Ben benieuwd wat je van de rest vindtquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ben je mix nu aan het downloaden RiKe![]()
Maar eerst even intunen op B2S radio voor de Hard Bass team Yellow mix
http://www.b2s.nl/radio/
Alsjeblieftquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
* T-Force heeft het RiKe-mixje aan en hoort de eerste tonen van Thunderbeats en weet niet wat hij moet doen, overkill aan energie in die plaat![]()
Oke, ik begin maar gewoon om me heen te slaan ofzo, mijn ouders kijken nogal vreemd
Tot nu toe:quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef RiKe het volgende:
Je kan dan zeggen wat je wil, maar het is wel een dijk van een opener
Je mix stijl moet overal bij werken. Daarnaast is zowat elke opbouw, afbouw, maten, indeling van de tracks zo goed als identiek aan elkaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef RiKe het volgende:
Het zijn ook nummers die ik normaal weinig tot niet draai.
Het is een beetje een test mixje geworden om te kijken of de mix stijl die ik nu heb daar ook nog bij werkt.
Qua comments ben ik het wel grootendeels eens
De opname is inderdaad zachter dan een andere opname, dat komt omdat ik die pieken tegen wil gaan (wat nu erg goed lukt).quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef StM het volgende:
Ik heb een kwart gehad en tot nu toe klinkt het niet verkeerdWel is je mixwerk ook nog vrij saai hoewel je er goed aan doet eerst je overgangen op orde te krijgen. Nr's teaseren etc maken je mix interessanter.
Daarnaast heb ik wel nog een opmerking over de opnamekwaliteit van je mix: sowieso is hij naar mijn mening te zacht opgenomen maar hij lijkt ook bij het uitsturen ergens de grens van het clippen te raken? Ik heb af en toe het idee dat de pieken af en toe gecrushed worden? Mocht je niet op een zuiver niveau op een hoger volume op kunnen nemen kan je ook je mix naderhand in audacity op -2 db afmixen.
Hou er wel rekening mee, ik ben geen djVoor de echte mix tips moet de bij de mensen hierboven zijn
En dat is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
Hey, over die party die we gaan organiseren, ik heb een heel mooi plan,
Houd ik nog even geheim.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
Houd ik nog even geheim.
Wilde het ff delen, haha.
Wacht maar afquote:
Ik upload een set waar ik niet 100% tevreden over ben omdat ik over geen enkele set 100% tevreden benquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef de_huig het volgende:
rike, ik wil niet de zeiksnor uithangen hoor..maar waarom upload je een set waar je zelf niet 100% tevreden over bent? nu krijg je feedback maar dat zijn dingen die je zelf al weet..leer je dus weinig van imo
en nu ga ik naar mubarak luisteren
Je hoeft niet altijd naar Huig te luisteren hoor, die hangt nu eenmaal graag de zeiksnor uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef RiKe het volgende:
Ik upload een set waar ik niet 100% tevreden over ben omdat ik over geen enkele set 100% tevreden ben
Ik zie ALTIJD verbeter punten bij mezelf, dat houdt me een beetje scherp.
Ik deel ze, en wil graag meningen van anderen horen omdat die misschien hele andere punten opvallen
Waar? Linksvoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef Sethje het volgende:
is er nog een fok meet op hard bass? zoja: waar en hoe laat?
Ik begin bijna te twijfelen aan m'n sexuele geaardheidquote:Op maandag 7 februari 2011 07:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
En voor de liefhebbers de nieuwe Wake you from your boredom #20![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |