Dat dan weer wel..quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doet het echt niet minder pijn van hoor
Zeg je nou dat ze oud is?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij stamt nog uit de tijd dat pijnstilling uit den boze was
Dat waren nog eens tijden!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een bikkel, gewoon thuis, zonder verdoving.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat Nederland pas sinds een paar jaar uit de Middeleeuwen is gestapt wat dat betreftquote:
Blijkbaar niet nee.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze bij jou niet hard genoeg geschopt.
quote:
Nee dat ze in Nederland woontquote:
Uitgescheurd?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een bikkel, gewoon thuis, zonder verdoving.
Ja klopt. Nog steeds. Daarom moet ik over 2 weken terug.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffffff, nee, praat me er niet van
Had ik nou goed gelezen dat ze in stuit ligt?
Ik ben blij dat JIJ kan beoordelen of IK wel of niet pijn hebquote:Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, met de pijn zal het wel meevallen..
Als je echte pijn wilt meemaken, moet je een bal keihard tegen je noten aangeschoten krijgen..das pas pijn.
Jij weet ook wel dat ik dat nooit zou zeggenquote:
precies, baren vrouwmensch!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat ze in Nederland woontin Nederland is pijnbestrijding nog steeds een taboe. Calvanistische inslag
Knap is dat hequote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja klopt. Nog steeds. Daarom moet ik over 2 weken terug.
[..]
Ik ben blij dat JIJ kan beoordelen of IK wel of niet pijn heb
Bou moet dokter/gynacoloog wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Juist wel! Mijn lijf deed het gewoon precies goed, dat die anderen prutsers zijn kan ik ook niet helpen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uitgescheurd?
Nee?
Dan mag je niet meepraten
En daarna hup weer aan het werkquote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, baren vrouwmensch!
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat ik dat nooit zou zeggen![]()
En ik vind het niet ook. Jonge moeder
Tja, ik heb ook niet om zulke krachten gevraagd.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Meepraten over pijn mutsjequote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Juist wel! Mijn lijf deed het gewoon precies goed, dat die anderen prutsers zijn kan ik ook niet helpen.
Vind ik ook ja.quote:
Vind ik wel dat ze hem een eendenbek in zijn reet (bij gebrek aan vagina) moeten proppen om te voelen of dat nou ook fijn is.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bou moet dokter/gynacoloog worden
Het is ook niet gauw goed hequote:Op maandag 7 februari 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben net een tienermoeder
Het zou voor ieder het beste zijn als ik dat dus niet zou worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bou moet dokter/gynacoloog worden
Krachten? Enige kracht is de zwaartekracht. Toen jij geboren werd moet je op je hoofd gevallen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook niet om zulke krachten gevraagd.
Hahahaquote:Op maandag 7 februari 2011 19:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook ja.
[..]
Vind ik wel dat ze hem een eendenbek in zijn reet (bij gebrek aan vagina) moeten proppen om te voelen of dat nou ook fijn is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |