quote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tapas is spaansHapas zijn gewoon (Nederlandse) hapjes enzo
Van jou kan ik het hebbenquote:
Ik verband met de salsa avond ging ik er van uit dat het Spaans was.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tapas is spaansHapas zijn gewoon (Nederlandse) hapjes enzo
Ik gok dat het de naam van die toko is en geen termquote:
Je kan zwemmen neem ik aan? Lekker verfrissend enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een doodsverwensing?![]()
Valentijn
ja van je moeder omdat t zo sneu is als je niks krijgt ?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
ValentijnEens kijken of ik dit jaar wat krijg
t leukste zijn die anonieme berichtjes en dan voorzichtig vissen van wie die komt
*Noteertquote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
t leukste zijn die anonieme berichtjes en dan voorzichtig vissen van wie die komt
Ik heb mijn hele leven nog nooit wat gehad met Valentijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
ja, maar vind je het erg als dat een andere keer doequote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan zwemmen neem ik aan? Lekker verfrissend enzo
Ik vind er maar weinig aan. Als iemand mij leuk vind en graag wat wil dan kan ze beter haar naam gewoon noemen. Dan kan ik haar tenminste contacten voor een avondje uit eten.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
Nou nouquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja van je moeder omdat t zo sneu is als je niks krijgt ?
ijsblokjequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja van je moeder omdat t zo sneu is als je niks krijgt ?
Tis lekker buiten joh, beetje briesje alleenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja, maar vind je het erg als dat een andere keer doeals het warm is ofzo
+1quote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven nog nooit wat gehad met Valentijn.
Ik hou nu eenmaal van spelletjes, zeker als het met flirten te maken heeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind er maar weinig aan. Als iemand mij leuk vind en graag wat wil dan kan ze beter haar naam gewoon noemen. Dan kan ik haar tenminste contacten voor een avondje uit eten.
Dit dus waar is al dat vage gedoe in godsnaams voor nodig?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind er maar weinig aan. Als iemand mij leuk vind en graag wat wil dan kan ze beter haar naam gewoon noemen. Dan kan ik haar tenminste contacten voor een avondje uit eten.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
+1
De enige keer dat ik een kaart had gestuurt kreeg ik hem viavia terug aan stukjes gescheurt
dat dus ja met valentijn lijkt t ook meer een "omdat het zo hoort/moet" dan een zorgvuldige blijk van waarderingquote:Op maandag 7 februari 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het zoveel leuker om verrast te worden op elke andere dag van het jaar dan met valentijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |