Eerst even grofweg op maat snijden, daarna bijwerken, aldus qltelquote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Qwea het volgende:
Broodmes. Dat is zoeen met kartels he? Nou ja, heb toch een groot matras in de kelder liggen. Ga het gewoon proberen. Is het niks tief ik het alsnog weg
quote:
Ik ga het gewoon proberen v/d week! En weet jij ook waar ik zo'n hoes haal dan? Ik neem aan dat je zo'n hoes (dat bedoel ik namelijk) bedoelt waar je als het ware je matras in kan proppen en dan dicht kan ritsen...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik herhaal: ik herhaal:
[..]
Eerst even grofweg op maat snijden, daarna bijwerken, aldus qltel
JEEEEJquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Nonneke het volgende:
Heb er nog een gevonden Qeen nieuwe uiteraard
langleven mn koopverslaving
![]()
Hijs 90cmx200cm, en wasbaar tot 95 graden![]()
als je em wil hebben moet je even je adres PMmen stuur ik em op
Goed zoquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Ynske het volgende:
net lekker een stuk gewandeld, kop uit laten waaien
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed zoNu een kop thee met wat lekkers en je kunt er weer helemaal tegen
lekker, ik mag morgen uitslapenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:18 schreef Rewimo het volgende:
Christan is morgen vrij (rapportenvergadering), en het wordt mooi weer. Dus we gaan de abonnementen even ophalen in Arcen (die liggen daar klaar) en dan naar Overloon, naar de dierentuin. Camera's mee
Nonniepon had een pismat (quote:
Wat drink je?quote:
Eliesjequote:
Ah, oke. Super danquote:Op maandag 7 februari 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
Nonniepon had een pismat () voor me. Een mat die waterdicht is die ik op Baloe zijn matras kan leggen zodat er geen vocht in komt en dus geen schimmel!
Nonthnx babe!
YVW !quote:Op maandag 7 februari 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nonniepon had een pismat () voor me. Een mat die waterdicht is die ik op Baloe zijn matras kan leggen zodat er geen vocht in komt en dus geen schimmel!
Nonthnx babe!
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
YVW !![]()
tis ook super fijn dat je ze gewoon zo heet kunt wassen
deze komen bij de KV weg, als er weer op=op of 2+1 actie is liggen ze er vaakquote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]Al was ik echt alles op 40
Maar goed, idd... hij zal maar vol met gore shizzle zitten
Waar koop je normaal zoiets dan? Apotheker?
Welnee joh. Hema zal ze wel hebben, Wehkamp heeft ze en volgens mij zelfs Zeeman af en toe. Matrashoes of waterdicht hoeslaken moet je dan zoeken.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef Qwea het volgende:
Al was ik echt alles op 40
Maar goed, idd... hij zal maar vol met gore shizzle zitten
Waar koop je normaal zoiets dan? Apotheker?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welnee joh. Hema zal ze wel hebben, Wehkamp heeft ze en volgens mij zelfs Zeeman af en toe. Matrashoes of waterdicht hoeslaken moet je dan zoeken.
En hoe heten ze? Want als ik aankom met "Hoi ik zoek nog een pismat!" dan gaan ze vastquote:Op maandag 7 februari 2011 21:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
deze komen bij de KV weg, als er weer op=op of 2+1 actie is liggen ze er vaakdan kosten ze een euro of 8 p.s
maar ik denk dat ze ze bij de action oid ook wel zullen hebben voor weinâg
We hebben er wat reviews van op de FPquote:Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb bedacht dat ik wel een e-reader wil voor mijn jubileumsgeld. Alleen weet ik niet welkeHeeft iemand hier zo'n ding? (Heb ook al in TTK-topic gekeken natuurlijk)
Ik ga zoekenquote:
http://frontpage.fok.nl/reviewquote:
k zou m dan eerst weer schoon willen wassen oidquote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef Qwea het volgende:
Als ik dat matras buiten zet morgen en er ff wat schimmelvreter op doe (onderkant daar zit de plek) en dan de hele dag buiten laat staan, kan beer er dan aan het eind v/d dag weer op liggen?
Dan moet je 't dus vermenigvuldigen met (17,55/19,?) = 0,92, als nogwat=0.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef Ynske het volgende:
ow en die 19,nogwat moet 17,55 worden
dan is t in verhouding
Ik heb er eentje; als je'm wilt proberen, moet je het maar ff laten weten (doe voor de zekerheid ff een PM dan, want ik mis hier nog wel eens wat). Stuur ik 'm op (neem je 'm desnoods de 23e mee terug)quote:Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb bedacht dat ik wel een e-reader wil voor mijn jubileumsgeld. Alleen weet ik niet welkeHeeft iemand hier zo'n ding? (Heb ook al in TTK-topic gekeken natuurlijk)
Bevalt het? Kan het tippen aan een echt boek? Ik overweeg ook de aanschafquote:Op maandag 7 februari 2011 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er eentje; als je'm wilt proberen, moet je het maar ff laten weten (doe voor de zekerheid ff een PM dan, want ik mis hier nog wel eens wat). Stuur ik 'm op (neem je 'm desnoods de 23e mee terug)
Ik vind het prettiger dan een dik boek in mijn handen. Maar op dit moment lees ik weer gewoon een boekquote:Op maandag 7 februari 2011 22:22 schreef senesta het volgende:
Bevalt het? Kan het tippen aan een echt boek? Ik overweeg ook de aanschaf
Meneer I. heeft laatst zo'n tabletding gekocht, die ook te gebruiken is als e-reader.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Ik zou zo'n e-reader hooguit op vakantie gebruiken denk ik. Weinig, dus
Want er mee in bad lijkt me geen goed idee en verder lees ik liever 'echte' boeken.
Maar wie weet kom ik daar ooit nog op terug. Voor nu is het me het geld in elk geval niet waard.
Nah, Mike heeft dat meisje al gesmst. Als dat niks is haal ik anders wel bij leenbakker. Staat op de website... 45 euro.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:13 schreef Ynske het volgende:
in bad/onder de douche, en ja dat drogen duurt idd wat langer
ik denk niet dat t echt goed is voor Beer
Geen idee; ik lees alleen in bedquote:Op maandag 7 februari 2011 22:30 schreef Ynske het volgende:
en hoe zit t als je in de zon zit? kun je t dan nog lezen?
Ik lees echt staaaaapels boeken en ik heb dan ook staaaaaaapels boeken.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Ik zou zo'n e-reader hooguit op vakantie gebruiken denk ik. Weinig, dus
Want er mee in bad lijkt me geen goed idee en verder lees ik liever 'echte' boeken.
Maar wie weet kom ik daar ooit nog op terug. Voor nu is het me het geld in elk geval niet waard.
Maar een e-reader is anders toch? Dan heb je e-ink en dat schijnt veel rustiger te lezen, je hebt ook geen achtergrondverlichtingquote:Op maandag 7 februari 2011 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. heeft laatst zo'n tabletding gekocht, die ook te gebruiken is als e-reader.
Ik vind het helemaal niets....en meneer I. ook niet denk ik, want dat ding ligt al maanden stof te happen onderin een tafeltje
stapels boekenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik lees echt staaaaapels boeken en ik heb dan ook staaaaaaapels boeken.
Alleen om de ruimte zou het al een uitkomst zijn
[..]
Maar een e-reader is anders toch? Dan heb je e-ink en dat schijnt veel rustiger te lezen, je hebt ook geen achtergrondverlichting
Dat heb ik ook maar mijn man en kinderen hebben ook spulletjesquote:Op maandag 7 februari 2011 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
stapels boeken
3 boekenrekken op logeerkamer vol, in de woonkamer een expedit vol en dan heb k nog niet alles staan
mn huis zou mn huis niet zijn zonder boeken
@Fokonderhoud >> Er lijken wat problemen bij de netwerkboer. Zowel FOK! als Tweakers.net zijn onbereikbaar momenteel.quote:
Ah dus niet alleen FOK!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
@Fokonderhoud >> Er lijken wat problemen bij de netwerkboer. Zowel FOK! als Tweakers.net zijn onbereikbaar momenteel.
Geen half werk.quote:
Meneer I. vraagt voor wat voor bedrijf?quote:
Zuwwe een wijntje doen?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben echt zooooooooooooooooooo blij
DMquote:Op maandag 7 februari 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. vraagt voor wat voor bedrijf?![]()
Money FTW
Is opquote:
Nu doen! Volgende week heb je geen tijd meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DM
[..]
Is op
En iedereen bedankt voor het duimen en de felicitaties!Ik heb echt zin in shoppen ofzo
Training morgen en donderdag, max 32 uur maar ik wil 24quote:Op maandag 7 februari 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu doen! Volgende week heb je geen tijd meer.![]()
Voor hoeveel uur is het? En moet je eerst nog een gruwelijk trainingskamp volgen?
Jullie mogen er ook 2quote:Op maandag 7 februari 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou Cat, dat wordt een euroknallert binnenkort.
Ik ga alvast uitzoeken welke ik wil
En dan heb je nog 1 oppasdag per week?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Training morgen en donderdag, max 32 uur maar ik wil 24
quote:
Als je nog wat ernaast hebt is 24 uur hartstikke lekker.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Training morgen en donderdag, max 32 uur maar ik wil 24
Ja idd, met studie en een oppasdag is dit ideaalquote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je nog wat ernaast hebt is 24 uur hartstikke lekker.
32 uur totaal zou het dan worden...en dan nog een dag lekker voor jezelf huishouden, boodschappen etc.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je nog wat ernaast hebt is 24 uur hartstikke lekker.
ja, en alleen basissalaris, en 2x per jaar kun je omhoog als je goed bentquote:Op maandag 7 februari 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan heb je nog 1 oppasdag per week?
Is het een basissalaris + opslag per nieuwe klant?
Heerlijk vooruitzicht!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, met studie en een oppasdag is dit ideaal
en schoolquote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
32 uur totaal zou het dan worden...en dan nog een dag lekker voor jezelf huishouden, boodschappen etc.
Ideaalquote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, en alleen basissalaris, en 2x per jaar kun je omhoog als je goed bent
Da's nog maar ff toch?quote:
The only way is up.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, en alleen basissalaris, en 2x per jaar kun je omhoog als je goed bent
Ik ben onvindbaar voor die beldiensten. Beetje jammer nu, anders had ik Tombo er misschien wel aan gekregen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
En is het overdag of voornamelijk avonduren?
Mij bellen ze meestal als ik net de eerste hap wil nemen
Ja, tot maart als ik geluk heb en anders tot meiquote:
Ik zal jou vroeg bellenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
En is het overdag of voornamelijk avonduren?
Mij bellen ze meestal als ik net de eerste hap wil nemen
Dan gil ik heeeeel hard "Tombooooooooo!"quote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, tot maart als ik geluk heb en anders tot mei
[..]
Ik zal jou vroeg bellen
Van 9-21.30 kan, ik wil overdag
wat voor werk is t?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, tot maart als ik geluk heb en anders tot mei
[..]
Ik zal jou vroeg bellen
Van 9-21.30 kan, ik wil overdag
Telefonische verkoopquote:
knapquote:
En wat ga je ook alweer verkopen?quote:
Je moest veel praten (kan ik goedquote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef APK het volgende:
Wat voor tests moest je doen, of was het alleen een gesprek?
Nu weet ik wat je gaat verkopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moest veel praten (kan ik goed), zeggen wat je sterke punten waren, vragen beantwoorden, een script schrijven voor een bepaald product...
*kijkt met schuin oog naar Tombo's ava*quote:
Werk je niet volgens vaste scripts dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Je moest veel praten (kan ik goed), zeggen wat je sterke punten waren, vragen beantwoorden, een script schrijven voor een bepaald product...
Zie je DM. :pquote:Op maandag 7 februari 2011 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Werk je niet volgens vaste scripts dan?
En wat is DM
Volgens mij moet jij je pilletje nog nemen. Je bent er niet helemaal bij vanaaf.quote:
Jullie ook altijd met die geheimtaalquote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij moet jij je pilletje nog nemen. Je bent er niet helemaal bij vanaaf.
Wel, maar ze wilden weten of je het een beetje in je hadquote:Op maandag 7 februari 2011 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Werk je niet volgens vaste scripts dan?
En wat is DM
quote:
TNXquote:
Ja, bij jou om de hoekquote:Op maandag 7 februari 2011 23:26 schreef APK het volgende:
Trouwens...
Toch niet weer in Amsterdam, hè?
DM, PvdA, PMS, allemaal hetzelfde.quote:
Ja, ik ben echt blijquote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Oognip het volgende:
Gefeliciteerd Tombo! Wat zul jij je nu fijn voelen
Ik ben ook blij voor jouquote:
En ik ook!quote:
Dat vooral natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik ook!![]()
En voor de euroknallers die op ons wachten!
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik ook!![]()
En voor de euroknallers die op ons wachten!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest direct aan je denken toen ik deze op TV zag Oognip![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je al meteen een voorschot gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Sssshhh!quote:
Sommige zijn 2 euro, dus voor de zekerheidquote:
Zo attent.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sommige zijn 2 euro, dus voor de zekerheid
Zou dat voor mij ook gelden denk je?quote:
Ik zou voor de knallerts van 2 euro per stuk gaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou dat voor mij ook gelden denk je?
En APK, dat worden veel ovenschotels!
quote:
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou dat voor mij ook gelden denk je?
Ik ga er van uit dat hij het eten klaar heeft als ik klaar ben met werkenquote:En APK, dat worden veel ovenschotels!
Ha!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk
[..]
Ik ga er van uit dat hij het eten klaar heeft als ik klaar ben met werken
Zo is ze he? Onze Tomboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even onder een dingetje. Toch niet prettig om op i-net te zetten
Goed; koffiezetten dus
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef ElisaB het volgende:
Ben ook weer even weg; over 8 6 minuten is de beeb jarig (al zit ze nu nog aan de telefoon...Oh, wat erg voor jullie miniatuurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even onder een dingetje. Toch niet prettig om op i-net te zetten
Goed; koffiezetten dus![]()
Sterkte
En gefeliciteerd met je beeb!![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En dat.quote:
Hij is sneu. En verder zitten ze nog aan de lijn. Ow, en hij zit trouwens dit jaar niet bij haar in de klas.quote:
Pfffttt... ik ben dagenlang in de veronderstelling geweest dat ze zondag jarig wasquote:Op maandag 7 februari 2011 23:56 schreef Cat22 het volgende:
En dat.![]()
Goede datum, zeker weten? Moet ik nog komen zingen?
Gefeliciteerd evengoedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:00 schreef ElisaB het volgende:
Ow: er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien tís mu beeb
Dat vinden wij allen zo prettig ja ja en daaaaarom zingen we blij blij blijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:00 schreef ElisaB het volgende:
Ow: er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien tís mu beeb
Woeiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:03 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Heppie Burtsdeej Beeb van Elisa![]()
Zit ik dan, met mijn kadootjes en de koffiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat vinden wij allen zo prettig ja ja en daaaaarom zingen we blij blij blij
Het kan de beste overkomen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pfffttt... ik ben dagenlang in de veronderstelling geweest dat ze zondag jarig was
Iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zit ik dan, met mijn kadootjes en de koffie
Nee, dat is onaardig van me
*steekt vinger heeeeeeeel hoog op*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:03 schreef ElisaB het volgende:
Iemand koffie met cake dan?
We hebben vanavond chocoladecake met slagroom als toetje gegeten en er is nog een stukje over
quote:
Gheyl!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed... ga ik nu toch maar even koffie brengen. Laterssss
Gewoon even een paar random nummers bellen om te oefenen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben veel te hyper om te slapen nog
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben veel te hyper om te slapen nog
Wie had jouw nummer nou ook alweer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon even een paar random nummers bellen om te oefenen.
LEAVE MY MOTHER ALONE!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef tombolafan het volgende:
Wie had jouw nummer nou ook alweer?
Hoi!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:12 schreef komrad het volgende:
wat heftig ElisaB. Sterkte voor de hele omgeving.
val er half in. Beeb=man en miniatuurtje= zoon/dochter??
Ik!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie had jouw nummer nou ook alweer?
nog wat wijzer geworden nu ik toch niet kan slapenquote:
Gofferquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik!
Maar of je hem als oefenobject mag gebruiken voor je belpraktijken moet je zelf maar even met APK kortsluiten
Hoi mamquote:
Dat lukt een pro niet eensquote:Maar of je hem als oefenobject mag gebruiken voor je belpraktijken moet je zelf maar even met APK kortsluiten
Jezus Elies, feli natuurlijk voor Beebquote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef ElisaB het volgende:
Ben ook weer even weg; over 8 6 minuten is de beeb jarig (al zit ze nu nog aan de telefoon...
Goed; koffiezetten dus
Sorry, het was Strega, net door de war gebracht door P.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jezus Elies, feli natuurlijk voor Beeb
Maar wat een rot nieuws.
Je mag hier ook best hoor....Weet alleen niet hoe laat je klaar bent daar, ik moet over een uurtje weg...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit idd heel dichtbij.
Ik hoop dat ik thuis nog red anders stop ik bij mijn ouders onderweg
Ik heb het ook een keer meegemaakt ik zag die man springen en weer terug ketsen. Bleg altijd een naar gezicht.
Spannend!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Even een update van DML het is begonnen.
Einde dienstmededeling
hier ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:38 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan zo foetsie, wat een heerlijk weer!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef Ynske het volgende:
Gefeli Beeb van EliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo naar Rotterdam om vis en taart
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:20 schreef ElisaB het volgende:
Dank allemaal; we hangen hier in de slingers, dat snappen jullie wel
[..]Gefeliciteerd Elies en sterkte voor het miniatuurtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo naar Rotterdam om vis en taart
Zwaai je eff trouwens?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:
das niet fijn, sterktequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:36 schreef Oognip het volgende:
mijn schoonmoeder belde net dat het niet goed gaat met haar vader (opa van mijn vriend dus). Hij klaag al heel lang over misselijkheid, duizeligheid, gewichtsverlies en nog een aantal dingen. Gister vonden ze het tijd om nu eens naar de dokter te gaan en die was heel serieus. Hij krijgt morgen meteen een maagonderzoek en het zou wrl eens heel goed maagkanker kunnen zijn
misschien wel een beetje, laat t zonnetje maar doorkomen door DMLquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte oognip
Is dit de dag van het slechte nieuws?
Daar lijkt het wel op. Maar dit van opa is natuurlijk nog niet zeker. Misschien is het wel wat anders.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte oognip
Is dit de dag van het slechte nieuws?
!quote:
uit OUD Z&Gquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
de knak was overduidelijk, vliezen gebroken en vruchtwater helder. helaas nog geen regelmaat.
Jep, en ze post de hele ochtend al gezellig mee daarquote:
quote:
Spuit elfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Even een update van DML het is begonnen.
Einde dienstmededeling
Yep, telefonische Muppetverkoperquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Niet teruggelezen, heeft Tombo de baan????
Hoezo treurend? (en vergeef me als ik iets gemist heb)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Billy ligt echt treurend naar de zon te staren
Dat is het leuke hij lust ze ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dus jouw man gaat heerlijk ruiken ná het nuttigen van al die bonen
Omdat ze door haar beenheup niet ver met ze kan wandelen in de zonquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Hoezo treurend? (en vergeef me als ik iets gemist heb)
Billy zal wel naar buiten willen met zo'n weer, maar dat gaat nu nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Hoezo treurend? (en vergeef me als ik iets gemist heb)
Maar kan vast iemand onze manke nelis toch even met die hele hondenheisa naar het oLV plein escorteren zodat ze een heerlijke tosti met een cappuccino kan nuttigen, lekker op een terrasje in dat zonnetje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Billy zal wel naar buiten willen met zo'n weer, maar dat gaat nu niet
Ja ik haal dat ook niet op mijn fietsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Maar kan vast iemand onze manke nelis toch even met die hele hondenheisa naar het oLV plein escorteren zodat ze een heerlijke tosti met een cappuccino kan nuttigen, lekker op een terrasje in dat zonnetje.
het is dat ik te ver weg woon
anders had ik die hele zooi wel even meegesleurd
Ja ik heb ook een bruine bonen trauma, bij ons was het de gezinshulp.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik vreet echt niks met bruine bonen erin, kinderleed, had moeders bruine bonen met spek gemaakt maar ik vrat enkel het spek eruit, nou, de rapen (die ik ook niet lust) waren dan behoorlijk gaar![]()
Ik mocht niet van tafel alvorens die zooi op te eten maar daar de spekjes er al uit waren gepulkt waren ze dan, zeker koud, al helemaal niet te vreten.
heb er nóg trauma's van
LK jij moet toch bont en blauw zijn ondertussen met die ongelukjes, maar als je in de buurt komt pik je mij maar op en zal ik je wel begeleiden , maar of oh-oh daar wat mee opschiet betwijfel ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben trouwens ook niet supermobiel, even klein stukje tuin doen en ramen zemen, dus tegen de zon inkijken, vergeet een afstapje en dikke bám met een knie op de gravel. broek met gaten en zere knie, en die knie is al potjewijle. Maar is de linker dus kan wel nog autorijden. Maar als ik dan in Maastricht aankom moeten er twee begeleiders bij om de hele heisa te verplaatsen
Heb je alle dozen weer uitgepakt om de brace te vindenquote:
Half Fen F ligt in de kreukelsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:33 schreef Qwea het volgende:
nou, best wel ja. Want na die kut actie van zondag kan ik er amper op lopen
Dan doe je dat tochquote:
Dat heb ik dus weer gemist, vertel?quote:
Ja een Fok verzorgingstehuis, en we hebben ook al meerdere mensen die in de gezondheidzorg werken dus dat komt in ordequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Moeten met z'n allen centraal gaan wonen en kan de lamme de blinde helpen.
En waar jouw buurt woont weet ik niet maar als het dichtbij is, be my guest, al blijft Mestreech me iets te ver
Nou jij, oh-oh, Qwea,Ynske had ook iets aan haar enkel, F-R is misselijk en wie weet wie ik allemaal nog vergeetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus weer gemist, vertel?
Joeppie, heb wel geen diplome maar heb zat ervaring dus kom maar op (ga ik chauffeurtje spelen, kun je lachen)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja een Fok verzorgingstehuis, en we hebben ook al meerdere mensen die in de gezondheidzorg werken dus dat komt in orde
Complete ziekenboeg dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou jij, oh-oh, Qwea,Ynske had ook iets aan haar enkel, F-R is misselijk en wie weet wie ik allemaal nog vergeet
Geloof niet dat je die bruine bonen kwijtraakt wijffiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:39 schreef indaha het volgende:
En dan kom ik wel koffieen drank rondbrengen en bammetjes en bruine bonen met spek
, de catering dus
en wij nooit een keerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:40 schreef indaha het volgende:
en natuurlijk de postkaartjes die jullie allemaal krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |