Hij kwamquote:
Het is nog geen 16:30quote:Op maandag 7 februari 2011 16:27 schreef mash_ het volgende:
Als de volgende dj er niet is moet je toch gewoon verzoekplaatjes draaien
Hoeft niet, je mag ook gewoon lekker doorgaan met je eigen muziek.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:27 schreef mash_ het volgende:
Als de volgende dj er niet is moet je toch gewoon verzoekplaatjes draaien
Ik heb dus echt GEEN tijdquote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen de teststream bezetten, en ik heb uit betrouwbare bronnen (lees: jij) vernomen dat je wel wilde luisteren.
Voor een eerste keer raad ik het afquote:
Volgens koelkast regels niet!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoeft niet, je mag ook gewoon lekker doorgaan met je eigen muziek.
Wat is er met het rooster?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Zokunen het volgende:
En DM koelkast dan ook even, hij wil overzicht houden op het rooster.
Nee invallen is verzoekjesquote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoeft niet, je mag ook gewoon lekker doorgaan met je eigen muziek.
Boeien, gewoon doorgaan..quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Als jullie dan verzoekjes hebben, DM dan eens!
Ik moest lachen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:30 schreef Ezechielk het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Man: "Dokter, ik ben twitterverslaafd!"
Dokter: "Sorry, ik volg u niet."
Twitterhumor
Komt een vrouw bij de dokter.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:30 schreef Ezechielk het volgende:
Twitterhumor
Slecht, zelfs voor jouw doenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:30 schreef Ezechielk het volgende:
Twitterhumor
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter.
Zegt de dokter, ah borstkanker.
hahahahquote:Op maandag 7 februari 2011 16:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter.
Zegt de dokter, ah borstkanker.
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:30 schreef Ezechielk het volgende:
Twitterhumor
Neequote:
Welke dag?quote:
Zo is 'ie leuker.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
Er komt een gans bij de dokter
Zegt de gans kip, verkoopt u ook watermeloen?
Nee zegt de bakker, de slager is hiernaast.
HAHA HILARISCHEN ECKT WAAR_O_o--o___oOO
Ja sorryquote:
Ja maar ik vind kippen eng. In mijn jeugd eens achterna gezeten en gepikt in mijn benen.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef Zokunen het volgende:
2 blondjes zitten met elkaar te praten.
Zegt de ene: Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan.
Antwoord de andere: Waren het moeilijke vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn zoon was een jaar of 3, gingen we naar de winterefteling. Daar lopen ook kippen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind kippen eng. In mijn jeugd eens achterna gezeten en gepikt in mijn benen.
Haha, dat zou ik niet durvenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zoon was een jaar of 3, gingen we naar de winterefteling. Daar lopen ook kippen.
Iemand zei tegen mn zoon: Pak maar een veer.
Hup kind als een malle achter een kip aan om een veer uit zn kont te trekken![]()
We bedoelden een veer van de grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:40 schreef Zokunen het volgende:
Komt een knecht bij een boer werken op 1 voorwaarde dat hij geen seks zou hebben met z`n dochters. De knecht ziet z`n dochters en ze zijn zo knap en lekker... Maar hij houdt zich in. Tot op een moment vraagt de boer aan de knecht of hij z`n laarzen wil halen op z`n dochters kamer. 'Maar blijf van mn dochters af' zei de boer.
Komt de knecht in de kamer en ziet de 2 dochters naakt op bed liggen en de knecht hield het niet meer en zei: 'Ik mag jullie nemen van jullie vader.' De dochters geloofden hem niet en en hij moest het bewijzen. De knecht opende het raam en riep naar de boer: 'Moet ik ze allebei pakken?'
Boer: 'Natuurlijk wat dacht jij dan, idioot!'
Hehe.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:40 schreef Zokunen het volgende:
Komt een knecht bij een boer werken op 1 voorwaarde dat hij geen seks zou hebben met z`n dochters. De knecht ziet z`n dochters en ze zijn zo knap en lekker... Maar hij houdt zich in. Tot op een moment vraagt de boer aan de knecht of hij z`n laarzen wil halen op z`n dochters kamer. 'Maar blijf van mn dochters af' zei de boer.
Komt de knecht in de kamer en ziet de 2 dochters naakt op bed liggen en de knecht hield het niet meer en zei: 'Ik mag jullie nemen van jullie vader.' De dochters geloofden hem niet en en hij moest het bewijzen. De knecht opende het raam en riep naar de boer: 'Moet ik ze allebei pakken?'
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:40 schreef Zokunen het volgende:
Heb jij nog goede film muziek? hans zimmer heb ik al heel veel vanquote:Op maandag 7 februari 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
De kunst van het moppen vertellen is wel dat je ze leuk brengt
En dus niet oplezenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
De kunst van het moppen vertellen is wel dat je ze leuk brengt
Ik heb een hele map vol zeer bekende filmmuziek, zitten wel pareltjes tussen die niet van Zimmer zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 16:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb jij nog goede film muziek? hans zimmer heb ik al heel veel van
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:43 schreef Zokunen het volgende:
Een man heeft een nieuwe Mercedes gekocht en gaat op een mooie zomeravond even lekker een stuk rijden... Het dak eraf, de wind glijdt door zijn haar en hij besluit eens te kijken hoe hard zijn wagen nou eigenlijk kan. Net als de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft, ziet hij in zijn spiegel 2 blauwe zwaailichten...
"Met geen mogelijkheid dat ze een Mercedes kunnen bijhouden," denkt hij nog en trapt de bolide nog harder op zijn staart. Pijlsnel vliegt hij over de weg : 190, 200, 230 zelfs, maar.. de politie zit nog steeds vlak achter hem.
"Waar ben ik godsnaam mee bezig?" denkt hij en hij gaat naar de kant van de weg. De agent loopt naar hem toe, pakt zijn rijbewijs zonder ook maar iets te zeggen, bekijkt zijn rijbewijs en auto aandachtig.
Ineens zegt hij: "Ik heb een lange zware dag achter de rug en jij bent echt de laatste die ik aan de kant zet vandaag. Ik heb geen zin in nog méér papierwerk dus als je me een zééééér goed (!!!) excuus kan geven, ééntje die ik ook nog nooit eerder heb gehoord waarom je zo scheurde over de weg, dan laat ik je gaan!"
"Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor gegaan met een politieagent," zegt de man, "en ik was bang dat je haar terug wilde geven!"
Waarop de agent zegt: "Een prettige avond nog..."
Ik heb ook nog wel redelijk watquote:Op maandag 7 februari 2011 16:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb jij nog goede film muziek? hans zimmer heb ik al heel veel van
Heb je audio machine? Dat is echtquote:Op maandag 7 februari 2011 16:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een hele map vol zeer bekende filmmuziek, zitten wel pareltjes tussen die niet van Zimmer zijn
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:43 schreef Zokunen het volgende:
Een man heeft een nieuwe Mercedes gekocht en gaat op een mooie zomeravond even lekker een stuk rijden... Het dak eraf, de wind glijdt door zijn haar en hij besluit eens te kijken hoe hard zijn wagen nou eigenlijk kan. Net als de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft, ziet hij in zijn spiegel 2 blauwe zwaailichten...
"Met geen mogelijkheid dat ze een Mercedes kunnen bijhouden," denkt hij nog en trapt de bolide nog harder op zijn staart. Pijlsnel vliegt hij over de weg : 190, 200, 230 zelfs, maar.. de politie zit nog steeds vlak achter hem.
"Waar ben ik godsnaam mee bezig?" denkt hij en hij gaat naar de kant van de weg. De agent loopt naar hem toe, pakt zijn rijbewijs zonder ook maar iets te zeggen, bekijkt zijn rijbewijs en auto aandachtig.
Ineens zegt hij: "Ik heb een lange zware dag achter de rug en jij bent echt de laatste die ik aan de kant zet vandaag. Ik heb geen zin in nog méér papierwerk dus als je me een zééééér goed (!!!) excuus kan geven, ééntje die ik ook nog nooit eerder heb gehoord waarom je zo scheurde over de weg, dan laat ik je gaan!"
"Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor gegaan met een politieagent," zegt de man, "en ik was bang dat je haar terug wilde geven!"
Waarop de agent zegt: "Een prettige avond nog..."
Eeh zegt me zo niets, maar hoezo, wil je een filmmuziekavond doen?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je audio machine? Dat is echt![]()
Is meer trailer muziek dan echt film muziek. Maar dat telt ook vind ik
Ja staat al op het rooster ookquote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eeh zegt me zo niets, maar hoezo, wil je een filmmuziekavond doen?
Ik ga vanaaf van 19:00 tot 20:00 film muziek draaien.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eeh zegt me zo niets, maar hoezo, wil je een filmmuziekavond doen?
Jij moet even koelkast gaan dm/pmenquote:
Ook hoi, maar ik bedoelde TrollenFTW eigenlijk.quote:
Met wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet even koelkast gaan dm/pmen
Stuur maar: hoi jij wilde mij spreken?quote:
Okquote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuur maar: hoi jij wilde mij spreken?
Lauwen muzak. Wel zonder mic want ik heb keelaids maarja. Mijn muzakjes en jingles maken alles goed.quote:
Video?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn show vanavond wordt echt gruwelijk, met video erbij en alles
Jouw jingles ja, echt supergaaf zijn diequote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lauwen muzak. Wel zonder mic want ik heb keelaids maarja. Mijn muzakjes en jingles maken alles goed.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jouw jingles ja, echt supergaaf zijn die
Ik ga luisterenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Webcam, en ik denk een stukje karaoke door befaamd volkszanger SSB
Je vind het echt niks als mensen dat zeggen héquote:
Kan gebeurenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je vind het echt niks als mensen dat zeggen hé
dikke © vriendquote:Op maandag 7 februari 2011 16:53 schreef Snuf. het volgende:
Het is toch geen Sharr handelsmerk ofzulks dus do not zeik.
Ik/quote:Op maandag 7 februari 2011 16:54 schreef Rockiejj het volgende:
Wie wil mijn broertje als voetbalplaatje zien?
pics van je broertjequote:Op maandag 7 februari 2011 16:54 schreef Rockiejj het volgende:
Wie wil mijn broertje als voetbalplaatje zien?
Stom kutkind.quote:
Sorry man ik ben ziek vandaag heb ik nog niet zoveel grappen bedachtquote:Op maandag 7 februari 2011 16:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geef is zo'n goede van jouw dan
haha lorenzo baasquote:
Weet ik.quote:
baasJE.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
haha lorenzo baas
gaan we zo nog choilen ensaW?
begin nu ndan, dan help ik vanavond mt de restquote:
Nah, begin straksies welquote:Op maandag 7 februari 2011 16:58 schreef Roburtt het volgende:
[..]
begin nu ndan, dan help ik vanavond mt de rest
Hilary Duff - Rock this worldquote:Op maandag 7 februari 2011 16:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nah, begin straksies wel
Kent iemand nog een nummer waar het woord ROCK in voorkomt, tliefst niet te hard en nog liever een vrouwenstem!
Rock me to the top - Teslaquote:Op maandag 7 februari 2011 16:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nah, begin straksies wel
Kent iemand nog een nummer waar het woord ROCK in voorkomt, tliefst niet te hard en nog liever een vrouwenstem!
The subways - rock and roll queenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Rock me to the top - Tesla
Brighton Rock - Queen
Rock n roll damnation - AC/DC
Ja, Brighton Rock had ik ook al, maar die is kut.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Rock me to the top - Tesla
Brighton Rock - Queen
Rock n roll damnation - AC/DC
ik luisterquote:Op maandag 7 februari 2011 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
-korte spam.
[ afbeelding ]
Mensen. Ik draai vrijdag van 19:00 tot 21:00.
Ik ga bijna alle gerne's bij langs, en wil dan ook van iedereen weten welk nummer absoluut niet mag missen !
[ afbeelding ]
Heb je watskebeurt al in je lijst?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
-korte spam.
[ afbeelding ]
Ik ga bijna alle gerne's bij langs, en wil dan ook van iedereen weten welk nummer absoluut niet mag missen !
[ afbeelding ]
I don't wanna Rock DJquote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef Rockiejj het volgende:
Veel beter idee:
I don't wanna Rock, DJ
En dan knip ik DJ en Rock eruit en plak ik die achter elkaar
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
I don't wanna Rock DJ
WE WILLEN JE NIET
Gaat niet lopen door lettergrepenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef Rockiejj het volgende:
Veel beter idee:
I don't wanna Rock, DJ
Goed idee!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef Rockiejj het volgende:
Veel beter idee:
I don't wanna Rock, DJ
Van DJVTquote:Op maandag 7 februari 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je watskebeurt al in je lijst?
Milk & Sugar vs. Vaya Con Dios - Hey (Nah Neh Nah)quote:Op maandag 7 februari 2011 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
-korte spam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg. die heb ik bovenin mijn lijst staanquote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef Zokunen het volgende:
DV: ik had gisternacht Lobsterdust - G6 Kids [MGMT vs. Far East Movement feat. The Cataracs & Dev] gedraaid en hij werd goed ontvangen
ik heb sterrenstof wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja
Toch weer een genre: Nederlandese rap![]()
AMSTERDAMSquote:Op maandag 7 februari 2011 16:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Webcam, en ik denk een stukje karaoke door befaamd volkszanger SSB
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Milk & Sugar vs. Vaya Con Dios - Hey (Nah Neh Nah)
Gegevens staan in de wiki, pw kan je via DM wel krijgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zijn de gegevens van de testserver?
Ik wil graag even de microfoon en het dempen daarvan willen testen voor vanavond
Huh?quote:
Mwah, valt mee, de burger gaat er gewoon nog in hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zitten jullie ook altijd zo propvol na een milkshake?
Ga dan voor SSB, je loopt al een maand op Fok te ijlen dat je een natte kut van zijn stem krijgt. Pak je kans dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh noes.
Soppen op Angelina of soppen op de stem het accent van SSB
Wat een moeilijke keuze
Valt best meequote:Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zitten jullie ook altijd zo propvol na een milkshake?
Ja maar van angelina krijg ik al jaren een natte kutquote:Op maandag 7 februari 2011 17:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga dan voor SSB, je loopt al een maand op Fok te ijlen dat je een natte kut van zijn stem krijgt. Pak je kans dan.
Welke Angelina? Jolie?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar van angelina krijg ik al jaren een natte kut
Jaquote:
Ik hoor Hotel Californiaquote:Op maandag 7 februari 2011 17:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok ik broadcast nu op test 1.
Zou 1 iemand heel even in willen tunen en dit mij even laten weten ?
Ik wil dan even testen of de microfoon het doet en het muten ervan.
1) dat is niet angelina dat is Laraquote:Op maandag 7 februari 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat zal er met je gebeuren als je Tomb Raider gaat spelen?
Je hebt het onthoudenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Speciaal voor japie die dit altijd luisterde in de 2e
Het is gebaseerd op Lara Croft en je weet hetquote:Op maandag 7 februari 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) dat is niet angelina dat is Lara
2) is leuk hoor als ik dat spel speel, controller vliegt dan door de lucht, hups schrikt om de 5 minuten wel van iets of hups staat stom te kijken hoe het kan dat ze leven verliest, blijkt er een slang in de hoek te liggen
Vaagjesquote:Op maandag 7 februari 2011 17:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Manke Nelisdie ken je toch wel
?
Zohee Hups, ik hoor hier verhalen van SSB door m'n speakersquote:Op maandag 7 februari 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) dat is niet angelina dat is Lara
2) is leuk hoor als ik dat spel speel, controller vliegt dan door de lucht, hups schrikt om de 5 minuten wel van iets of hups staat stom te kijken hoe het kan dat ze leven verliest, blijkt er een slang in de hoek te liggen
Ik schoot al in de stress als het muziekje veranderdequote:Op maandag 7 februari 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op Lara Croft en je weet het![]()
Ik vond het altijd stoer om tegen die tijgers te vechten
LINK!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zohee Hups, ik hoor hier verhalen van SSB door m'n speakers
Moest je eens horen
Jij zit weer bijna alleen?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:14 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Ik mute hem weer eens. Zin in andere herrie door mijn speakers.
Jep.quote:
Jaaaa, dat was wel opvallendquote:Op maandag 7 februari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schoot al in de stress als het muziekje veranderde![]()
Mn ex lag altijd dubbel als ik dat spel ging spelen. Ik mocht niet meekijken als hij het speelde want ook dan schrok ik of ik ging zitten paniekbakken dat ie de andere kant op moest![]()
Heb hem wel vaak moeten helpen met de puzzels, dan kwam hij er niet uit belde hij me op dat ik moest langskomen want vast in spel
Wil je er over praten?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Is al wel een jaar of 2 geleden, toch bedankt
Resident Evil is nog zo'n pareltjequote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaaaa, dat was wel opvallend
Lijkt me geweldig om dat met jou te spelen
*proest*quote:
Harry Potter, Lord of the Rings.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef mash_ het volgende:
Noem eens een paar films die iedereen wel kent?
Boonddock Saints?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef mash_ het volgende:
Hp had ik nog nietquote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Harry Potter, Lord of the Rings.
Scarface, Godfather, Pulp Fuction, Sawquote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef mash_ het volgende:
Mijne ook man!quote:
Net als dit filmpjequote:Op maandag 7 februari 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Resident Evil is nog zo'n pareltje![]()
Op een gegeven moment valt er een zombie uit het plafond. Ik weet precies wanneer. Echt precies!!
Schrik me alsnog de touwtering als het gebeurd
Pulp Fiction?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Scarface, Godfather, Pulp Fuction, Saw
Sawfather, God Fiction, Pulpface, Scarquote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oo nicequote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijne ook man!hij was zo erg fan gek ik heb 175 nummers van albums allemaal echte van hem gerkegen
Lol 2 kan ik dromen en 2 ervan heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tarentino, jeweet. Ga me niet vertellen dat je die niet kentquote:
Neuh die doen me weinig tot niets.quote:
Set infectionquote:
quote:
Ken ik ook nietquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
The Grudge, Lock Stock and two smoking barrels
Heb ik alquote:Op maandag 7 februari 2011 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
The Matrix heeft ook vette film muziek.
Ahquote:Op maandag 7 februari 2011 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh die doen me weinig tot niets.
Maar zo'n spel daar zit ik dan helemaal in. Een film ook. Ik ben vaak de enige in de bioscoop die wegduikt voor dingen.
Of je hoort opeens: KIJK UIT!!
Dan zit ik te diep in de film ;')
quote:
Star wars, waar gaat die film over?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Purple Rain, One Flew Over The Cuckoo's Nest, Schindler's List, Star Wars, Fight Club?
over een galixy ver ver weg! en over heel lang geleden.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Star wars, waar gaat die film over?
Een soort Shrek in de ruimte?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
over een galixy ver ver weg! en over heel lang geleden.
Ik ben 12, en wat is een galixy?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vechtende sterren.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Star wars, waar gaat die film over?
Nee sorryquote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
One Flew Over The Cuckoo's Nest,
Ken ik wel, althans ik heb het een halve film volgehoudenquote:Star Wars,
Galaxy ook goed?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kijk zelden horror. Maar vaak is dat meer humor dan engquote:Op maandag 7 februari 2011 17:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
AhJammer
Ik ken ook nog wel uit FEAR dat spel, dat je op een ladder moest klimmen, dus je character draait zich om zie je ineens dat kleine meisje voor je staanJe schrikt je dood
___
Ik kijk eigenlijk nooit zo veel horror, dus ik zal er ook niet heel goed tegen kunnen
Feastquote:Op maandag 7 februari 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk zelden horror. Maar vaak is dat meer humor dan eng
Echtquote:
Nee, moet ik nog doenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt![]()
Die ga ik met huppelkind kijken![]()
Ik wil ze ook origineel![]()
Heb jij ze al besteld?
Ghehequote:
En een film als Martyrs? Oftewel, weinig bloed, maar mensen die psychologisch kapot gemaakt worden?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:35 schreef Rockiejj het volgende:
Horrors zijn humor
Ik ben altijd diegene die het hardste lacht als er armen en benen van het lichaam worden gerukt!
Jij had SSB ook kunnen helpen, dan was je nu ook nog zeiknat gewordenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt![]()
Die ga ik met huppelkind kijken![]()
Ik wil ze ook origineel![]()
Heb jij ze al besteld?
Shawn of the deadquote:Op maandag 7 februari 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Heb je nog meer van dat soort films?
Dat klinkt intrigerendquote:Op maandag 7 februari 2011 17:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En een film als Martyrs? Oftewel, weinig bloed, maar mensen die psychologisch kapot gemaakt worden?
Complete berichten op nu.nl voorgelezenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij had SSB ook kunnen helpen, dan was je nu ook nog zeiknat geworden
Nooit gezien denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En een film als Martyrs? Oftewel, weinig bloed, maar mensen die psychologisch kapot gemaakt worden?
Gaan we die samen kijken een keer?quote:
Jahoor, soms wat gekraak, maar voorderest verstaanbaar hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Toon, was de kwaliteit van de mic ook een beetje goed?
Ik at hem zowat op
Inderdaad. Geniaal slecht zijn die meestal.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zombie apacolyps
Zombieland
Zombiefilms![]()
![]()
Downloaden nu het nog kanquote:
Wachtmuziekjequote:Op maandag 7 februari 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
Eigenlijk zou ik een heel uur lang Neil moeten draaien
Neequote:
ya, hij was echt goedquote:Op maandag 7 februari 2011 17:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeh, die was weird
Mindfuckfilms zijn ook een![]()
![]()
waard
Dan moet je hem op het eind uitleggenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ya, hij was echt goed
Niet een film om met een vrouw te kijken
Toevallig Requiem For A Dream gezien?quote:
Moet ik hem eerst 'kopen'quote:Op maandag 7 februari 2011 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we die samen kijken een keer?
M'n Sabaton discography is klaarquote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toevallig Requiem For A Dream gezien?
Zelfde strekking is dat een beetje. Dat je zit te kijken van 'WTF jongen.'
[..]
Moet ik hem eerst 'kopen'
Ja, die welquote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Moet ik hem eerst 'kopen'
trauma's heb ik er aan overgehoudenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet je hem op het eind uitleggen![]()
Gekke film ja. Huppel zou mij er voor 6 op zetten, nou dan zal ik een stukje draiaen van requiemquote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]quote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[quote]
Ik heb echt te weinig films gezien, ik mis mn filmkijkmaatje![]()
Roep eens een paar leuke?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeh, die was weird
Mindfuckfilms zijn ook een![]()
![]()
waard
Heldquote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
M'n Sabaton discography is klaar
Mja, deze is alleen aan het einde een beetje bah, maar voor de rest valt het heel erg mee qua slachtenpartijen enzo.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, die wel
Dat zijn echt van die.. Dude.omg.bah. films
Dat is niet leuk, ze moeten echt bloederig zijn!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roep eens een paar leuke?
[..]
Held
[..]
Mja, deze is alleen aan het einde een beetje bah, maar voor de rest valt het heel erg mee qua slachtenpartijen enzo.
Laatst nog gekekenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gekke film ja. Huppel zou mij er voor 6 op zetten, nou dan zal ik een stukje draiaen van requiem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |