Hier nog steeds onbereikbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:08 schreef tokko1 het volgende:
Pandawill is weer up..
Sprak vandaag ook met een medewerker van PandaWill en die vertelde dat het één hacker was die steeds weer Ddos's uitvoerde op hun servers, waarom, 'chaos' creëren.
Ze hebben 'm gebacktracked en het blijkt een of andere romeen te zijn ofzo![]()
[ afbeelding ]
Dus voor jou was het ook niet nodig....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:48 schreef UncleSam het volgende:
[..]
nope, terwijk ik gisteren de order heb ontvangen.
Soms zijn ze zelf ook raar bezig. Of je krijgt de originele verpakking welke bij het product hoort niet meegestuurd, of ze leveren er iets niet bij omdat het zo ook wel lukt. (Bijvoorbeeld geen adapter meesturen omdat je het apparaatje zo ook wel via het meegeleverde USB kabeltje kan opladen, maar intussen nog altijd de adapter afbeelden).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:24 schreef W00fer het volgende:
Ik wordt een beetje moe van die Chinese Ebay peuters. En maar janken om een 5 star rating. Nee je MAG geen 3 of 4 sterren rating geven, want anders is dat negatief en dan worden ze van Ebay afgeflikkerd. Ik bepaal dat mooi zelfAls het ruk aankomt of waardeloze kwaliteit is kunnen ze het krijgen.
Ja, bij BIC op eBay.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef W00fer het volgende:
Iemand al de MD-80 cam ergens anders besteld, aangezien BIC niet kan leveren?
Blijkbaar ja.quote:
Vanwege afmetingen zou ik zeggen zoek er een in Nederland.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef portabel het volgende:
Hallo iedereen,
Ik zoek een grote mooie klok. Een simpele met wijzers maar ook één digitaal met LED of iets dergelijks. En dan het liefst van ongeveer 1 meter en groter. Dus 1 bij 1 meter ofzo.
Chinese of NL?
Bij DX of koopjegadget.nl kan je deze ook aanschaffen dacht ik. Wel iets duurder, maar zonder verzendkosten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef beeklaan het volgende:
Is die niet meer in stock. Bagger. Ik krijg binnenkort die heli binnen en wil dan die erbij bestellen. Heb daar nog store credit.
Die andere is godverdomme ook niet in stock![]()
![]()
koopjegadget.nlquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:13 schreef StilleZuidzee het volgende:
[..]
Bij DX of koopjegadget.nl kan je deze ook aanschaffen dacht ik. Wel iets duurder, maar zonder verzendkosten.
Even voor de duidelijkheid, dit is NIET mijn webwinkel, de personen erachter ken ik ook NIET.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:25 schreef RobertNL het volgende:
(
[..]
koopjegadget.nlhoezo reselling
Heb ff rond zitten neuzen. Voor aan een chopper is een 808 camera beter, voor aan een jas een MD80. Ene filmt naar voren, anderen omhoog.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef beeklaan het volgende:
Is die niet meer in stock. Bagger. Ik krijg binnenkort die heli binnen en wil dan die erbij bestellen. Heb daar nog store credit.
Die andere is godverdomme ook niet in stock![]()
![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef StilleZuidzee het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit is NIET mijn webwinkel, de personen erachter ken ik ook NIET.
Dat ze resellers zijn mag wel duidelijk zijn ja. Maar gezien Beeklaan nogal haast heeft een MD80 aan te schaffen, kon het noemen van deze shop geen kwaad neem ik aan?
Ja van ebay, voor ¤8 nogwat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef W00fer het volgende:
Iemand al de MD-80 cam ergens anders besteld, aangezien BIC niet kan leveren?
Ik stond trouwens best versteld van die 808 HD's.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Heb ff rond zitten neuzen. Voor aan een chopper is een 808 camera beter, voor aan een jas een MD80. Ene filmt naar voren, anderen omhoog.
Bovendien zijn die 808 HD's me te duur.
Wat zou het kosten als ik er 10 afneemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:22 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.alibaba.com/pr(...)ution_Evolution.html
Wat zou Tiffany hiervoor rekenen om te shippen?
12,50 euro verzendkosten? (+handelingskosten)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef WatIsEr het volgende:
Ik heb net een e-mail van jack gekregen. Ik heb een product van 125 yuan gevraagd ongeveer 12.50 euro. Maar hij komt met een bedrag van 33.48 dollar met verzendkosten wat ongeveer 25 euro is
Kan iemand mij vertellen hoe hij aan zijn prijs komt?
quote:Destination - Netherlands
The item (RT092449844HK) left Hong Kong for its destination on 8-Feb-2011
Ja dat begrijp ik wel maar waarom zo veel, watn op TaoBao zijn de verzendkosten maar hoogstens 20 yuan dus zeg maar 2-3 euro dus dan zou 10 euro handelingskosten zijn?quote:12,50 euro verzendkosten? (+handelingskosten)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dus voor jou was het ook niet nodig....
Maar anders maar dit weekend een paypal claim indienen (want een maand = 30 dagen) geleden besteld en dan wel binnen 45 dagen doen) ??
Jammer dat er geen extra korting is op http://mp4nation.net/cata(...)6_54&products_id=484quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef tokko1 het volgende:
Nog twee kortingscodes binnen gekregen van MP4Nation
$15 korting op een android tablet :fokoff
http://mp4nation.net/cata(...)6_66&products_id=430
$20 korting op MP3 speler ( Nationite N2 4GB/8GB) (expires 15/3/11): foked
http://mp4nation.net/cata(...)6_54&products_id=478
http://mp4nation.net/cata(...)6_54&products_id=477
Heb mijn Brainwavz nog niet binnen.. maar zal komende dagen wel komen op HK post staat:
[..]
Ja gewoon doen, wie weet reageert DX nog binnen de 45 dagen termijn, en anders reageert PP het voor jou.quote:
die 20yuan zijn de verzendingskosten binnen China, dus in dit geval van TaoBao winkel --> Jackquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef WatIsEr het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel maar waarom zo veel, watn op TaoBao zijn de verzendkosten maar hoogstens 20 yuan dus zeg maar 2-3 euro dus dan zou 10 euro handelingskosten zijn?
Dat doe je zelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef ElmoFan het volgende:
Godver, net wat besteld op DX alleen vergeten in te loggen
Met al die mensen die dingen voor 1 ct kopen, is elke extra cent mooi meegenomen. Vergeet niet dat ze die inpakkinderen ook nog moeten betalen voor hun arbeid, dat dekken ze daarmee mooi af (hongerloontje inderdaad).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja woh 2 % / 365 * 5 . Ik denk dat ze slapend rijk worden.
Het gaat er om dat PayPal het inhoudt, PayPal houdt het in omdat de bankoverschrijving nog niet verwerkt niet. Het zou ook niet logisch zijn, ik wist namelijk niet dat je rente kon trekken op PayPal saldo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat doe je zelf.Ik begrijp niet hoe je kan 'vergeten' in te loggen? Je moet toch zeker gegevens opgeven of een bestaand account met gegevens koppelen? Dan gaat er toch een belletje rinkelen?
[..]
Met al die mensen die dingen voor 1 ct kopen, is elke extra cent mooi meegenomen. Vergeet niet dat ze die inpakkinderen ook nog moeten betalen voor hun arbeid, dat dekken ze daarmee mooi af (hongerloontje inderdaad).
ja,dat dacht ik ook, maar bij bic heb ik ook wel eens de gegevens in moeten vullen terwjl ik ingelogd was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat doe je zelf.Ik begrijp niet hoe je kan 'vergeten' in te loggen? Je moet toch zeker gegevens opgeven of een bestaand account met gegevens koppelen? Dan gaat er toch een belletje rinkelen?
[..]
Met al die mensen die dingen voor 1 ct kopen, is elke extra cent mooi meegenomen. Vergeet niet dat ze die inpakkinderen ook nog moeten betalen voor hun arbeid, dat dekken ze daarmee mooi af (hongerloontje inderdaad).
Als ie binnen is ff identifyen aan de hand van die Chucklohr site.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:58 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ja van ebay, voor ¤8 nogwat.
11 euro 69 staat er hier bij mij. Heb je een coupon gebruikt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef keesos het volgende:
Ik heb hem hier maar besteld: http://tinyurl.com/6xgfvmu
¤10 en wat cent.. PriceAngels is toch mn favo shop dus maakt me die 2 euro niet zoveel uit...
Staan ook gelijk duidelijke foto's bij van wat je allemaal krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |