Okequote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedenavond Sym.
In de OP staat een belangrijk bericht van KG, mocht je dat nog niet hebben gezien.
Hey Solquote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef Solique het volgende:
Avond
Eten weer achter de kiezen, nu uitbuiken.
Nope, moest hier de vaatwasser in pakkenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
Trev, zou jij nou vandaag ook mijn afwas doen?.
Ik niet, ik zou niet weten naar wie.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar met Valentijn doe ik het óók.
quote:
Symquote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef Solique het volgende:
Avond
Eten weer achter de kiezen, nu uitbuiken.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de CAO-onderhandelingen bij TNT? Ik vind volgende week maandag namelijk wel een leuke dag voor de postbodes om het werk neer te leggen, als ze er nog niet uit zijn.
Hey Trevquote:
LLquote:
quote:
Hoi snoetjesquote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Solique het volgende:
pff, opeens een niesbui.
[..]
Hey Trev
[..]
LL![]()
Tuurlijk, had mij wel verslapen vanmorgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi snoetjeshebben jullie deze werkdag weer overleefd?
Trouwen?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zo, ik heb het perfecte Valentijnsgedichtje
Rozen zijn rood, mijn ballen zijn blauw,
ik spaar alles op, alleen maar voor jou.
In jou wil ik alles laten zinken,
vang het maar op, je zult niet verdrinken.
Geef het de tijd, het duurt nu wel even,
want ik wil jou graag alles geven.
Door dit gedicht lijk ik op een zwijn,
maar alles voor jou, lief, mijn Valentijn.![]()
![]()
Yuki in KSCquote:
Hoiquote:
Ben een weekend weg geweest dan mis je een hoop.quote:
Ja voor een maandag was het een vrij milde maandagquote:Op maandag 7 februari 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk, had mij wel verslapen vanmorgen.![]()
Jij ook alles door gekomen?
Ik las wildequote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja voor een maandag was het een vrij milde maandag
Nee hoor, maar ik las hetquote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Man jij bent ook niet oversext ofzeaux he?
Bij ons niet, druk zat gehad.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja voor een maandag was het een vrij milde maandag
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Man jij bent ook niet oversext ofzeaux he?
amper, het was weer echt maandagquote:Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hoi snoetjeshebben jullie deze werkdag weer overleefd?
Jij wel met je badquote:
Doe dat dan nietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik ben met van alles tegelijk bezig
Ik lees maar snel mee hier
Ja dat dan weer welquote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij ons niet, druk zat gehad.
Heb morgen nog wat zaken liggen om af te handelen.
Ach, houd mijzelf wel bezig.
not really er wordt ook wel eens serieus geketstquote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Dat is toch een normale state of mind hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh dear... denk aan het weekendquote:Op maandag 7 februari 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
amper, het was weer echt maandag![]()
![]()
Is wel iets langer geleden alquote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben een weekend weg geweest dan mis je een hoop.
Hey
Nog even snel een liefde scoren voor Valentijnsdag hequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel
[..]
not really er wordt ook wel eens serieus geketstIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
oh dear... denk aan het weekend![]()
![]()
[..]
Ja dat dan weer wel
[..]
not really er wordt ook wel eens serieus geketstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
oh dear... denk aan het weekend![]()
Alleen daarom?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is wel iets langer geleden al
[..]
Nog even snel een liefde scoren voor Valentijnsdag he![]()
Ik heb komend weekend nog vrij... daten?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Nog even snel een liefde scoren voor Valentijnsdag he
Jaaa, zo dom ben ik nou ook weer niet he.quote:
Dan kom ik gewoon te weinig op Fokquote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Gewoon laten lopen zussiequote:Op maandag 7 februari 2011 19:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa, zo dom ben ik nou ook weer niet he.Alhoewel, met wat hulp kunnen vrouwen ook staand plassen
![]()
Pgr
Symph
LL![]()
Trev
Ik ben toch niet leuk genoeg voor meer dan een paar wekenquote:
Kentekenplaat was eerstquote:Op maandag 7 februari 2011 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb komend weekend nog vrij... daten?.
Guess againquote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan kom ik gewoon te weinig op Fok![]()
Dat scoren gaat je wel lukken toch
Waar slaat dat nou op?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben toch niet leuk genoeg voor meer dan een paar weken
XD Hoiiiquote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon laten lopen zussie
Haai![]()
Heb je nog niet genoeg spanning gehad met al die vrouwen in bedquote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan date je met hem op zaterdagmiddag, en met mij op zaterdagavond en zondag.
Never mindquote:
Zie bovenstaande.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan date je met hem op zaterdagmiddag, en met mij op zaterdagavond en zondag.
Dat smaakte alleen maar naar meerquote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg spanning gehad met al die vrouwen in bed![]()
Stauwen die hap.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
sneller klaar met eten dan ik had gedacht
Mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij was goed te doen voor een maandag.. en hoe was jouw dag?
En ik praat er liever niet overquote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou graag weten waarom niet
Ben zelf ook niet op de markt
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Wel 15 graden, ik moest wat uittrekken omdat ik het zo warm had
WB Gfquote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
sneller klaar met eten dan ik had gedacht
Is goed, maakt niet uitquote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik praat er liever niet over
Had er uberhaupt niet over moeten beginnen, sorry.
Roggel jij die boodschappen dan ff voor me?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Ik sta wel op de markt, tussen de appels en peren dames en heren.
Ja, dat had ik je al aangebodenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Roggel jij die boodschappen dan ff voor me?
Je woont te ver wegquote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dat had ik je al aangeboden![]()
Maar dat is het bijnaquote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef Toekito het volgende:
Ik wil naar huis, helaas mag ik pas om 21:00
* DaMart belt om 20:59 even naar de helpdesk van KPN!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef Toekito het volgende:
Ik wil naar huis, helaas mag ik pas om 21:00
Have funquote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef Solique het volgende:
Ik ben naar de sportschool [ afbeelding ]
spreek jullie later
Thanksquote:
[..]
[..]
not really er wordt ook wel eens serieus geketstEn nu las ik wel gekletst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Bis Later Solquote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef Solique het volgende:
Ik ben naar de sportschool [ afbeelding ]
spreek jullie later
Bedoel je de op?quote:
Jij wilt binnen twee weken al trouwen?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Geen seks voor het huwelijk!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij wilt binnen twee weken al trouwen?Dat vind ik wel heel snel, eerst maar eens neuken.
Ik heb er in het topic waar het in stond al op gereageerd ookquote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
![]()
![]()
Het bericht in de OP al gezien?
gezellig dan gaan we roddelen over LL, MZ, ST en Muckquote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart belt om 20:59 even naar de helpdesk van KPN!
Helaas, dan heb je aan mij de verkeerde.quote:
Oke, had ik niet gezienquote:Op maandag 7 februari 2011 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er in het topic waar het in stond al op gereageerd ook
Hoe is morgen het weer?quote:
er valt over mij niks te roddelenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
gezellig dan gaan we roddelen over LL, MZ, ST en Muck
That's it.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Helaas, dan heb je aan mij de verkeerde.
ja ookquote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Krijgen we morgen een weerbericht?
Net zoals vandaag?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ookwijsneus
Morgen... mooi weer
je bent wel heeeeeeeeeeel fijn om tegenaan te liggenquote:
oh, dat valt te bezienquote:Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er valt over mij niks te roddelen
Jij ook hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je bent wel heeeeeeeeeeel fijn om tegenaan te liggen
Oh, fuck zeg...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ookwijsneus
Morgen... mooi weer
jij ook schijntquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook van jou....quote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vrije dagquote:
Niet meer zo erg waaien?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ookwijsneus
Morgen... mooi weer
nee een zooitje topics achter de schermenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later Sol
[..]
Bedoel je de op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |