Sla jezelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef T-Force het volgende:
OMG, ik al de hele week balen dat Wildstylez niet op Hard Bass komt, kijk ik op PF, zie ik gewoon dat hij wel komtWat een knuppel ben ik ook
![]()
Wrom? Omdat ik van popie-hardstyle hou? Ik hou gewoon van alle Hardstyle, kan er niks aan doen!quote:
Dat bedoel ik niet chefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wrom? Omdat ik van popie-hardstyle hou? Ik hou gewoon van alle Hardstyle, kan er niks aan doen!
Pffff, gelukkig dat je dat zegt, wou je al bijna gaan opzoeken en klappen jongeeuh!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dat bedoel ik niet chefHad 't erover dat je t niet wist
Whehe hier ook bomvol energie. M`n moeder vroeg of ik nu zenuwachtig was voor 'de party' die ik morgen heb, of voor de sollicitatie die ik morgenvroeg heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Pffff, gelukkig dat je dat zegt, wou je al bijna gaan opzoeken en klappen jongeeuh!
OMG, ik ben druk![]()
![]()
TEveel zin in Hardbass gewoon, dat gaat dus weer tegenvallen morgen
HAAII! HERZTLICHEN WILKOMMEN!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Zandkasteel het volgende:
Na een zeeeeer lange tijd alleen maar gekeken ( en genoten ) te hebben bij deze reeks, post ik eindelijk m'n eerste post![]()
Een post om aan te geven wat mijn smaak is![]()
Muziek waar ik blij van word ( random gekozen ):
Activator & Zatox - Freedom
Tatanka - Tokyo
D-Block & S-Te-Fan - Supernova
B-Front & Frontliner - Magic
Crypsis - Before the Storm ( Feat. Chain Reaction)
Festivals die ik bezocht heb, ga bezoeken
Mysteryland 2009, Decibel 2009/2010, Hardbass 2011 (almost)
QuakeDance/DangerouzMind ( geen festivals, I know ) maar het vermelden waard, aangezien dit op kruipafstand is![]()
En nu ga ik chinees halen
http://www.garagetv.be/vi(...)la_je_jezelf_ko.aspxquote:
Plan A: Kniemassage, spier spray/zalf erop, lekker laten rusten, gezond eten en dan issie morgen, rond een uur of 22, weer zo goed als nieuwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:24 schreef robuust89 het volgende:
Waarom, in vredesnaam, heb ik pijn aan mijn knie?!![]()
Niet handig
Over oudjes gesprokenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Zandkasteel het volgende:
Om het af te sluiten :
Vroegáh helemaal platgespeeld![]()
Jullie mening ? ( Old I know, maar hij kwam ineens weer in mn playlist )
Danku!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
http://www.garagetv.be/vi(...)la_je_jezelf_ko.aspx
[..]
Plan A: Kniemassage, spier spray/zalf erop, lekker laten rusten, gezond eten en dan issie morgen, rond een uur of 22, weer zo goed als nieuw![]()
Plan B: Als plan A niet werkt, dan ga je zaterdag gewoon beginnen met heel veel alcohol, dan voel je er niks meer vanUit ervaring kan ik wel vertellen dat de dag erna tegenvalt, maar dan niet zozeer de kater maar meer je knie
Zoiets als dit http://www.midalgan.nl/quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:08 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Danku!![]()
![]()
Vraag: wat is spier spray?
Middagdutje staat hier ook op de planning, gaat toch weer niet lukken, zoals voor elk feest, maarja...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:19 schreef T-Force het volgende:
Mijn planning:
- Kamer poetsen
- Naar Krullie toe
- Lekker lunchen
- Middagdutje
- Koken en eten
- bier + vrienden --> Gelredome --> KNALLEN als een gek
datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef Baronpilsener het volgende:
Alle hardbass gangers alvast een dikke avond gewenst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |