Dat klopt en hij gedraagt zich best volwassen, ik merk in ieder geval niet dat hij zoveel jonger is.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:50 schreef ad0rable het volgende:
Neuh? Leeftijd is maar en getal om het maar eens lekker origineel uit te drukken. Het gaat erom hoe iemand zich gedraagt.
Ja maar als dan de jongen ouder is, vind ik het toch weer anders. Waarschijnlijk ook alleen maar omdat "het zo hoort".quote:Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef trovey het volgende:
3 jaar op deze leeftijd zou ik geen probleem vinden...ook niet als het meisje ouder is.
Mijn ouders scheelden ook 3 jaar en leerden elkaar kennen op 16 en 19 jarige leeftijd alhoewel mijn vader dan de oudste was.![]()
Ja. Mijn moeder is ook drie jaar ouder dan mn pa. Lekker belangrijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef imissyou het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook alleen maar omdat "het zo hoort".
Waarom zou je je druk maken over wat je moeder er van vindt dat ie wat jonger is? Zij hoeft 'm niet te datenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef imissyou het volgende:
[..]
Dat klopt en hij gedraagt zich best volwassen, ik merk in ieder geval niet dat hij zoveel jonger is.
Maar, en dat is misschien nogal stom, ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die het raar vinden, m'n moeder vond het ook maar vreemd. En dat schrikt me een beetje af.
Het speelt voor mij ook een beetje mee dat hij dus voor het eerst met mij gekust heeft en dat ik al veel meer ervaring heb op dat gebied. Heb een lange relatie achter de rug, ben geen maagd meer. Hij is allemaal nog zo onervaren en dus ook weer zo jong. Komt toch die leeftijd weer terug.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja. Mijn moeder is ook drie jaar ouder dan mn pa. Lekker belangrijk.
En omdat de meerderheid heeft besloten dat iets 'zo hoort', is dat ook het beste? Gelukkig nietquote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef imissyou het volgende:
[..]
Ja maar als dan de jongen ouder is, vind ik het toch weer anders. Waarschijnlijk ook alleen maar omdat "het zo hoort".
Je bent slachtoffer van wat "moet".quote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef imissyou het volgende:
[..]
Ja maar als dan de jongen ouder is, vind ik het toch weer anders. Waarschijnlijk ook alleen maar omdat "het zo hoort".
Nee dat weet ik stiekem ook wel, maar toch.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En omdat de meerderheid heeft besloten dat iets 'zo hoort', is dat ook het beste? Gelukkig niet
Is dat belangrijk? Lijkt me vooral belangrijk dat hij geen kinderachtig jongetjesgedrag vertoont. Als je elkaar echt leuk vindt, prima toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef imissyou het volgende:
[..]
Het speelt voor mij ook een beetje mee dat hij dus voor het eerst met mij gekust heeft en dat ik al veel meer ervaring heb op dat gebied. Heb een lange relatie achter de rug, ben geen maagd meer. Hij is allemaal nog zo onervaren en dus ook weer zo jong. Komt toch die leeftijd weer terug.
kan ik me helemaal bij aansluiten. Mannen zijn gewoon wat volwassener dan vrouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef netflanders het volgende:
Komt door de volksmythe dat vrouwen eerder volwassen zouden worden. Volgens recent neuropsychologisch onderzoek blijkt dat onzin te zijn. Sterker nog, mannen op hogere onderwijsniveaus blijken iets vooruit te lopen op vrouwen van hogere onderwijs niveaus.
Verder was het een Brits onderzoek, maar wanneer het zich vertaalt naar Nederlandse onderwijsniveaus blijkt het dat jongens en meisjes op wat ruwweg overeenkomt met het vmbo even (on)volwassen zijn. Maar goed, geheel andere discussie.
tl;dr
Maakt niet uit.
Dat zal neurologisch gezien allemaal kloppen, maar is het niet gewoon zo dat meiden op wat jongere leeftijd al "volwassener" eisen stellen aan een relatie (wat meer vastigheid) en daardoor volwassener overkomen/vaak met oudere jongens gaan, omdat die op dat moment ook op die lijn zitten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef netflanders het volgende:
Komt door de volksmythe dat vrouwen eerder volwassen zouden worden. Volgens recent neuropsychologisch onderzoek blijkt dat onzin te zijn. Sterker nog, mannen op hogere onderwijsniveaus blijken iets vooruit te lopen op vrouwen van hogere onderwijs niveaus.
Verder was het een Brits onderzoek, maar wanneer het zich vertaalt naar Nederlandse onderwijsniveaus blijkt het dat jongens en meisjes op wat ruwweg overeenkomt met het vmbo even (on)volwassen zijn. Maar goed, geheel andere discussie.
tl;dr
Maakt niet uit.
neequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:24 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat zal neurologisch gezien allemaal kloppen, maar is het niet gewoon zo dat meiden op wat jongere leeftijd al "volwassener" eisen stellen aan een relatie (wat meer vastigheid) en daardoor volwassener overkomen/vaak met oudere jongens gaan, omdat die op dat moment ook op die lijn zitten?
Wat natuurlijk niet betekend dat dat voor iedereen geldt.
Je kan wel een heel groot probleem maken van niets he?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef imissyou het volgende:
[..]
Het speelt voor mij ook een beetje mee dat hij dus voor het eerst met mij gekust heeft en dat ik al veel meer ervaring heb op dat gebied. Heb een lange relatie achter de rug, ben geen maagd meer. Hij is allemaal nog zo onervaren en dus ook weer zo jong. Komt toch die leeftijd weer terug.
Zorg gewoon dat je de beste voor hem in bed bent geweest die hij ooit heeft gehad (moet op dit moment geen probleem zijn) laat hem alle hoeken van de kamer zien en dan gaat hij echt niet zo makkelijk buiten de relatie zoekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Je kan wel een heel groot probleem maken van niets he?
Hoe denk je dat mensen aan ervaring komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |