zucht snap je t nou echt niet of doe je alsof je t niet snapt?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem? Thats life, thats fok!
Misschien niet altijd even leuk als je genegeerd wordt of van jou (niet jou persoonlijk, algemeen) minder![]()
![]()
![]()
gedaan wordt. Maar boeie. Wil je dat perse altijd van de mensen die hier zitten?
beetje jammer dat je t aankondigtquote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik eens iets heel lelijks posten om haar theorie te checken?
Mijn naam krijgt echt steeds bijzonderdere vormenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was onlangs ook al aan de orde hierMet Jofukudinges (weet z'n naam niet precies)
Ik snap je heel goed hoor. Maar als je het al zo goed voorspelbaar vindt en zo irritant dan is het een kwestie van niet posten/lezen. Discussies hierover zijn al zo vaak geweest en dat helpt niksquote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
zucht snap je t nou echt niet of doe je alsof je t niet snapt?ik erger me gewoon aan de voorspelbaarheid van het gepost hier en laatst zei ik ook al dat dat gekusjekroel en
van mij best minder mag
Ik kraak voortaan alles wat jij post afquote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik eens iets heel lelijks posten om haar theorie te checken?
Ja, hou op zegquote:
Tijn, wat een kut postquote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kraak voortaan alles wat jij post af
Oh ik wil geen discussie ofzo erover maar mag best mn zegje doen toch, ben niet een type die dr bek dan maar gaat houdenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap je heel goed hoor. Maar als je het al zo goed voorspelbaar vindt en zo irritant dan is het een kwestie van niet posten/lezen. Discussies hierover zijn al zo vaak geweest en dat helpt niks
ik meen ook eens een keer watquote:
Cry me a riverquote:
Als dat zo is (ik heb geen idee hoe dat zit/zat met Jofu) dan weten de dames hier toch meteen hoe die betreffende heren denken/zijn, zo ook MeMo lijkt me.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was onlangs ook al aan de orde hierMet Jofukudinges (weet z'n naam niet precies)
Natuurlijk hoef jij je mond niet te houden, als jij dat zo voelt.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh ik wil geen discussie ofzo erover maar mag best mn zegje doen toch, ben niet een type die dr bek dan maar gaat houden
Dat heet volwassenen wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
Godver, ik moet me echt inhouden met deze discussie, ik ben te melig/flauw vanavondga echt ruzie krijgen anders
Ja idd, ik vind het eerder vervelend dan dat ik het leuk vind..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als dat zo is (ik heb geen idee hoe dat zit/zat met Jofu) dan weten de dames hier toch meteen hoe die betreffende heren denken/zijn, zo ook MeMo lijkt me.
Het zal vast voorkomen, hoewel ik alleen dus wel denk dat Memo er zich niet druk om hoeft te maken. Je hebt er toch geen drol aan als iemand alleen maar zegt dat je nieuwe laarzen tof zijn omdat het zijn kansen op rollebollen vergroot.
M.M. hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
nja ik ben ff kwijt wat me "dwars" zat, en heb gewoon sowieso een kutdag dus sorry dat ik dingen misschien uit perspectief zie, laten we t ergens anders over hebben
Oehquote:
Weet je wel niet hoe ver dat lopen is van mijn huisquote:
Wat is je adres ook al weer?quote:
Dat weet ik, paar honderd meter maar..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe ver dat lopen is van mijn huis![]()
[..]
Wat is je adres ook al weer?
quote:
vrijdagavond bij n vriend hapas gegeten en mee gegaan naar een salsa avondquote:
Geen flauw idee... ik heb nog nooit iets met valentijn gedaanquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Edit!![]()
Hoe zie je dat in de praktijk?
Ik ben weer eens TE doorzichtigquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Een wel heel opzichtige manier om te hinten naar alle mannen hier.
Het kan mij echt geen ene bal schelen ook al had ik een vriendin gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |