Kranenborg is ook meteen weer bij je terug zie ikquote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, even teruggekeken, heerlijk weer hoor! Kranenborg weer lekker op dreef, en Marissa als de nieuwe Rico
Oh, en eindelijk een leuke hoofdprijs, veel beter dan die van afgelopen seizoen
Even vorig topic doorgespit:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kranenborg is ook meteen weer bij je terug zie ikdeze week zien we dus wie er allemaal mee gaan doen. Iemand van hier had zich toch ook opgegeven? Wie was dat?
Maar die is al een tijdje niet meer op FOK geweest...quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef Starkiller het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor Topchef 2011.
Jaspers was misschien onverbiddelijk en heeft 'm opgegetenquote:laatste bezoek: 69 dagen, 15 uur geleden.
Of hij kwam de nieuwe Pascal tegen en heeft 'm vergiftigd... hij zal nu wel in de gevangenis zitten danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Even vorig topic doorgespit:
[..]
Maar die is al een tijdje niet meer op FOK geweest...
[..]
Jaspers was misschien onverbiddelijk en heeft 'm opgegeten
quote:
quote:
'Jong' wat dat betreft ook. Is redelijk relatief in dit programmaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
En ik ben nu al tot de conclusie gekomen dat het woord professionals in de programma-titel redelijk misplaatst is.
Vreselijk iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
Goeiedag zeg.... Wipeout en Oh oh Tirol... drama tv.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
Goeiedag zeg.... Wipeout en Oh oh Tirol... drama tv.
Dit zijn de voorrondes hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik dacht dat er all round koks aan mee zouden doen maar ik vind dat er niet echt op niveau wordt gekookt door de deelnemers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |