Ik hoop het wel, heb er nog 11 dollar store credit, en een order van 125 euro lopen die ik niet kan tracken...quote:
Ik heb er ook nog wat store credit :/ ik zal eens contact proberen te zoeken met die lui (desnoods via een claim : P wil wel weten of de shop nog weer komt of dat het afgelopen is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, heb er nog 11 dollar store credit, en een order van 125 euro lopen die ik niet kan tracken...
Hoe stond de postcode + plaatsnaam geschreven?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:44 schreef Koen. het volgende:
Gelukkig vandaag mijn Ray Ban zonnebril van BIC binnen. Behoorlijk snel! Besteld op 27 januari. En vanmorgen ontvangen. Ook met sticker van de TNT dat mijn adres verkeerd was en dat het daarom langer duurde. Vond ik persoonlijk vrij raar want adres was gewoon goed.
Nee, gewoonquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoe stond de postcode + plaatsnaam geschreven?
1111 AA ERGENSOPDEWERELD of 1111 aa ergensopdewereldof stond er een streep ergens in het adres? allemaal redenen voor een stickertje
goed idee:dquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wat store credit :/ ik zal eens contact proberen te zoeken met die lui (desnoods via een claim : P wil wel weten of de shop nog weer komt of dat het afgelopen is.
op ebayquote:Beste buyincoins_au,
Dear BIC,
Your website buyincoins.com has been offline for a few days now.. is it coming back online or is it gone forever this time?
Ik verwachte al problemen:quote:
Betekent toch dat ze langs zijn geweest maar dat wij bijvoorbeeld niet thuis waren? Vreemd, want we waren gewoon thuis...quote:RA004313401CN 2011 arrival at delivery office NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-02-12
RA004313401CN 2011 unsuccessful delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-02-12
RA004313401CN 2011 arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-02-11
Post is nog niet geweest (we krijgen altijd wel post vanwege m'n vader).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:26 schreef RobertNL het volgende:
Postbode niet aangebeld/heel vroeg geweest?
geen tracking dus geen idee :pquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:42 schreef beeklaan het volgende:
Laat even weten als je reactie hebt Robert. Ook als je die twee pakketjes van BIC binnen hebt. Zijn ze met China of HK post verzonden?
Thanks, paint skillsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:53 schreef neo2000 het volgende:
Jouw avatar overigens RobertNL..![]()
"Special price for friend.." Eigenlijk zijn Chinezen de Aziatische equivalenten van onze eigen Beverwijkse zwartemarkt turken.
Op mijn pakketje van BIC stond geen huisnr. Wel m'n telefoonnummer, dus de postbode belde me om te vragen wat m'n huisnr was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:48 schreef Koen. het volgende:
[..]
Nee, gewoon
STRAAT
1234 AB
PLAATS
LAND
Mooie bril trouwens! Compleet met Case, Doekje en 'Handleiding'. En dan voor 7 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |