Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
Ik doe ook niet aan die flauwekul mee... als je iemand leuk vindt, dan heeft het voor mij meer waarde om het op willekeurig welke andere dag te doen, dan precies op die ene datum dat de commercie vindt dat je dat moet doen.
Ik ben er bang voor dat dat niet gebeurdquote:Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bergen vol post natuurlijk en je inbox overleeft het niet met digitale hallmark kaartjes
trevquote:
Hier ook plek zat in de brievenbus die dag...quote:Op maandag 7 februari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur ze maar door dan, is weer eens wat anders dan rekeningen in de brievenbus op 14 februari.
Nee, jouw mailbox kan dat natuurlijk wel aan, want jij bent goed met computersquote:Op maandag 7 februari 2011 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat dat niet gebeurd
Precies.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jouw mailbox kan dat natuurlijk wel aan, want jij bent goed met computers
TTquote:
Nice tryquote:Op maandag 7 februari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jouw mailbox kan dat natuurlijk wel aan, want jij bent goed met computers
Dan zou ik nog willen toevoegen aan de TT: behalve thee en warme chocolademelk!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:30 schreef RockNijntje het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/Nec%20plus%20ultra
Eensch met 1
Ik zeg wat let jequote:Op maandag 7 februari 2011 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik nog willen toevoegen aan de TT: behalve thee en warme chocolademelk met slagroom!
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik nog willen toevoegen aan de TT: behalve thee en warme chocolademelk en appelsap!
door niets overtroffen...quote:
nou, dan pakken wij maar in hequote:
quote:
Sja psies.. doeg he?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan pakken wij maar in he
Zelfs thee en warme chocolademelk kunnen niet aan Marijke, LL en jou tippenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij 'iets'... ik zie je toch echt als 'iemand'quote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja van allemaal russische hoeren die voor eeuwig van me houdenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bergen vol post natuurlijk en je inbox overleeft het niet met digitale hallmark kaartjes
pannekoeken!!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
Uhm.. ik heb weer een warhoofd vandaag...
het is hier een soort kliekjesdag de jongens eten pannekoeken en jeroen eet macaroni
heb alleen niks voor mezelf
Pluk bij alle drie de heren een derde van hun eten van het bord dan!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
het is hier een soort kliekjesdag de jongens eten pannekoeken en jeroen eet macaroni
'I luf joe very very muts'quote:Op maandag 7 februari 2011 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van allemaal russische hoeren die voor eeuwig van me houden
macaroniquote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pluk bij alle drie de heren een derde van hun eten van het bord dan!
Als je hierheen komt, krijg je aardappelen, sperziebonen en een halve schnitzelquote:Op maandag 7 februari 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
macaronien pannenkoeken uit pak
Heb je geen pizza liggen die je in de oven kan doen?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
ah... de ignore modus was weer van kracht op dit bericht...quote:Op maandag 7 februari 2011 16:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij 'iets'... ik zie je toch echt als 'iemand'
Op dit bericht ook...quote:Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah... de ignore modus was weer van kracht op dit bericht...
quote:
Ohnoes! Ga je mee uit eten danquote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
ik was heeeeeeeeeeeel even wat anders aan het doenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah... de ignore modus was weer van kracht op dit bericht...
ja, idd... sorry dat ik niet reageerde... maar ik snap die smiley nooit...quote:
sorry...quote:Op maandag 7 februari 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was heeeeeeeeeeeel even wat anders aan het doen
Die zitten nu ook al in mijn mailbox... Daar hoeft het niet de 14e voor te zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van allemaal russische hoeren die voor eeuwig van me houden
Ik trek wel een blik soep openquote:Op maandag 7 februari 2011 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hierheen komt, krijg je aardappelen, sperziebonen en een halve schnitzel.
Gaan we naar Tabasco ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |