en lig nu weer met mn luie reet op bed
zoog het maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit zuihuigt![]()
Van alles aan het regelen en loop elke keer vast omdat dingen niet kloppen of niet compleet zijn of wat dan ook
slecht!! Hups eten !!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gegeten vandaag, en neem ook net mijn eerste slok drinken
Ik heb nog geen hongerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen honger
[..]_!
Daar heb ik toch heel geen tijd voor
eten jij boefje!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gegeten vandaag, en neem ook net mijn eerste slok drinken
je bed uit boefje!quote:
Eerst mn flatjequote:
klopt, wil erbij!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik in bed lig en jij niet
grrr...dan daarna ....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst mn flatje![]()
En dan mis ik nog 1 belangrijk iets waardoor ik dat niet kan doen
jawel, alle mannen hebben een plasser die op een worst lijktquote:
nou en alle vrouwen hebben een ding wat op een big mac lijkt ...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel, alle mannen hebben een plasser die op een worst lijktdat is toch raar
ja maar dat valt niet zo opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:04 schreef madmuppet het volgende:
[..]
nou en alle vrouwen hebben een ding wat op een big mac lijkt ...![]()
die worst toch ook niet ...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dat valt niet zo op
maar dan nog ... hoe kun je hem vergelijken met een worst ? ...quote:
Ja vraag het eens bij de biologie les...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lekkerzeg een pik lijkt toch op een worst, waarom is dat?
Zodat hij in de vagiene gestoken kan wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lekkerzeg een pik lijkt toch op een worst, waarom is dat?
jij moet echt les gaan geven. Mm ik heb geen bio dit jaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
Zodat hij in de vagiene gestoken kan worden
Uhuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij moet echt les gaan geven. Mm ik heb geen bio dit jaar.
Maar voortplanting kan je wel heel goed uitleggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
Uhu
Biologie was een van mijn slechtste vakken
de theorie was altijd saai ... het pratijk gedeelte was veel leukerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar voortplanting kan je wel heel goed uitleggen
jah dat welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:35 schreef madmuppet het volgende:
[..]
de theorie was altijd saai ... het pratijk gedeelte was veel leuker
en ik moet af en toe nog steeds bijspijkeren ...quote:
Kan gebeuren hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:39 schreef madmuppet het volgende:
[..]
en ik moet af en toe nog steeds bijspijkeren ...
gebeurde het maar vaker ... .quote:
niet ? ... he jammerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik kan er niks aan doen
Voorspelbaarquote:
Dag schat ! lekker geslapen ?quote:
Goed zo !! ik denk dat ik vandaag maar eerder naar huis gaquote:
haha veel plezier danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Goed zo !! ik denk dat ik vandaag maar eerder naar huis ga
ik gok dat dat wel goed gaat komenquote:
ah nou mooizoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik gok dat dat wel goed gaat komen
zo of straks ... ? ... je weet het niet op je vrije dag ...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pff ga zo maar eens mijn kamer opruimen
lekker luieren dus dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:49 schreef madmuppet het volgende:
yup yup...ben om 15.00 lekker vrij ...
ja...of ff schoonmaken ...quote:
ja thnx... ben ik zo klaar mee...en dan relaxenquote:
Aawh lekker even relaxenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:58 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ja thnx... ben ik zo klaar mee...en dan relaxen
inderdaad ... even heerlijk nergens aan denken ... en gewoon chillenquote:
CC, jailbaitquote:
O_Oquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:04 schreef madmuppet het volgende:
DW ... wat heb ik gisterenavond nog van je genoten ...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]mjaam DW
Welke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn signature.
tsjaaa...voor ons een weet ...voor jou een vraagquote:
Tell meeeeequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:06 schreef madmuppet het volgende:
[..]
tsjaaa...voor ons een weet ...voor jou een vraag
nee...kan echt niet ...quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:04 schreef madmuppet het volgende:
DW ... wat heb ik gisterenavond nog van je genoten ...![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]mjaam DW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
In V S&Gquote:
Ik dacht dat ik de enige hoer was hier?quote:
Hey mupquote:
Beter zoeken.quote:
quote:
Jij mag niet in KPD.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |