Als het op android draait is het goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
Heeft iemand nog iets negatiefs te melden over een Samsung Galaxy s voordat ik hem eventueel bestel?
Teruglezuhquote:
Welnee, je koopt tegenwoordig toch een OS en geen telefoon meer ? selecteer op OS en koop de telefoon die je mooi vindt.. verschillen zitten hem in cam specs en evt geheugen.. ow, en de batterijcapaciteit is erg interessantquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar buiten dat is er alleen een iphone 4.
Willen we weten waarop ?quote:
dat nummer van zonet nog steedsquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee, je koopt tegenwoordig toch een OS en geen telefoon meer ? selecteer op OS en koop de telefoon die je mooi vindt.. verschillen zitten hem in cam specs en evt geheugen.. ow, en de batterijcapaciteit is erg interessant![]()
AaiFoon is sowieso niet interessant vind ik eigenlijk; zeker niet als je naar de prijzen kijkt
[..]
Willen we weten waarop ?
Hij is wel relaxed, maar een beetje slowmo...quote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:28 schreef Barcaconia het volgende:
Kom je vanavond hierheen? Dan geef ik je aids.
Die samsung maar in bestelling gezet. Tig reviews gezien en die komt samen met de HTC Desire erg goed naar voren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee, je koopt tegenwoordig toch een OS en geen telefoon meer ? selecteer op OS en koop de telefoon die je mooi vindt.. verschillen zitten hem in cam specs en evt geheugen.. ow, en de batterijcapaciteit is erg interessant![]()
AaiFoon is sowieso niet interessant vind ik eigenlijk; zeker niet als je naar de prijzen kijkt
Nee sorry dat pleziertje gun ik je niet.quote:
Nadat je onder het bureau vandaan kwam, toch?quote:
ook hiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Welnee joh dramaqueenquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef lipje het volgende:
[..]
ook hi* kwartje valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ah gefundenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee joh dramaqueengisteravond, plaatjes, linkjes, alles jonguh..
Ah, dat had mijn zus ook. Twee dagen later was ze dood.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah gefunden.
Ik heb trouwens spontane aids in m'n knie zeg![]()
In Breda stap ik in de auto niks aan de hand. Ik kom thuis en kan amper lopen![]()
Ouderdom?
Ligt er aan hoe oud je bent...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah gefunden.
Ik heb trouwens spontane aids in m'n knie zeg![]()
In Breda stap ik in de auto niks aan de hand. Ik kom thuis en kan amper lopen![]()
Ouderdom?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef ook_gek het volgende:
'God created discotex' 'No God, No bitches. No Bitches, No God JIHAAAAAAA
JIHAAAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |