Dat is precies wat ik duidelijk probeer te maken. Het interesseert me geen reet wat andere mensen van me denken, en als ik hopeloos overkom, dan heb ik daar dikke schijt aan. Het is namelijk mijn leven, en niet jullie leven, en ik ken jullie allemaal niet, dus als ik op fok kom om een beetje lol te maken, dan doe ik dat op de manier die ik wil, en wat jullie daarvan denken boeit me geen fuck.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit is mijn klacht, vriend.
Mijn klacht is misschien nog wel meer relevant voor jou, omdat jij internet hosselt met als excuus dat het grappig is bedoelt en je zo indekt. In werkelijkheid ben je echter hopeloos op zoek naar de liefde. Dan heb ik meer respect voor Schenkstroop, die er tenminste geen doekjes om windt
Gewoon net als in het CoD topic 'troll' zeggen is makkelijker.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik duidelijk probeer te maken. Het interesseert me geen reet wat andere mensen van me denken, en als ik hopeloos overkom, dan heb ik daar dikke schijt aan. Het is namelijk mijn leven, en niet jullie leven, en ik ken jullie allemaal niet, dus als ik op fok kom om een beetje lol te maken, dan doe ik dat op de manier die ik wil, en wat jullie daarvan denken boeit me geen fuck.
Ik heb eerder medelijden met mensen op fok die actief een "reputatie" op proberen te bouwen.Kijk naar bepaalde KLB'rs, kijk naar bepaalde ONZ'rs. Om te janken is het.
Het zit heel diep hè? Je had zelfs een topic over hem gemaakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
Fotoboek van User
Jammergenoeg verwijderd hij altijd z'n posts dus niet heel veel te zien op dit moment...
Ik krijg er inderdaad wel een traantje van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:05 schreef kutkabouter het volgende:
Dat is precies wat ik duidelijk probeer te maken. Het interesseert me geen reet wat andere mensen van me denken, en als ik hopeloos overkom, dan heb ik daar dikke schijt aan. Het is namelijk mijn leven, en niet jullie leven, en ik ken jullie allemaal niet, dus als ik op fok kom om een beetje lol te maken, dan doe ik dat op de manier die ik wil, en wat jullie daarvan denken boeit me geen fuck.
Ik heb eerder medelijden met mensen op fok die actief een "reputatie" op proberen te bouwen.Kijk naar bepaalde KLB'rs, kijk naar bepaalde ONZ'rs. Om te janken is het.
modjes die meetrollenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik krijg er inderdaad wel een traantje van.
\quote:
Ik. Ja...quote:
quote:
Ik moest lachen om die naam.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:46 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Wie doen dat?
Pseudolacterende hobbygeiten.
Ja, hij zat erom te lachen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
2NutZ heeft een punt. Zo best was je "grapje" niet, toch?
Mooie TT ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik moest lachen om die naam.
Omgekeerde wereld of wat?quote:
Ik vind die ingewikkelde over die zombie slechterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is de slechtste grap die ik ooit heb gehoord gelezen
Zo erg was het nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is de slechtste grap die ik ooit heb gehoord gelezen
Dit is dan wel een goeiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |