abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92482117
Zoals de topictitel al zegt, ik zit met een probleem over het leeftijdsverschil tussen een jongen die ik leuk vind en mezelf. Deze jongen die zit al een behoorlijke tijd in mijn vriendengroep, maar pas sinds een paar weken hebben we echt veel contact met elkaar. Verlegen en rustige jongen, nog nooit gezoend tot afgelopen zaterdag. Hij is nooit echt heel assertief geweest, maar afgelopen zaterdag kuste hij me en hij vroeg daarna of ik zin had om een keer met hem wat te gaan doen.

Daar heb ik mee ingestemd, want ik vind hem best al een tijdje leuk. Wat ik er uit op kan maken, is dit wederzijds, daar twijfel ik eigenlijk niet over.

Maar. Die jongen die is net 17 geworden en ik word bijna 20.

Ik zit hier een beetje mee, is dat niet een heel erg groot verschil op deze leeftijd, als het meisje de oudste is?
  maandag 7 februari 2011 @ 22:50:12 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_92482182
Ik vind het verschil niet te groot en ik zou je er niet zo druk over maken. Zorg nou maar dat je het samen gezellig hebt.
pi_92482213
Neuh? Leeftijd is maar en getal om het maar eens lekker origineel uit te drukken. Het gaat erom hoe iemand zich gedraagt.
Le deuxième sexe
  maandag 7 februari 2011 @ 22:52:28 #4
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_92482292
Drie jaar verschil is vrij normaal. Ik snap je issue met het idee dat hij jonger is dan jou, maar je kunt het toch gewoon proberen?
Your only limit is your imagination
pi_92482335
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:50 schreef ad0rable het volgende:
Neuh? Leeftijd is maar en getal om het maar eens lekker origineel uit te drukken. Het gaat erom hoe iemand zich gedraagt.
Dat klopt en hij gedraagt zich best volwassen, ik merk in ieder geval niet dat hij zoveel jonger is.
Maar, en dat is misschien nogal stom, ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die het raar vinden, m'n moeder vond het ook maar vreemd. En dat schrikt me een beetje af.
pi_92482401
3 jaar op deze leeftijd zou ik geen probleem vinden...ook niet als het meisje ouder is. ;)
Mijn ouders scheelden ook 3 jaar en leerden elkaar kennen op 16 en 19 jarige leeftijd alhoewel mijn vader dan de oudste was. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 7 februari 2011 @ 22:55:20 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92482441
3 jaar is niks, op die leeftijd al niet en later helemaal niet :)
pi_92482478
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef trovey het volgende:
3 jaar op deze leeftijd zou ik geen probleem vinden...ook niet als het meisje ouder is. ;)
Mijn ouders scheelden ook 3 jaar en leerden elkaar kennen op 16 en 19 jarige leeftijd alhoewel mijn vader dan de oudste was. :+
Ja maar als dan de jongen ouder is, vind ik het toch weer anders. Waarschijnlijk ook alleen maar omdat "het zo hoort".
  maandag 7 februari 2011 @ 22:56:41 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_92482510
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef imissyou het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook alleen maar omdat "het zo hoort".
Ja. Mijn moeder is ook drie jaar ouder dan mn pa. Lekker belangrijk. :P
  maandag 7 februari 2011 @ 22:56:59 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92482524
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef imissyou het volgende:

[..]

Dat klopt en hij gedraagt zich best volwassen, ik merk in ieder geval niet dat hij zoveel jonger is.
Maar, en dat is misschien nogal stom, ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die het raar vinden, m'n moeder vond het ook maar vreemd. En dat schrikt me een beetje af.
Waarom zou je je druk maken over wat je moeder er van vindt dat ie wat jonger is? Zij hoeft 'm niet te daten O+ En als jullie het goed met elkaar kunnen vinden, lijkt het me sterk dat ze er problemen mee zal hebben.
pi_92482566
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ja. Mijn moeder is ook drie jaar ouder dan mn pa. Lekker belangrijk. :P
Het speelt voor mij ook een beetje mee dat hij dus voor het eerst met mij gekust heeft en dat ik al veel meer ervaring heb op dat gebied. Heb een lange relatie achter de rug, ben geen maagd meer. Hij is allemaal nog zo onervaren en dus ook weer zo jong. Komt toch die leeftijd weer terug. :')
pi_92482575
Ga je moeilijk doen over 3 jaar? :')
_O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 7 februari 2011 @ 22:58:24 #13
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92482593
quote:

[..]

Ja maar als dan de jongen ouder is, vind ik het toch weer anders. Waarschijnlijk ook alleen maar omdat "het zo hoort".
En omdat de meerderheid heeft besloten dat iets 'zo hoort', is dat ook het beste? Gelukkig niet :P
pi_92482614
quote:

[..]

Je bent slachtoffer van wat "moet". ;) Maakt toch niets uit wie er ouder is in de relatie. :* Ga ervoor. ^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_92482624
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]

En omdat de meerderheid heeft besloten dat iets 'zo hoort', is dat ook het beste? Gelukkig niet :P
Nee dat weet ik stiekem ook wel, maar toch. :')
Ook dat gedeelte wat betreft ervaring zit een beetje in m'n hoofd.
  maandag 7 februari 2011 @ 23:08:22 #16
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_92483102
Tja, wat vind je belangrijker.
Als jij er niet tegen kan dat hij nog onervaren is en op dat vlak 'onvolwassen' is, dan houdt het op.
Maar probeer er wel een beetje 'simpel' over na te denken.
Als hij zich voor de rest niet als een puber gedraagt, en je min of meer op één lijn zit, wat maakt die ervaring dan uit?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 7 februari 2011 @ 23:20:24 #17
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_92483742
Leuk toch, zo'n jong blaadje :9~

Ik zeg 'doen' (niet op de foute manier) ^O^
Life is crap. And then you die ._.
pi_92484049
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef imissyou het volgende:

[..]

Het speelt voor mij ook een beetje mee dat hij dus voor het eerst met mij gekust heeft en dat ik al veel meer ervaring heb op dat gebied. Heb een lange relatie achter de rug, ben geen maagd meer. Hij is allemaal nog zo onervaren en dus ook weer zo jong. Komt toch die leeftijd weer terug. :')
Is dat belangrijk? Lijkt me vooral belangrijk dat hij geen kinderachtig jongetjesgedrag vertoont. Als je elkaar echt leuk vindt, prima toch?
pi_92487392
Als het dan toch goed gaat. Kun je hem dan in een hoek douwen, diep in zijn ogen kijken en dan zeggen "tonight i will make you a man"
:D
pi_92487678
20 en 17, komop. Sommige vrouwen van 20 zijn net 15 (en andersom ook hoor..)

Je moet het voor jezelf helder krijgen

Voel je een leeftijdskloof? zo ja kap je ermee, zo nee gaan met die banaan
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 02:09:51 #21
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_92488337
Geniet gewoon, maak je niet zo zorgen om wat anderen vinden.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 02:26:04 #22
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92488498
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:14 schreef Godshand het volgende:

Voel je een leeftijdskloof? zo ja kap je ermee, zo nee gaan met die banaan
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 02:45:17 #23
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92488626
Er is maar een manier om ervaring op te doen voor hem, en dat is door te doen. Jij zult een beetje geduld moeten hebben, maar als je hem leuk vindt, dan heb je dat toch wel voor hem over?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_92535989
Komt door de volksmythe dat vrouwen eerder volwassen zouden worden. Volgens recent neuropsychologisch onderzoek blijkt dat onzin te zijn. Sterker nog, mannen op hogere onderwijsniveaus blijken iets vooruit te lopen op vrouwen van hogere onderwijs niveaus.

Verder was het een Brits onderzoek, maar wanneer het zich vertaalt naar Nederlandse onderwijsniveaus blijkt het dat jongens en meisjes op wat ruwweg overeenkomt met het vmbo even (on)volwassen zijn. Maar goed, geheel andere discussie.

tl;dr
Maakt niet uit.
pi_92536047
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef netflanders het volgende:
Komt door de volksmythe dat vrouwen eerder volwassen zouden worden. Volgens recent neuropsychologisch onderzoek blijkt dat onzin te zijn. Sterker nog, mannen op hogere onderwijsniveaus blijken iets vooruit te lopen op vrouwen van hogere onderwijs niveaus.

Verder was het een Brits onderzoek, maar wanneer het zich vertaalt naar Nederlandse onderwijsniveaus blijkt het dat jongens en meisjes op wat ruwweg overeenkomt met het vmbo even (on)volwassen zijn. Maar goed, geheel andere discussie.

tl;dr
Maakt niet uit.
kan ik me helemaal bij aansluiten. Mannen zijn gewoon wat volwassener dan vrouwen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')