Hmm zal dat ook ff navragen bij diegene die 't heeft ontworpen... Ik vroeg ook bij hem na of ie ff goede .pdf formaten kon maken zodat ik die kon doorsturen. Geen idee dat ie van de .jpg een .pdf heb gemaakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef mstx het volgende:
[..]
.AI, .SVG, .EPS of een transparante vector PDF. Die kun je allemaal opschalen zonder kwaliteitsverlies in tegenstelling tot een bitmap (jpg/gif/png/bmp).
Ik heb net de .EPS .AI en .SVG gewoon alle 3 de types van beide logo's doorgestuurd naar de drukker. Hopen op een positief terug berichtquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Je ontwerp zag er best simpel uit.. met Adobe Illustrator kan je redelijk makkelijk met kleine retouching en live-trace van een .jpg een .eps maken. Dan zou het bedrukken geen probleem moeten zijn.
Hook me up if you want help...
Daar moet iedereen mee uit de voeten kunnen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb net de .EPS .AI en .SVG gewoon alle 3 de types van beide logo's doorgestuurd naar de drukker. Hopen op een positief terug bericht
quote:Ok, om het topic een interessant tintje te geven.Stel je mag je eigen feest organiseren. Hoe zou deze eruit zien?
• Naam van het feest
• Locatie van het feest
• Thema van het feest
• Avond / Festival / Meerdaags
• Wat voor soort area's?
• Welke dj's zou je laten draaien?*
*Bij een 'normaal' feest maximaal 10 dj's. Bij festival of meerdaags maximaal 20-25
Maar ga nou niet een feest verzinnen om zo te winnen, maar bedenk een feest die jij voor geen goud zou willen missen.
Understatement van de maand.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:37 schreef eQuaL het volgende:
Raise raise raise your hands, pump your fists and move!
Zin in Hard Bass!!
* Beach jaloers isquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:37 schreef eQuaL het volgende:
Raise raise raise your hands, pump your fists and move!
Zin in Hard Bass!!
ouwe spammert.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog even een reminder voor de mensen die het niet gelezen hebben. Er is tussen al het snelle slowchat een kleine contest aan de gang. Dus wil je mee doen....?
[..]
Ik sta op de presentielijstquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
ouwe spammert.
Op Hard Bass aanwezig, toch?
Ik doe mee, maar waarom een contest? Waarom niet gewoon een aantal feesten organiseren? Moeten er feesten afvallen ofzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog even een reminder voor de mensen die het niet gelezen hebben. Er is tussen al het snelle slowchat een kleine contest aan de gang. Dus wil je mee doen....?
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
heel aardig lijstje al zeg ik het zelf.
Jah joh, dit zijn nog maar de aanmeldingen! Strakjes beginnen de audities, de theaterrondes, publieke rondes en uiteindelijk de finale ... heb er zin in!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef El_Matador het volgende:
Ik doe mee, maar waarom een contest? Waarom niet gewoon een aantal feesten organiseren? Moeten er feesten afvallen ofzo?
Als tvprogramma nou eindelijk es een bestaand concept leuk toegepast, maar gezien jouw smiley:quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
Jah joh, dit zijn nog maar de aanmeldingen! Strakjes beginnen de audities, de theaterrondes, publieke rondes en uiteindelijk de finale ... heb er zin in!
http://www.spreadshirt.nl/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
Willen jullie ff lachen? Goed lachen?![]()
![]()
Goed zwart T.shirt 2,25 per stuk
Bedrukken 2 kleuren dekkend voor en 3 kleuren dekkend op de rug incl. filmkosten ¤ 295,--
Prijzen zijn excl. 19% btw.
Vergeet de battles nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
Jah joh, dit zijn nog maar de aanmeldingen! Strakjes beginnen de audities, de theaterrondes, publieke rondes en uiteindelijk de finale ... heb er zin in!
Ik heb twisted en rebirth festival alquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:Audiosurf is a music-adapting puzzle racer where you use your own music to create your own experience. The shape, the speed, and the mood of each ride is determined by the song you choose.
Ben er 3,4 keer geweest maar het geluid is iedere keer weer drama en het volk blijft een klasse apartquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:43 schreef Spaulding het volgende:
Line-up van Reset staat online
http://partyflock.nl/news(...)North_Sea_Venue.html
Weet niet of er van hier weleens naar Reset gaan maar ik vind het altijd wel een leuk feestje. Bij mij redelijk dicht in de buurt en de Hemkade is een fijn zaaltje. Line up is vaak matig maar Bioweapon, Chain Reaction en Zatox stemmen mij dit keer wel hoopvol. Jammer van BH en de Profeet mja.
Johquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef Beach het volgende:
Bertje site is al de hele dag niet bereikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |