Uh sorry, maar BH was toch wel top een paar jaar terug...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef Koepert het volgende:
Zet dan gewoon blademasterz neer
Nu denk ik, goed concept... maar BH... WHAAAAAYYY!!!!!(Why)
Eén goedenavond & herzlich wilkommenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Zandkasteel het volgende:
Na een zeeeeer lange tijd alleen maar gekeken ( en genoten ) te hebben bij deze reeks, post ik eindelijk m'n eerste post![]()
Een post om aan te geven wat mijn smaak is![]()
Muziek waar ik blij van word ( random gekozen ):
Activator & Zatox - Freedom
Tatanka - Tokyo
D-Block & S-Te-Fan - Supernova
B-Front & Frontliner - Magic
Crypsis - Before the Storm ( Feat. Chain Reaction)
Festivals die ik bezocht heb, ga bezoeken
Mysteryland 2009, Decibel 2009/2010, Hardbass 2011 (almost)
QuakeDance/DangerouzMind ( geen festivals, I know ) maar het vermelden waard, aangezien dit op kruipafstand is![]()
En nu ga ik chinees halen
You just made my dayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Levitas het volgende:
Hmm... Ik heb net die oordoppen in gehad, maar als ik me mijn oren beweeg (dus zeg maar wat er gebeurd als je je tanden stijf op elkaar zet), voel ik de oordoppen iets uit mijn oor schuiven. Ik kan thuis niet echt testen of dat een effect heeft op het geluid wat er binnen komt, aangezien mijn speakers niet zo hard gaan/kunnen.
Hoe zit dat bij degenen hier die oordoppen dragen? Blijfen ze bij overmatig aanspannen van de kaakspieren en het heen en weer bewegen van de kaken dan wel 100% zitten, of verschuiven de doppen dan ook een beetje?
Als het namelijk alleen bij mij het geval is, ga ik vanavond nog terug naar Hans Anders. Heb er dan morgen niet zoveel aan, maargoed..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En de ondergewaardeerde Wooloomooloo
One Bladequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]![]()
![]()
Welk nummer is dat ook alweer met dat mesgeluid op het begin, maar dan niet de remix, Revival X toch? Hij zat iig in WYFYB 18 ofzo. Dat klonk in de trein ook wel weer mooi na een tijdje niet meer gehoord te hebben
Tsjah geen idee danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha. Graag gedaanAlleen was ik wel serieus
Oja de titel zegt het al eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
One BladeBeste BH nummer imo
Geen slechte keus dan! HardBass vond ik vorig jaar toch wel 1 van de beste. Denk dat je je wel zal vermakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef melanie_x het volgende:
Ik heb er ook zoooo'n zin in!![]()
M'n eerste feest trouwens, ik zal m'n ogen wel uit kijken.
Ach.. zolang ze een klein beetje bewegen, voel je wel aankomen als ze eruit dreigen te vallen, en anders kun je de break in een nummer mooi gebruiken ze op hun plek te duwen..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:38 schreef Levitas het volgende:
Net even gebeld, kan woensdag pas terugkomen omdat de audiciën er vanavond niet is. Dat wordt het koordje er aan laten zitten en morgen kijken of het een beetje wilt blijven zitten.. Ik zie het wel.
Ik heb er iig gigantisch veel zin in
Zou je waar ik vandaan kom niet gedaan krijgen. Klinkt desalniettemin wel vetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef Sethje het volgende:
mag ik even opscheppen over hoe vet carnaval word dit jaar....
zaterdags optocht in ons dorp..
zondag optocht en pleinfeest met dbstf
maandag rondtoeren en pleinfeest met deepack en luna
dinsdag pleinfeest met psyko punkz en die avond komt dbstf in onze stamkroeg in het dorp hier
hardstyle carnaval 2.0
Eensch... Ben godsgruwelijk blij dat mijn ouders in een dorp BOVEN de rivieren wonen waar ze gewoon WEL 4 dagen Carnaval vieren.. Ook als is t meer piratenmuziek dan Hardstyle..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef haakon het volgende:
Carnaval is het mooiste feest van het jaar
Maximaal zuipen, en dat vind ik donders mooi
Zo wil ik ook wel carnaval vieren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef Sethje het volgende:
mag ik even opscheppen over hoe vet carnaval word dit jaar....
zaterdags optocht in ons dorp..
zondag optocht en pleinfeest met dbstf
maandag rondtoeren en pleinfeest met deepack en luna
dinsdag pleinfeest met psyko punkz en die avond komt dbstf in onze stamkroeg in het dorp hier
hardstyle carnaval 2.0
ik noem dat geen carnaval, ik noem dat een hardstyle festival....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel carnaval vieren.
Carnaval Festivalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik noem dat geen carnaval, ik noem dat een hardstyle festival....
mwah...carnaval is gewoon onderlinge saamhorigheid en plezier. Met welke muziek je dat doet, doet niets aan de sfeer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik noem dat geen carnaval, ik noem dat een hardstyle festival....
Sla jezelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef T-Force het volgende:
OMG, ik al de hele week balen dat Wildstylez niet op Hard Bass komt, kijk ik op PF, zie ik gewoon dat hij wel komtWat een knuppel ben ik ook
![]()
Wrom? Omdat ik van popie-hardstyle hou? Ik hou gewoon van alle Hardstyle, kan er niks aan doen!quote:
Dat bedoel ik niet chefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wrom? Omdat ik van popie-hardstyle hou? Ik hou gewoon van alle Hardstyle, kan er niks aan doen!
Pffff, gelukkig dat je dat zegt, wou je al bijna gaan opzoeken en klappen jongeeuh!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dat bedoel ik niet chefHad 't erover dat je t niet wist
Whehe hier ook bomvol energie. M`n moeder vroeg of ik nu zenuwachtig was voor 'de party' die ik morgen heb, of voor de sollicitatie die ik morgenvroeg heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Pffff, gelukkig dat je dat zegt, wou je al bijna gaan opzoeken en klappen jongeeuh!
OMG, ik ben druk![]()
![]()
TEveel zin in Hardbass gewoon, dat gaat dus weer tegenvallen morgen
HAAII! HERZTLICHEN WILKOMMEN!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Zandkasteel het volgende:
Na een zeeeeer lange tijd alleen maar gekeken ( en genoten ) te hebben bij deze reeks, post ik eindelijk m'n eerste post![]()
Een post om aan te geven wat mijn smaak is![]()
Muziek waar ik blij van word ( random gekozen ):
Activator & Zatox - Freedom
Tatanka - Tokyo
D-Block & S-Te-Fan - Supernova
B-Front & Frontliner - Magic
Crypsis - Before the Storm ( Feat. Chain Reaction)
Festivals die ik bezocht heb, ga bezoeken
Mysteryland 2009, Decibel 2009/2010, Hardbass 2011 (almost)
QuakeDance/DangerouzMind ( geen festivals, I know ) maar het vermelden waard, aangezien dit op kruipafstand is![]()
En nu ga ik chinees halen
http://www.garagetv.be/vi(...)la_je_jezelf_ko.aspxquote:
Plan A: Kniemassage, spier spray/zalf erop, lekker laten rusten, gezond eten en dan issie morgen, rond een uur of 22, weer zo goed als nieuwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:24 schreef robuust89 het volgende:
Waarom, in vredesnaam, heb ik pijn aan mijn knie?!![]()
Niet handig
Over oudjes gesprokenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Zandkasteel het volgende:
Om het af te sluiten :
Vroegáh helemaal platgespeeld![]()
Jullie mening ? ( Old I know, maar hij kwam ineens weer in mn playlist )
Danku!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
http://www.garagetv.be/vi(...)la_je_jezelf_ko.aspx
[..]
Plan A: Kniemassage, spier spray/zalf erop, lekker laten rusten, gezond eten en dan issie morgen, rond een uur of 22, weer zo goed als nieuw![]()
Plan B: Als plan A niet werkt, dan ga je zaterdag gewoon beginnen met heel veel alcohol, dan voel je er niks meer vanUit ervaring kan ik wel vertellen dat de dag erna tegenvalt, maar dan niet zozeer de kater maar meer je knie
Zoiets als dit http://www.midalgan.nl/quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:08 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Danku!![]()
![]()
Vraag: wat is spier spray?
Middagdutje staat hier ook op de planning, gaat toch weer niet lukken, zoals voor elk feest, maarja...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:19 schreef T-Force het volgende:
Mijn planning:
- Kamer poetsen
- Naar Krullie toe
- Lekker lunchen
- Middagdutje
- Koken en eten
- bier + vrienden --> Gelredome --> KNALLEN als een gek
datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef Baronpilsener het volgende:
Alle hardbass gangers alvast een dikke avond gewenst
Dat idd, stampze allen! En doe die ene luitjes die maximaal losgaan linksvoor de groetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef Baronpilsener het volgende:
Alle hardbass gangers alvast een dikke avond gewenst
dinsdag psyko punkz in helvoirt en savonds dbstf in de michelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef Dalton_ het volgende:
Sethje,
Maandag deepack en Luna in moergestel en Dinsdag Hilvarenbeek?
Klinkt lekker.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:14 schreef Levitas het volgende:
Alphaverb & Luna - No turning back preview, op de valreep:
CU.!! Ik ben linksvoor in n Do The Happy Face T-shirt v Theracordsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat idd, stampze allen! En doe die ene luitjes die maximaal losgaan linksvoor de groeten
Ik ga weer aant werk!
Koepert, tot vanavond!
Ik denk dat ik kats vdk ben als jij binnenkomt, dus jij zou mij moeten herkennenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:24 schreef Koepert het volgende:
[..]
CU.!! Ik ben linksvoor in n Do The Happy Face T-shirt v Theracords
hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
uhm, ja, nou, dus... hier ben ik dan weer eenshihi
Neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Bert
heb ik veel gemist?
enne... Hard Bass gangers veel plezier
Ik doe iets aan uit mijn eigen collectie, weet alleen nog niet wat....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:24 schreef Koepert het volgende:
[..]
CU.!! Ik ben linksvoor in n Do The Happy Face T-shirt v Theracords
Nope, maar wel al in de trein, achja dan maar keer zonder.quote:
Maandag is het niet in Moergestel maar in Haghorst. Moergestel gaat overigens wel door maar met andere wagens, de vetste staan in Haghorst op Het Stuiterbal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef Dalton_ het volgende:
Sethje,
Maandag deepack en Luna in moergestel en Dinsdag Hilvarenbeek?
Niet dat je dit waarschijnlijk leest, maar ik ben op Cloud9, niet op Hardbassquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik doe iets aan uit mijn eigen collectie, weet alleen nog niet wat....
Wuuuuuuuut? Misschien wel een hoop nieuwe tracks maar wat ging die set HARD zegquote:Team Blue (te veel onbekende nieuwe shit)
Je maakte een typfout, ik heb het voor je verbeterd.quote:
Herkenning is goed, maar dan niet platen zoals "Just as Easy" en "yellow minute" Die mogen van mij echt een tijdje de kast in. Maar ach de sfeer gaat daar wel mee door omhoog omdat dan tenminste iedereen een keer mee doetquote:Op zondag 13 februari 2011 16:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Je maakte een typfout, ik heb het voor je verbeterd.
Hardbass was lekker, maar vond de setjes niet goed. Met name team blue draaide, zoals boy al zei, veel te veel nieuw materiaal. Waarom snappen DJ's niet dat publiek herkenning nodig heeft om lekker los te kunnen gaan op een set. Bewaar je promo's maar voor podcasts en FearFM setjes.
Dus toch nog je oordoppen kwijtgeraakt? Das toch mooi balenquote:
Yep. Doordat ze niet 100% pastte, bewoog de rechter dop op en neer tijdens o.a het praten, waardoor het geluid dus harder, zachter, harder, etc. ging, wat vrij irritant was. Ik heb na zeg een 45 min. besloten om ze toch uit te doen en veilig op te bergen in het etuitje. Toen ik vervolgens na een half uurtje in m`n broekzakken m`n sigaretten aan het zoeken was, merkte ik op dat ik het etuitje kwijt was. Nja, we hadden de hele zaal ongeveer doorgelopen, dus teruglopen kon wel, maar zou vrijwel geen nut hebben (Kriskras door de zaal, dus de route terug wist ik niet eens meer)quote:Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus toch nog je oordoppen kwijtgeraakt? Das toch mooi balen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psyko punkz.. ziet er zo op het oog niet bijzonder uit. Zelfde platen die ze al een jaar draaien ofzo.. draaiden zoals het hoort (lees zoals altijd) de vocals van after MF en overclippping weg zodat het publiek ze in kan vullen?
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Je eerste feest? Heb je gelijk een heel goed begin!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:00 schreef melanie_x het volgende:
Ik vond het écht geweldig!baalde er van toen het afgelopen was.
Zeer geslaagd eerste feessie!
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vond het ook de minste set, niet per se slecht maar gewoon weinig verrassends.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psyko punkz.. ziet er zo op het oog niet bijzonder uit. Zelfde platen die ze al een jaar draaien ofzo.. draaiden zoals het hoort (lees zoals altijd) de vocals van after MF en overclippping weg zodat het publiek ze in kan vullen?Hier moet ik ook even op terugkomen, was om 10.15 binnen en het was een chille setquote:Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik ben om 11 uur aanwezig danMooi even van de tijd gebruik gemaakt om rondjes gelopen en op de tribune te chillen.
Team redHelaas geen Ei met Ui gehoord
Team greenMooi Digital Age spul enzo
Team blueHeel veel promo's idd
Team yellowWas kapot en moe, maar die harde kicks gaven me toch weer wat kleine stootjes energie
Hard Bass![]()
Heb ook maar voor ¤20 aan muntjes gekocht, nieuw recordVooral veel, heel veel (maar niet te veel) water gedronken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |