Blame schoonOAquote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben je ook nog niet weg en is het al 17:02.
maak dat de kat wijsquote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, denk het nietIk heb ook geen scharrels
Ik denk dat de Nijmeegse Eendracht Combinatie er een groepje Ultra's bij gekregen heeft en dat die zich "Koffie" noemenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn Latijn is niet op en top, dus zou iemand willen vertellen wat de TT betekend?
Jonguh! En ik dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, denk het nietIk heb ook geen scharrels
Muckquote:Op maandag 7 februari 2011 17:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Jonguh! En ik dan?
Elke dag minimaal 35 alinea's stomend hete proza en nog ben je niet tevreden?
Koenquote:
C_Aquote:
* Marijkezwolle zet haar meest zwoele Russische accent op Maar Felshka, ik wil teren op je volle zakquote:
OMGquote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar meest zwoele Russische accent op Maar Felshka, ik wil teren op je volle zak
Marijkequote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar meest zwoele Russische accent op Maar Felshka, ik wil teren op je volle zak
Marijke kan er geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Jonguh! En ik dan?
Je laat wel een onuitwisbare eerste indruk achter jaquote:Op maandag 7 februari 2011 17:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ach, het is ook een binnenkomer moet je maar denken
quote:
Maar maarquote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook alleen maar als het je uitkomtquote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar maar![]()
Ik ben homoen monnik
en nog wel wat meer als het moet
wanneer is datquote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hola
Ik kom vanavond na het klussen even gluren weer
Owquote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar maar![]()
Ik ben homoen monnik
en nog wel wat meer als het moet
Ik wil ook met je meeklussenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hola
Ik kom vanavond na het klussen even gluren weer
Wil je op mijn zak teren danquote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwOkee hoor, dan niet
Graag of niet
Ik wil nog wel even die grote doos van je uitwonen, Olgaquote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwOkee hoor, dan niet
Graag of niet
Dat is klotequote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Toekito het volgende:
Jezus Christus................................wat een grafcollega's zijn het ook hier zeg.
Je doet begeleiding en laat de te begeleiden groep gewoon stikken om kwart over 5.
najah zegquote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Toekito het volgende:
Jezus Christus................................wat een grafcollega's zijn het ook hier zeg.
Je doet begeleiding en laat de te begeleiden groep gewoon stikken om kwart over 5.
Plus zo'n 89.000 woorden verhalend proza.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Jonguh! En ik dan?
ach ja. Meneer is bevorderd en per 1 maart weg. Dus laat maar gaan. Morgen werkoverleg, dus komt goedquote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ach ja. Meneer is bevorderd en per 1 maart weg. Dus laat maar gaan. Morgen werkoverleg, dus komt goed
Daar moet ik even over denkenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even die grote doos van je uitwonen, Olga
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef Toekito het volgende:
Als Muck en evt MZ niet willen dan bel ik haar wel: Hind staat open voor huwelijk
okee, nu wordt het gewoon een beetje triest...quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:33 schreef Muck het volgende:
[..]
okee, nu wordt het gewoon een beetje triest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |