Sjowtekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weer het showtek-kwaaltje....
Best een ok plaatje, slechte vocalen.. en idd.. close but no cigar
Ik denk dat het vorig jaar weinig scheelde of het was ook uitverkocht geweest, er waren toen +- 20.000 man, nu 22.500 man...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:45 schreef Sethje het volgende:
ben wel erg benieuwd naar de drukte, het podium komt nu weer in de lengte. Vorig jaar was hard bass qua drukte goed te doen, ben benieuwd hoe dat nu met een uitverkocht gelredome het geval is.
Hoe laat meeten? Ik ben te herkennen aan bier,pretbek en mijn mooie hoofd
er is er maar 1 met hard bass in z'n agendaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik (zQz) wil je toevoegen maar er zijn een stuk of tien vage klazen.
Is dat zeker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:45 schreef Sethje het volgende:
ben wel erg benieuwd naar de drukte, het podium komt nu weer in de lengte. Vorig jaar was hard bass qua drukte goed te doen, ben benieuwd hoe dat nu met een uitverkocht gelredome het geval is.
Las er overheen, ik hoop het toch niet he, dat was echt veel kutter dan de opstelling bij hardbass vorig jaarquote:
X2quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Doe het podium maar lekker aan de korte kant
De tering waar komt dat vandaan en waar kan ik het downloadenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
heel aardig lijstje al zeg ik het zelf.
het komt van mijn pc vandaan en ik hoop de link vanavond te hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
De tering waar komt dat vandaan en waar kan ik het downloaden![]()
![]()
Okiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
het komt van mijn pc vandaan en ik hoop de link vanavond te hebben
Ben je kaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef benniesnugger het volgende:
Ik durf niet meer naar Hard Bass.
Kapster heeft te enthousiast met tondeuse staan werken
nee dat gelukkig niet..quote:
Ik vind het echt een heerlijke plaat en ik heb hem persoonlijk maar een paar keer op feesten mogen horen, dus ik ben hem nog niet beuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef T-Force het volgende:
OkieAlleen balen van Ombrello-malaria, die ben ik zooooo beu
jaquote:
Schijnt niet zo te zien, iemand met een B2S logo op PF zegt van niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |