Stauwen die hap.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
sneller klaar met eten dan ik had gedacht
Mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij was goed te doen voor een maandag.. en hoe was jouw dag?
En ik praat er liever niet overquote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou graag weten waarom niet
Ben zelf ook niet op de markt
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Wel 15 graden, ik moest wat uittrekken omdat ik het zo warm had
WB Gfquote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
sneller klaar met eten dan ik had gedacht
Is goed, maakt niet uitquote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik praat er liever niet over
Had er uberhaupt niet over moeten beginnen, sorry.
Roggel jij die boodschappen dan ff voor me?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Ik sta wel op de markt, tussen de appels en peren dames en heren.
Ja, dat had ik je al aangebodenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Roggel jij die boodschappen dan ff voor me?
Je woont te ver wegquote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dat had ik je al aangeboden![]()
Maar dat is het bijnaquote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef Toekito het volgende:
Ik wil naar huis, helaas mag ik pas om 21:00
* DaMart belt om 20:59 even naar de helpdesk van KPN!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef Toekito het volgende:
Ik wil naar huis, helaas mag ik pas om 21:00
Have funquote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef Solique het volgende:
Ik ben naar de sportschool [ afbeelding ]
spreek jullie later
Thanksquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
not really er wordt ook wel eens serieus geketstEn nu las ik wel gekletst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Bis Later Solquote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef Solique het volgende:
Ik ben naar de sportschool [ afbeelding ]
spreek jullie later
Bedoel je de op?quote:
Jij wilt binnen twee weken al trouwen?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Nog even snel een liefde scoren voor Valentijnsdag he
Geen seks voor het huwelijk!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij wilt binnen twee weken al trouwen?Dat vind ik wel heel snel, eerst maar eens neuken.
Ik heb er in het topic waar het in stond al op gereageerd ookquote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
![]()
![]()
Het bericht in de OP al gezien?
gezellig dan gaan we roddelen over LL, MZ, ST en Muckquote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart belt om 20:59 even naar de helpdesk van KPN!
Helaas, dan heb je aan mij de verkeerde.quote:
Oke, had ik niet gezienquote:Op maandag 7 februari 2011 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er in het topic waar het in stond al op gereageerd ook
Hoe is morgen het weer?quote:
er valt over mij niks te roddelenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
gezellig dan gaan we roddelen over LL, MZ, ST en Muck
That's it.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Helaas, dan heb je aan mij de verkeerde.
ja ookquote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Krijgen we morgen een weerbericht?
Net zoals vandaag?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ookwijsneus
Morgen... mooi weer
je bent wel heeeeeeeeeeel fijn om tegenaan te liggenquote:
oh, dat valt te bezienquote:Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er valt over mij niks te roddelen
Jij ook hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je bent wel heeeeeeeeeeel fijn om tegenaan te liggen
Oh, fuck zeg...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ookwijsneus
Morgen... mooi weer
jij ook schijntquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook van jou....quote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vrije dagquote:
Niet meer zo erg waaien?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ookwijsneus
Morgen... mooi weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |