Inderdaad, Stalin vermoordde de kennis, waardoor niemand in opstand kwam. Het is echter niet slim voor de toekomst van je land..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hitler was dan ook echt geen slechte Leider...
Alleen was zijn idee van de holocaust wat verkeerd...
Stalin was een vele malen erger...
SIZE /Losse MP3/Trailer en intro muziek/Dead Can Dance - The Host of Seraphim2.mp3quote:
Ip's enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef JApieman het volgende:
Waarom maakt Pizzalucht dan niet gewoon een nieuw account?
daar liep die vanmorgen al heel stoer over op te scheppen enzoquote:
Dibsquote:
Jaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kom dan appelflappen eten, en dan doen we nog wat meer
Ik wel!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik ben morgen om 13.00 vrij, kom je richting Utrecht met de appelflappen?![]()
Nee Jordi is mijn vriendjequote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
maar sharr beste geile griet wat is PL nou precies van jou dan... Je vriendje ofzo?
als ze niet al verteert zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik ben morgen om 13.00 vrij, kom je richting Utrecht met de appelflappen?![]()
Ook gezelligquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik wel!alleen dan zonder appelflappen
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben echt blij dat ik gestopt ben met roken
Rokenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als ze niet al verteert zijn, ik koop wel nieuwe
Ik ben trots op jequote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef trolololo het volgende:
Vorige keer leverde het meer luisteraars op
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef Dasjonny het volgende:
Ik huil van binnen, al die oppaskinders hier willen de hele tijd dit nummer horen...
Zit wat in, maar de binnenstad is wel leukquote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa, zo gezellig vind ik het station niet.
Nee maar wat moet je ervoor doen?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gekocht bij Yvonne voor 50 euro.
Grondlegger zijn van ONZ radio.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee maar wat moet je ervoor doen?
jumpstylequote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef _Fanta het volgende:
nou we toch bezig zijn, heb je deze ook?
Inderdaad jaquote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef JApieman het volgende:
Ben ik even blij dat ik de radio even niet aan heb
Dat ben ik ook ik was de 3e draaierquote:
Ik heb daarstraks gewoon serieus zon kind op de gang moeten zetten omdat ze me begon te slaan omdat ik haar het niet liet luisterenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik heb net gewoon serieus zon kind op de gang moeten zetten omdat ze me begon te slaan omdat ik haar het niet liet luisteren
Zelfde hierquote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef JApieman het volgende:
Ben ik even blij dat ik de radio even niet aan heb
hoger gemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef Graseter het volgende:
Heb jij nou dat stemmetje hoger gemaakt of klinkt het echt zo?
Zonde..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
haha.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks gewoon serieus zon kind op de gang moeten zetten omdat ze me begon te slaan omdat ik haar het niet liet luisteren
Geef eens infoquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zelfde hierIk zit op de ftp van EggsTC
Allemaal muziek te downloaden
Ik luister Joe Satrianiquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zelfde hierIk zit op de ftp van EggsTC
Allemaal muziek te downloaden
Mijne gaan altijd doodquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn oppaskindjes zijn altijd heel braaf
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Blij dat die rage overgewaaid is ja
Link?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Destijds deed ik het wel overigens en had toenzelfs met wat vrienden een jumpfilmpje gemaakt en op YouTube gezet___
Als ik dat nu anno 2011 allemaal terugzie is het wel behoorlijk kansloos idd
IK HAD PATRICK JUMPEN OP MSN JEWEETquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Destijds deed ik het wel overigens en had toenzelfs met wat vrienden een jumpfilmpje gemaakt en op YouTube gezet___
Dit was rond een uurtje of 4, maar ja rond 12en zijn het er meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
haha.Ja smiddags zijn het er best veel toch? Met middag eten.
Jij hebt een tamagotchi ipv een oppaskind mag ik hopenquote:
Qua muziek zitten er wel leuke liedjes tussen hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb niks meerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt een tamagotchi ipv een oppaskind mag ik hopen
Ik had een tijd terug een tamagotchi om mijn nek toen ik naar de kroeg ging.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt een tamagotchi ipv een oppaskind mag ik hopen
Nee kijk maar naar je tagje.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
Graseter hier dee ik al mee, hoor ik nu ook erbij?
ONZIN radio Deel 3 : Met eerste DJ switch
hahahquote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug een tamagotchi om mijn nek toen ik naar de kroeg ging.
Ik meen het, die dingen zijn echte babe magneten!
Jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Staat niet meer online (gelukkig)
quote:Definition of slut: When a girl tries to use her tampons but they keep falling out.
Waar koop je die dingen? Kinderen lukt wel, maar tamagotchis... :Squote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug een tamagotchi om mijn nek toen ik naar de kroeg ging.
Ik meen het, die dingen zijn echte babe magneten!
Mijne normaal gesproken ook, maar ze tilten helemaal als ik ze niet Justin Bieber laat luisteren. Wat doet dat jochie nou met de kinders. En vervolgens weer 20 minuten later aan je hangen alsof ze nooit boos zijn geweest.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn oppaskindjes zijn altijd heel braaf
Kreeg er een van een Maat, bij de BartSmit of Intertoys voor ¤10, gekocht destijdsquote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Waar koop je die dingen? Kinderen lukt wel, maar tamagotchis... :S
Vrouwen denken alleen aan hunzelf.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Waarom denken vrouwen nooit aan je gevoelens
Stewie Griffin' (of hoe je dat ook schrijft) op Twitterquote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Ik heb maar 1 meisje waarop ik pas en 4 jochies, die zijn over het algemeen wat minder fan van bieber.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Mijne normaal gesproken ook, maar ze tilten helemaal als ik ze niet Justin Bieber laat luisteren. Wat doet dat jochie nou met de kinders. En vervolgens weer 20 minuten later aan je hangen alsof ze nooit boos zijn geweest.
En hoe voel je je daarbij ?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Waarom denken vrouwen nooit aan je gevoelens
Daar heb je 10 kinderen voorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kreeg er een van een Maat, bij de BartSmit of Intertoys voor ¤10, gekocht destijds
Vreselijke dingen zijn hetquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vrouwen denken alleen aan hunzelf.
zichzelfquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vrouwen denken alleen aan hunzelf.
Aan het tagje.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe zien ze dan dat je er recht op hebt of niet?
Ik dus toen 3 meisjes, en die dansen dan bij zo'n dansschool op het liedje van Justin Bieber, dus dat moet de hele dag aanquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 meisje waarop ik pas en 4 jochies, die zijn over het algemeen wat minder fan van bieber.
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef trolololo het volgende:
Het enige tagje waarmee ik tevreden zou zijn is 'Moderator'
Het tagje 'Baas' zal mij goed staan zeg ik jequote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef trolololo het volgende:
Ik alleen met Moderator of Adminquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef trolololo het volgende:
Jij hebt al een tag, JAMMURquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik alleen met Moderator of Admin
Ik met Brabanderquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik alleen met Moderator of Admin
Hahah arme jijquote:Op maandag 7 februari 2011 20:35 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik dus toen 3 meisjes, en die dansen dan bij zo'n dansschool op het liedje van Justin Bieber, dus dat moet de hele dag aan![]()
Dan zie je je oogleden?quote:
Wie zijn dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:35 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik dus toen 3 meisjes, en die dansen dan bij zo'n dansschool op het liedje van Justin Bieber, dus dat moet de hele dag aan![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dankzij deze track moet ik weer aan de crematie van dat meisje met down denken![]()
Wat was dat dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dankzij deze track moet ik weer aan de crematie van dat meisje met down denken![]()
Daar kon ik helaas geen rekening mee houdenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gaat mijn geest dan weg?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah arme jij![]()
Ik heb ook wel eens naar de dansjes van dat meisje moeten kijken.
De laatste tijd moet ik kleertjes tekenen in zo'n tekenboek waar al van die poppetjes in staan. Of mn naam schrijven ofzo, zwaar doelloos![]()
[..]
Dan zie je je oogleden?
Samson & gert![]()
FTP, mag dat dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef mash_ het volgende:
Ik ben echt meer dan 2500 nummers van ftp aan het halen nu.
Ja, dat bepaal ikquote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hihi, Merel, leuk dat je denkt dat jij bepaald of ik dibs op ej heb de ja of de nee
schatje ben je soms
Nee, dan stopt je hart met kloppen.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moeten lachen bij een crematie [PAINT]
Owja dat was hem.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dat bepaal ik![]()
[..]
Nee, dan stopt je hart met kloppen.
misschien mag je ooit op een dag zelfs stemmenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dat bepaal ik![]()
[..]
Nee, dan stopt je hart met kloppen.
Draai dan eens wat foutersquote:
Alsof vrouwen niks kunnenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
misschien mag je ooit op een dag zelfs stemmen
of, geuss what!, een baan hebben met een hoge functie...
Grapjurk
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Zij sloeg me ook, en toen moest ik eigenlijk lachen toen ik haar op de gang ging zetten![]()
gooi je je schilderij ertegenaan?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niks kunnen
Ik ga hét medicijn tegen kanker bedenken
Ik snap dat als simpele piloot zijnde, dit boven je pet gaatquote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
gooi je je schilderij ertegenaan?
Inna is een roma zigeunerquote:
Apple jaquote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie heeft een apple en kan me helpen?
Ik heb een apple.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie heeft een apple en kan me helpen?
en dit maakt jou meteen minder dan mijquote:
Je Nederlands doet me pijnquote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
en dit maakt jou meteen minder dan mij
Ownedquote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je Nederlands doet me pijn
dan ik.
...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je Nederlands doet me pijn
dan ik.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
Merel is de goeiste betreft Nederlands
Je moet het gewoon goed kunnenquote:
je moet eens weten hoe eht op skype er aan toe gaatquote:
vrouwlijke posters trollen?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Je moet het gewoon goed kunnen![]()
Doe maar niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niks kunnen
Ik ga hét medicijn tegen kanker bedenken
Vertel eensquote:Op maandag 7 februari 2011 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je moet eens weten hoe eht op skype er aan toe gaat
Zo simpel, een trein koppen, niks geen last meer van welke ziekte dan ookquote:
Dat is toch fantastischquote:Op 07-02-2011 13:11 schreef Knetterkrankjorum
Gellow Mono
Een ode aan je billen.
Mono met je mooie billen,
ze zijn rond, prachtig en maken me bijna aan het trillen.
Door jouw billen, ben ik toe aan kalmeringspillen.
Ze zien er zo heerlijk uit,
ze doen me denken aan supermarkt fruit.
Een heerlijk sappige appel of mandarijn.
Niet te geloven, zo'n kontje en dan ook nog eens zo'n meesterbrein.
Ik raak helemaal van mijn aprepo,
eet ondertussen al shampoo en was mijn haar met de senseo.
Ik zie ze in mijn dromen en dit beeld laat me meerdere keren klaarkomen.
Deze ode is voor jou.
Omdat ik van je billen hou![]()
met socios wezen treinen?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo simpel, een trein koppen, niks geen last meer van welke ziekte dan ook
Fout uurtjequote:Op maandag 7 februari 2011 20:48 schreef ToT het volgende:
Modderfokker!Kom ik weer eens op ONZ radio, en wat dendert er zonder enige gêne op mijn trommelvliezen?
Everything what happends in skype, stays in skypequote:
vertel op skaajp danquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Everything what happends in skype, stays in skype
Ik heb pien in de harses en heb de afgelopen 3 nachten bij elkaar iets van 10 uur geslapen, en dan krijg ik dit te horen.quote:
Ja met het laat je oren bloeden uurtjequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:51 schreef Dasjonny het volgende:
Oh god, dit nummer moest ik serieus een aantal lessen Duits aanhoren, door mijn leraar die het liefst nog met Führer werd aangesproken.
Vond het net iets te eng, misschien als ik morgen een appelflap van je krijgquote:
Oh god, dit nummer moest ik serieus een aantal lessen Duits aanhoren, door mijn leraar die het liefst nog met Führer werd aangesproken.
sturmbahnfuhrer?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:51 schreef Dasjonny het volgende:
Tuurlijk krijg je een appelflap als wij eens meetenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vond het net iets te eng, misschien als ik morgen een appelflap van je krijg![]()
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
Hmmmm die moffen hebben soms echt wel goede muziek hoor!
hoi dan maarquote:
Oh, maar morgen dus niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je een appelflap als wij eens meeten
quote:
maar ik zit op school tot 2:15 tenzij ik ga spijbelenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, maar morgen dus niet?![]()
En ik had nog wel zo mooi een aantal uur vrij
ohja, spijbelen is niet slimquote:Op maandag 7 februari 2011 20:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik zit op school tot 2:15 tenzij ik ga spijbelen
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
Jezus, deze versie is zelfs nog erger dan het origineel!
faina?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
ohja, spijbelen is niet slimquote:Op maandag 7 februari 2011 20:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik zit op school tot 2:15 tenzij ik ga spijbelen
Dubbelpostquote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ohja, spijbelen is niet slim
Iemand anders die OV's plek in wil nemen?
Ik, woon ook in buurt...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
??quote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
faina?EwaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Een normaal nummer aubquote:
Ohja, dat is ook zoquote:
Ja, maar hij staat er bij mij echt nietquote:
Bij mij wel, en bij Oceanview ook volgens mijquote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook zo![]()
[..]
Ja, maar hij staat er bij mij echt niet
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij mij wel, en bij Oceanview ook volgens mij
Vreemdquote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik op de quote klik, zie ik dat ie hier tussen moet staan, maar zelf zie ik m niet
Denk maar aan de natte kut van Huppel.quote:
Idd, maar ik heb het vaker en dan krijg ik vervolgens het commentaar dat ik iemand negeer.quote:
Oo, daarom negeer je me dus soms.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, maar ik heb het vaker en dan krijg ik vervolgens het commentaar dat ik iemand negeer.
Nee bij jou doe ik het expresquote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo, daarom negeer je me dus soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee bij jou doe ik het expres
Jaja, smoesjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |