Heel jammer jaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah
Jammer
Jij vindt feestjes niet leuk?
Blijf hem erin houdenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit blijft mijn ONZ-radio klasssiekertje
Flippieequote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef jeanlouise het volgende:
x
ben jij dat echt huppel? die rechter?
oh beetje groot die foto.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een random lelijke foto gepakt en FOK!Meet erin gezet?
Heb je hier vandaag speciaal een account voor aangemaakt?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef jeanlouise het volgende:
Helaasquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef jeanlouise het volgende:
En bedankt hequote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
quote:
Neequote:
Dat is monopoly volgens mij.quote:
Monopoly en flippieequote:
whehehquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ow sorry danquote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Huppel is gewoon dik![]()
En zowel flips als ik staan in nogal rare houding
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef Dasjonny het volgende:
Ja kak, moet ik ballonnen gaan opblazen voor m'n zusje haar verjaardag.
Je weet nu wat er gevraagd gaat worden hèquote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef Dasjonny het volgende:
Ja kak, moet ik ballonnen gaan opblazen voor m'n zusje haar verjaardag.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee je krijgt geen fotos van mijn vriendin.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je weet nu wat er gevraagd gaat worden hè
Vraag maar aan Mashquote:Op maandag 7 februari 2011 22:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je weet nu wat er gevraagd gaat worden hè
Daar vroeg ik toch ook niet naar?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee je krijgt geen fotos van mijn vriendin.
Wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar vroeg ik toch ook niet naar?
Nietquote:
Wat lul jij nou weer, ik gaf gewoon aan dat dat gezegd zou gaan worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je wilde toch pics van zijn zusje. Of nouja daar doelde je op.
Haha, doe maar nietquote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Om de vrolijke sfeer een beetje te verstevigen
Maar niemand zei hetquote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, ik gaf gewoon aan dat dat gezegd zou gaan worden.
Wat ga je dan draaien? Cheb Khaled?quote:
Dikke house en requestsquote:Op maandag 7 februari 2011 22:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat ga je dan draaien? Cheb Khaled?
Ik heb dit ookquote:Op maandag 7 februari 2011 22:09 schreef mash_ het volgende:
Is mijn internet nou opeens zo traag of faalt fok een beetje?
Fok faalt, heb ook last.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:09 schreef mash_ het volgende:
Is mijn internet nou opeens zo traag of faalt fok een beetje?
Ik had nog gereageerd op de laatste dm die ik van jou heb binnengekregen, maar ik weet niet of jij die nog ontvangen hebt.quote:
niet ontvangenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had nog gereageerd op de laatste dm die ik van jou heb binnengekregen, maar ik weet niet of jij die nog ontvangen hebt.
Sorry had zijn kop nog nooit gezienquote:
Ik was eerst ruim een half uur ervan bezig mn laptop te fixxenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vonden jullie mijn uurtje eigenlijk?!
Ik hoorde het, Teamviewer allesquote:Op maandag 7 februari 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd gebeld![]()
Door koelkast en darcli
Goed alleen van rustig naar hard is weer minderquote:Op maandag 7 februari 2011 22:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vonden jullie mijn uurtje eigenlijk?!
Ik wil welquote:Op maandag 7 februari 2011 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ja en ONZ Radio ook, Dragems is er niet en niemand wil volgens mij? Ik vul eventjes het gat op maar Fok flipt hem echt hard ja
Omdat je al 4 kankertopics loopt te ijlen over Scooter: En nu bekkie dicht.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:29 schreef dan13lv het volgende:
ja best wel.
voor de draaiende dj:
request:
scooter - nessaja
bij mij ookquote:Op maandag 7 februari 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Is FOK! alleen bij mij aan het kutten of zijn er meer die er last van hebben?
Niet dat ik weetquote:
bij mij nietquote:
alleen remmersquote:
agossie wat lief. zorgt je mama nog voor je.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Roburtt het volgende:
mn moeder gaat zo weer gehaktballetjes maken
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
agossie wat lief. zorgt je mama nog voor je.
ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
agossie wat lief. zorgt je mama nog voor je.
gatverquote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gewoon appel op jouw 'flappen' doen
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Beter geeft ze het recept ff aan mijn moederquote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Roburtt het volgende:
mn moeder gaat zo weer gehaktballetjes maken
dudequote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee, nooit.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Beter geeft ze het recept ff aan mijn moeder
Je leert, je leertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |