SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
spannend ja! maar wordt vast heel leuk. veel plezier en voor nu welterustenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef DarkElf het volgende:
Ja slaap lekker. Ik duik er ook in.
(morgen proefdraaien bij potentieel vrijwilligerswerk. Spannend!)
Kan je toch zelf makkelijk veranderen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
HoiWarme douche
Gotta Love It
![]()
[sub]maar ik moet nog wel een hartig woordje gaan spreken met de meneer van de geijserDie heeft volgens mij de hoeveelheid te leveren warm water verminderd om de uitstoot van gassen te verminderen of zo. Er komt nl. nog steeds een lulstraaltje uit die douche
13 uur en gewoon een spijkerbroek en trui!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, spannend DE! Hoe laat ga je? En wat trek je aan?
Welke aflevering intussen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
shit.. moet naar bed van mezelf maar The Killing is zo spannend
Jaa!! Veel plezier en succes alvastquote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef DarkElf het volgende:
Ja slaap lekker. Ik duik er ook in.
(morgen proefdraaien bij potentieel vrijwilligerswerk. Spannend!)
lekker uitslapenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
13 uur en gewoon een spijkerbroek en trui!
Ja, als ik zou weten waarquote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je toch zelf makkelijk veranderen?
Ja. Op de school waar moeders werkt zitten ook ADHD'ers en merkt dat voeding erg belangrijk is. Wat eigenlijk common sense is maar er wordt nu weinig meer over nagedacht. Nu de wetenschap het bevestigt is allen maar prettig.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is een user/moeder hier op fok die haar zoon ook al maanden op dieet heeft en dat gaat heel goed met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |