Blame schoonOAquote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben je ook nog niet weg en is het al 17:02.
maak dat de kat wijsquote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, denk het nietIk heb ook geen scharrels
Ik denk dat de Nijmeegse Eendracht Combinatie er een groepje Ultra's bij gekregen heeft en dat die zich "Koffie" noemenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn Latijn is niet op en top, dus zou iemand willen vertellen wat de TT betekend?
Jonguh! En ik dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, denk het nietIk heb ook geen scharrels
Muckquote:Op maandag 7 februari 2011 17:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Jonguh! En ik dan?
Elke dag minimaal 35 alinea's stomend hete proza en nog ben je niet tevreden?
Koenquote:
C_Aquote:
* Marijkezwolle zet haar meest zwoele Russische accent op Maar Felshka, ik wil teren op je volle zakquote:
OMGquote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar meest zwoele Russische accent op Maar Felshka, ik wil teren op je volle zak
Marijkequote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar meest zwoele Russische accent op Maar Felshka, ik wil teren op je volle zak
Marijke kan er geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Jonguh! En ik dan?
Je laat wel een onuitwisbare eerste indruk achter jaquote:Op maandag 7 februari 2011 17:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ach, het is ook een binnenkomer moet je maar denken
quote:
Maar maarquote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook alleen maar als het je uitkomtquote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar maar![]()
Ik ben homoen monnik
en nog wel wat meer als het moet
wanneer is datquote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hola
Ik kom vanavond na het klussen even gluren weer
Owquote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar maar![]()
Ik ben homoen monnik
en nog wel wat meer als het moet
Ik wil ook met je meeklussenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hola
Ik kom vanavond na het klussen even gluren weer
Wil je op mijn zak teren danquote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwOkee hoor, dan niet
Graag of niet
Ik wil nog wel even die grote doos van je uitwonen, Olgaquote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwOkee hoor, dan niet
Graag of niet
Dat is klotequote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Toekito het volgende:
Jezus Christus................................wat een grafcollega's zijn het ook hier zeg.
Je doet begeleiding en laat de te begeleiden groep gewoon stikken om kwart over 5.
najah zegquote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Toekito het volgende:
Jezus Christus................................wat een grafcollega's zijn het ook hier zeg.
Je doet begeleiding en laat de te begeleiden groep gewoon stikken om kwart over 5.
Plus zo'n 89.000 woorden verhalend proza.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Jonguh! En ik dan?
ach ja. Meneer is bevorderd en per 1 maart weg. Dus laat maar gaan. Morgen werkoverleg, dus komt goedquote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ach ja. Meneer is bevorderd en per 1 maart weg. Dus laat maar gaan. Morgen werkoverleg, dus komt goed
Daar moet ik even over denkenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even die grote doos van je uitwonen, Olga
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef Toekito het volgende:
Als Muck en evt MZ niet willen dan bel ik haar wel: Hind staat open voor huwelijk
okee, nu wordt het gewoon een beetje triest...quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:33 schreef Muck het volgende:
[..]
okee, nu wordt het gewoon een beetje triest...
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:33 schreef Muck het volgende:
[..]
okee, nu wordt het gewoon een beetje triest...
Hind?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef Toekito het volgende:
Als Muck en evt MZ niet willen dan bel ik haar wel: Hind staat open voor huwelijk
Hey Enfequote:Op maandag 7 februari 2011 17:36 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
Hoe was de spelletjesavond zaterdag?
Bloederig...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:36 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
Jaloers!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Dat wordt vanavond vroeg naar bed voor mij. Om 8.30 morgenochtend is pa al hier om een lekker lang dagje samen te hebben. Eerst naar sealife, wellicht nog naar madurodam en daarna naar We Will Rock You
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Bloederig...
In één nacht waren er drie spelers omgekomen![]()
...
Hey Enfequote:Op maandag 7 februari 2011 17:36 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
Pgrquote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Ff geleden weer![]()
Echt gezellig weerkom je de volgende keer weer?
Oh noes!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Bloederig...
In één nacht waren er drie spelers omgekomen![]()
...
Hey trevquote:Op maandag 7 februari 2011 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Heel gezellig, jammer dat je er niet bij was
Klinkt als een mooi dagje uit, alvast veel plezier morgenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Dat wordt vanavond vroeg naar bed voor mij. Om 8.30 morgenochtend is pa al hier om een lekker lang dagje samen te hebben. Eerst naar sealife, wellicht nog naar madurodam en daarna naar We Will Rock You
Aan jou heb ik altijd watquote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh
Je hebt nu toch niks aan mij
Gezelligquote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr
Haha ja
Als ik kan, ja![]()
[..]
Oh noes!Who died?
![]()
XD
[..]
Hey trev![]()
Goed zo!![]()
Ja, i know..
Ja even een dagje er helemaal uit, Kan verkeerd uitpakken, maar ook helemaal fijn zijn. Ik verwacht en hoop het laatste.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi dagje uit, alvast veel plezier morgen
Ik hoop het voor jou van ookquote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja even een dagje er helemaal uit, Kan verkeerd uitpakken, maar ook helemaal fijn zijn. Ik verwacht en hoop het laatste.
Okquote:Op maandag 7 februari 2011 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
JawelIk vind het altijd leuk/fijn om met je te praten
Whaaaaoooh! Sushiquote:Op maandag 7 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Merel![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga sushi maken met vriendin, tot later
Whoaahhquote:Op maandag 7 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Merel![]()
![]()
![]()
![]()
Eet se en Bis Later Marijkequote:Op maandag 7 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Merel![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker, patat met zonder!quote:
In before the patat/friet -discussiequote:
van wie had je een mailtje verwacht dan?quote:
Ik hoef nietquote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
Marijkkquote:Op maandag 7 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Merel![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |