Ja, ik snap al niet dat je daar een echte maaltijd naar binnen bunkert tijdens het winkelen daar, maar er speciaal heen gaan om te eten, dat heb ik echt even helemaal gemist geloof ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eten kan ook nog best goed zijn, maar damn wat sfeerloos.
Ik geloof je, ik heb er nog nooit gegetenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het eten daar is best ranzig
tis goedkoopquote:Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik snap al niet dat je daar een echte maaltijd naar binnen bunkert tijdens het winkelen daar, maar er speciaal heen gaan om te eten, dat heb ik echt even helemaal gemist geloof ik.
Nou nou, big spenderquote:Op maandag 7 februari 2011 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof ik mijn nichtje naar een duur restaurant mee neem.. dacht het niet. Balletjes kan ze krijgen.
ik heb er vaak zat wat gegeten, maar elke keer weer spijtquote:Op maandag 7 februari 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof je, ik heb er nog nooit gegeten.
Ga dan gewoon naar een 5 euro pizzaria ofzo, ook goedkoop en nog een beetje het idee dat je uit eten bent.
Ik sta aan jullie kant hoorquote:
quote:
Als ik ooit zo'n vadsig kind krijg, trap ik die ook naar het asiel!quote:
Die krijg je niet, dat heb je zelf in de hand.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
Als ik ooit zo'n vadsig kind krijg, trap ik die ook naar het asiel!
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik ooit zo'n vadsig kind krijg, trap ik die ook naar het asiel!
Met mijn genen en fantastische opvoeding zit dat wel goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Die krijg je niet, dat heb je zelf in de hand.
Ik was zelf 48cm en 2.5 kilo. Is dat representatief voor wat ik kan verwachten?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arm jij, zo'n dikkerd uit zo'n teer poppetje
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog eentje, omdat het kan.
[ afbeelding ]
Ik was ruim 8 pond, mn zoon haalde de 6 met pijn en moeitequote:Op maandag 7 februari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was zelf 48cm en 2.5 kilo. Is dat representatief voor wat ik kan verwachten?
Oh da's kleiner dan kleine man, en die floepte er al uitquote:Op maandag 7 februari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was zelf 48cm en 2.5 kilo. Is dat representatief voor wat ik kan verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |