quote:Op maandag 7 februari 2011 20:48 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat even " koken"Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Zouden ze met sommige mannen ook moeten doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij wordt een beetje heel erg krols en vervelend nu, dus hup: ballen eraf.
RIP Peoikequote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's dood
Week of 2/3 geleden in laten slapen. Hij was op, werd ook wel eens tijd na 20 jaar.
* Barretje80 gaat even " koken"Kook ze, zozo Wok even misbruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
* Barretje80 gaat even " koken"ik hou niet van aardappelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik stel me niet beschikbaarquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Zouden ze met sommige mannen ook moeten doen.
* Barretje80 gaat even " koken"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Geen dankquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef crossover het volgende:
[..]
En ik maar nergens een foto kunnen vinden
Jij hebt ze /mad
helpt nietquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Zou ik er wakker van liggen denk je?quote:
quote:
JA, wat is dat met die vrouwenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kook ze, zozo Wok even misbruiken![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |