quote:
zet hem in het uvt house topic en dan is iedereen blij lol.quote:
Traveling Gardenboy die je ook bent... Je moet echt weer naar NL komen, het is heerlijk weer en mijn heg moet gesnoeid. Toffe tijd gehad daar?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Veersesmurf het volgende:
Juist, en dan moet je zaterdag ineens naar ASOT 500 2 uur nadat je thuis bent gekomen na 3,5 maand door Zuid Amerika te hebben gereisd...
Meldt zich, sterker nog degene die smurf heeft overgehaald om mee te gaan naar asot 500quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Traveling Gardenboy die je ook bent... Je moet echt weer naar NL komen, het is heerlijk weer en mijn heg moet gesnoeid. Toffe tijd gehad daar?
Zijn er meer die naar ASOT500 gaan trouwens?
Zal flink wat werk zijn geweest neem ik aan? Hoef persoonlijk echt niet meer naar dat soort feesten... Alhoewel de sfeer ongetwijfeld prima zal zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Meldt zich, sterker nog degene die smurf heeft overgehaald om mee te gaan naar asot 500
Gewoon 2 weken na begin voorverkoop nog rustig kaartjes halen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de eerste TICdat was toch wel een erg toffe avond/nacht
Same here! En niet te vergeten Nyanaquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Al ben ik niet meer zo van de trance, de ISOS en Magik cd's staan nog vaak op.
Dit + oude sets...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:02 schreef Prosac het volgende:
Al ben ik niet meer zo van de trance, de ISOS en Magik cd's staan nog vaak op.
Hehe ja het was goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Traveling Gardenboy die je ook bent... Je moet echt weer naar NL komen, het is heerlijk weer en mijn heg moet gesnoeid. Toffe tijd gehad daar?
Zijn er meer die naar ASOT500 gaan trouwens?
Ik ga nog naar ASOT500. Ben te vinden in de Blue zaal met die limited Armin shirt aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Niemand die verder naar ASOT500 gaat? Wordt een gezellige boel, zeker als je deze vage CTTer ziet. Ben gisteren nog flink op stap geweest (Argentijnse house!) dus dat beloofd wat.
Welke landen heb je allemaal bezocht? Wel mooi Zuid-Amerika helaas heb ik niet veel tijd om te reizen. Woensdag wel voor werk naar Bogota.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Veersesmurf het volgende:
Juist, en dan moet je zaterdag ineens naar ASOT 500 2 uur nadat je thuis bent gekomen na 3,5 maand door Zuid Amerika te hebben gereisd...
http://bit.ly/fzfEzoquote:Mixed by Armin van Buuren, Markus Schulz, Paul Oakenfold, Cosmic Gate & Andy Moor.
10 years, 15 million listeners and 500 episodes, all coming together on one album. Armin van Buuren has all reason to celebrate, cause his A State of Trance radioshow has reached its 500th episode and therefore 10th birthday. Within 10 years, the A State of Trance radio show has grown from a young DJs passion and 2 hours of the best of trance and progressive to a weekly global happening, uniting millions. Some of historys greatest trance tracks were premiered in the show, picked up by the DJ elite and earning a place in the hearts of many trance lovers. Those, amongst other ASOT classics, can be found on A State of Trance 500, symbolizing 10 years of great music.
Theyve all had their tracks played in A State of Trance and were invited to play at the ASOT 500 events, as well as earning their own marks in trance history. First and foremost; Armin van Buuren, the mastermind behind whats arguably the most beloved dance radioshow on the planet. Paul Oakenfold, one of the founders of the trance scene whos still going strong after nearly 20 years of musical involvement. American DJ Markus Schulz, DJ number 8 in the world and a long-time friend of the show. Cosmic Gate, groundbreaking producers that ever explore the possibilities of new sounds. And last but not least; Andy Moor, Grammy-nominated and on top of the scene for more than 15 years.
5 CDs, mixed by 5 of the worlds biggest DJs, all with their own character and sound. Theres one thing that unites the mixes of Armin van Buuren, Paul Oakenfold, Markus Schulz, Cosmic Gate and Andy Moor though, and thats love for music. And that unites all of us A State of Trance lovers.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Kikopuz het volgende:
* TheAgent meldt zich ook bij de ASOT-gangers.
Kan er ook nog wel bij de 10 ander CD's per jaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:48 schreef IceBeach het volgende:
Cool, er komt ook een speciale ASOT 500 compilatie.
Grapje toch?!quote:
Er waren er maar 500 van dat ding dusjaquote:
Ik vond deze toch beter denk ik, jammer dat breaking ties en satellite niet voorbij zijn gekomen, maar eigenlijk was het gewoon perfectquote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef FastFox91 het volgende:
Ondanks dat ik vorig jaar de liveset en entourage van Above & Beyond @ Trance Energy 2010 beter vond, geniet ik nou toch echt dat ik de set van vannacht mag terugbeluisteren in 256kbit.
Heerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 15:13 schreef Mr_DG het volgende:
Ben naar Arjej, Estiva, stukje Schulz, Above&Beyond, Armin, John O'Callaghan en Roger Shah.
A&B waren echt geweldigZe begonnen hun set met Best end of the Night.
De afsluiting was een briljant nummer, een kippenvelnummertje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
RIP aan de nabestaanden idd, zo jong, zo onnodigquote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zit even die sets te luisteren maar wat voor troep zit daar allemaal tussen man
R.I.P. Trance
Meldt zichquote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou dat publiek Strange World en The Orange Theme die Armin draaide kennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |