Inderdaad, Stalin vermoordde de kennis, waardoor niemand in opstand kwam. Het is echter niet slim voor de toekomst van je land..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hitler was dan ook echt geen slechte Leider...
Alleen was zijn idee van de holocaust wat verkeerd...
Stalin was een vele malen erger...
SIZE /Losse MP3/Trailer en intro muziek/Dead Can Dance - The Host of Seraphim2.mp3quote:
Ip's enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef JApieman het volgende:
Waarom maakt Pizzalucht dan niet gewoon een nieuw account?
daar liep die vanmorgen al heel stoer over op te scheppen enzoquote:
Dibsquote:
Jaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kom dan appelflappen eten, en dan doen we nog wat meer
Ik wel!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik ben morgen om 13.00 vrij, kom je richting Utrecht met de appelflappen?![]()
Nee Jordi is mijn vriendjequote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
maar sharr beste geile griet wat is PL nou precies van jou dan... Je vriendje ofzo?
als ze niet al verteert zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik ben morgen om 13.00 vrij, kom je richting Utrecht met de appelflappen?![]()
Ook gezelligquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik wel!alleen dan zonder appelflappen
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben echt blij dat ik gestopt ben met roken
Rokenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als ze niet al verteert zijn, ik koop wel nieuwe
Ik ben trots op jequote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef trolololo het volgende:
Vorige keer leverde het meer luisteraars op
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef Dasjonny het volgende:
Ik huil van binnen, al die oppaskinders hier willen de hele tijd dit nummer horen...
Zit wat in, maar de binnenstad is wel leukquote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa, zo gezellig vind ik het station niet.
Nee maar wat moet je ervoor doen?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gekocht bij Yvonne voor 50 euro.
Grondlegger zijn van ONZ radio.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee maar wat moet je ervoor doen?
jumpstylequote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef _Fanta het volgende:
nou we toch bezig zijn, heb je deze ook?
Inderdaad jaquote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef JApieman het volgende:
Ben ik even blij dat ik de radio even niet aan heb
Dat ben ik ook ik was de 3e draaierquote:
Ik heb daarstraks gewoon serieus zon kind op de gang moeten zetten omdat ze me begon te slaan omdat ik haar het niet liet luisterenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik heb net gewoon serieus zon kind op de gang moeten zetten omdat ze me begon te slaan omdat ik haar het niet liet luisteren
Zelfde hierquote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef JApieman het volgende:
Ben ik even blij dat ik de radio even niet aan heb
hoger gemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef Graseter het volgende:
Heb jij nou dat stemmetje hoger gemaakt of klinkt het echt zo?
Zonde..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
haha.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks gewoon serieus zon kind op de gang moeten zetten omdat ze me begon te slaan omdat ik haar het niet liet luisteren
Geef eens infoquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zelfde hierIk zit op de ftp van EggsTC
Allemaal muziek te downloaden
Ik luister Joe Satrianiquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zelfde hierIk zit op de ftp van EggsTC
Allemaal muziek te downloaden
Mijne gaan altijd doodquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn oppaskindjes zijn altijd heel braaf
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Blij dat die rage overgewaaid is ja
Link?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Destijds deed ik het wel overigens en had toenzelfs met wat vrienden een jumpfilmpje gemaakt en op YouTube gezet___
Als ik dat nu anno 2011 allemaal terugzie is het wel behoorlijk kansloos idd
IK HAD PATRICK JUMPEN OP MSN JEWEETquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Destijds deed ik het wel overigens en had toenzelfs met wat vrienden een jumpfilmpje gemaakt en op YouTube gezet___
Dit was rond een uurtje of 4, maar ja rond 12en zijn het er meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
haha.Ja smiddags zijn het er best veel toch? Met middag eten.
Jij hebt een tamagotchi ipv een oppaskind mag ik hopenquote:
Qua muziek zitten er wel leuke liedjes tussen hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb niks meerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt een tamagotchi ipv een oppaskind mag ik hopen
Ik had een tijd terug een tamagotchi om mijn nek toen ik naar de kroeg ging.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt een tamagotchi ipv een oppaskind mag ik hopen
Nee kijk maar naar je tagje.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
Graseter hier dee ik al mee, hoor ik nu ook erbij?
ONZIN radio Deel 3 : Met eerste DJ switch
hahahquote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug een tamagotchi om mijn nek toen ik naar de kroeg ging.
Ik meen het, die dingen zijn echte babe magneten!
Jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Staat niet meer online (gelukkig)
quote:Definition of slut: When a girl tries to use her tampons but they keep falling out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |