Niet alles, bluetooth stickie is bijvoorbeeld (ongeveer) even "duur", wat nog steeds belachelijk goedkoop is i.v.m. Nederland.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef ericosman het volgende:
[..]
wtf die prijzen zijn 100x zo hoog dan op de site zelf
ebay rekent belachelijke feesquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef ericosman het volgende:
[..]
wtf die prijzen zijn 100x zo hoog dan op de site zelf
Alsof ik dacht dat je deze in hun systeem had gehackedquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Codes komen van MP4 nation zelf![]()
En ja, die 15usd off werkt alleen voor Pro versie, morgen krijg ik nog een paar nieuwe codes![]()
Voor tablet waarschijnlijk,,(code is geldig tot 't einde van de maand
)
De 5% off code werkt wel voor álles...
Jup, ik onderhoud de OP een beetje, en zag dat MP4Nation populair was.. dus even mailen! Vaak willen ze wel even discount coupon maken en zo Fok helpen, zel is 't natuurlijk ook nice discount codes speciaal voor fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alsof ik dacht dat je deze in hun systeem had gehacked![]()
Heb je ze een mail gestuurd over fok ofzo?
Helaas waren de pro's vorige week nog voor $20 te koop, dus $15 is een beetje weinig
dan is hij niet verzondenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:22 schreef pgrferrari het volgende:
Op 26-01 wat besteld bij DX, maar ik mijn order niet tracken.
Ook geen mail gehad dat het verzonden is
Omdat de kwaliteit van die dingen ook 40$ isquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
ik zag net een videocamera voor 40$. Hoe kunnen die dingen zo goedkoop zijn
Dus ik haal hem uit de verpakking, gebruik hem 1x en hij dondert uit elkaar wil je zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
Omdat de kwaliteit van die dingen ook 40$ is
Zoals er staat als je een laptop hebt die van een beetje bekend merk is, lijkt het me wel dat ie het goed doet. ong 14 euro. in nl betaal je er denk wel 30 euro voor. dus ik zou hem kopen, maar ik zou nog even wachten op de reacties van mensen die hier wel veel verstand van hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Megakroelbeestje het volgende:
heeft er iemand ervaring met deze adapter ?
ik wil deze adapter gaan gebruiken voor mijn laptop.
Universele laders zijn K*T! die kopjes ( die je er in moet steken ) gaan naar een tijd los zitten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Megakroelbeestje het volgende:
heeft er iemand ervaring met deze adapter ?
ik wil deze adapter gaan gebruiken voor mijn laptop.
originele adapter voor de laptop die ik heb kost ongeveer 65 euro, beetje erg duur dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Zoals er staat als je een laptop hebt die van een beetje bekend merk is, lijkt het me wel dat ie het goed doet. ong 14 euro. in nl betaal je er denk wel 30 euro voor. dus ik zou hem kopen, maar ik zou nog even wachten op de reacties van mensen die hier wel veel verstand van hebben.
je zou beamer(tv achtige afstandbedieningen) gebruiken je zou echter als je alleen wil aan uitzetten een lichtschakelaar kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik zoek trouwens nog iets waarmee ik een beamer uit kan zetten. Ik heb tot nu toe alleen nog maar de tv afstandsbedieningen gevonden. Weet iemand of die er zijn voor beamers?
Dat lijkt mij niet zo slim, de lamp moet toch eerst afkoelen voordat de stroom er volledig af gaat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Loll het volgende:
[..]
je zou beamer(tv achtige afstandbedieningen) gebruiken je zou echter als je alleen wil aan uitzetten een lichtschakelaar kunnen gebruiken.
Hoe groot? 35cm is in Nederland ook te koop voor 15-20 euro als ik even snel google.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:47 schreef W00fer het volgende:
Zijn er eigenlijk goedkope lava lampen? Want 50 euro vind ik een beetje veel van het goede. Ik weet dat het glas is, dat is een risico. Of is het beter van niet er een te kopen, omdat de originele vrij warm worden en dan de namaak in de fik kunnen vliegen?
Toevallig al bericht o.i.d.?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef UncleSam het volgende:
Jep dat heb ik ingevuld inderdaad. Ik heb ze voorgesteld, of ze refunden me het bedrag (gaat om >5$) of stuur de order opnieuw.
Zo... opgehaald.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh.![]()
Hier dus ook, maar gvd, ga ik naar dat afhaalstation... "ja, kan echt morgen pas". Terwijl vorige keer ik datzelfde had en zei 'joh, leuk en alles, maar ik was gewoon thuis, geef het me maar alsnog' en toen konden ze het wel meegeven.
Hier nog steeds onbereikbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:08 schreef tokko1 het volgende:
Pandawill is weer up..
Sprak vandaag ook met een medewerker van PandaWill en die vertelde dat het één hacker was die steeds weer Ddos's uitvoerde op hun servers, waarom, 'chaos' creëren.
Ze hebben 'm gebacktracked en het blijkt een of andere romeen te zijn ofzo![]()
[ afbeelding ]
Dus voor jou was het ook niet nodig....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:48 schreef UncleSam het volgende:
[..]
nope, terwijk ik gisteren de order heb ontvangen.
Soms zijn ze zelf ook raar bezig. Of je krijgt de originele verpakking welke bij het product hoort niet meegestuurd, of ze leveren er iets niet bij omdat het zo ook wel lukt. (Bijvoorbeeld geen adapter meesturen omdat je het apparaatje zo ook wel via het meegeleverde USB kabeltje kan opladen, maar intussen nog altijd de adapter afbeelden).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:24 schreef W00fer het volgende:
Ik wordt een beetje moe van die Chinese Ebay peuters. En maar janken om een 5 star rating. Nee je MAG geen 3 of 4 sterren rating geven, want anders is dat negatief en dan worden ze van Ebay afgeflikkerd. Ik bepaal dat mooi zelfAls het ruk aankomt of waardeloze kwaliteit is kunnen ze het krijgen.
Ja, bij BIC op eBay.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef W00fer het volgende:
Iemand al de MD-80 cam ergens anders besteld, aangezien BIC niet kan leveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |