abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:22:33 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_92494788
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hij leeft zich in de rol van Nina ;)
Vandaag ben ik zwart *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:49:04 #52
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_92495714
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_92498444
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:49 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
SPOILER
daar ben ik het ook wel mee eens. Wat jij zegt is veel subtieler.
SPOILER
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:17:07 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_92498484
zien *O*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_92499721
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:16 schreef sbientje het volgende:

[..]
SPOILER
Ben benieuwd hoe diegene dat beargumenteerd.
pi_92499963
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:49 schreef Robby87 het volgende:

[..]

SPOILER
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:57:18 #57
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_92500025
quote:

[..]

SPOILER
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_92500089
quote:

[..]

SPOILER
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_92500133
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:57 schreef thedeedster het volgende:

[..]

SPOILER
Je ziet haar wel alleen vanuit het oogpunt van Nina, dus zou goed kunnen dat het een lege stoel is.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:33:55 #60
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92501399
SPOILER
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_92501448
Deze film was tof!
Ik wil 'm nog een keer gaan kijken, maar dan wel bij een filmhuis ofzo, want dat past er beter bij.
Hij draait hier ook in de pathé, maar dat lijkt me echt niks...
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 14:39:40 #62
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_92501626
Waarom moet er toch altijd zoveel meer achter een film gezocht worden dan je ziet? Filmmakers zijn ook altijd verbaasd over alle dubbele lagen die kijkers uit hun film halen.

SPOILER
Niet altijd te veel nadenken over een film als je alle info gewoon op het scherm ziet. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:43:36 #63
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92501781
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:39 schreef Mike het volgende:
Waarom moet er toch altijd zoveel meer achter een film gezocht worden dan je ziet? Filmmakers zijn ook altijd verbaasd over alle dubbele lagen die kijkers uit hun film halen.

SPOILER
Niet altijd te veel nadenken over een film als je alle info gewoon op het scherm ziet. :P
Ik vind sommige dingen ook nogal ver gezocht, maar ik vind het ook weer niet raar dat mensen bij een film als Black Swan naar andere lagen gaan zoeken, want zo'n film is het nu eenmaal.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_92502051
quote:

SPOILER
Blijkbaar slik jij altijd alles als zoete koek, maar er zijn kijkers, zoals ik, die bedenkingen hebben bij bepaalde films, en Black Swan leent zich daar uitstekend voor.
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 14:54:47 #65
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_92502281
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:49 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Blijkbaar slik jij altijd alles als zoete koek, maar er zijn kijkers, zoals ik, die bedenkingen hebben bij bepaalde films, en Black Swan leent zich daar uitstekend voor.
Ik vind het ook leuk om te filosoferen over films zoals Inception, maar juist bij Black Swan denk ik dat er niet meer is dan dat je ziet op het scherm. Nina kan de druk niet aan, al dan niet aangewakkerd door d'r moeder en dat is het dan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_92502294
Ben het wat dat betrefd ook helemaal met Mike eens. Mensen gaan zo vaak op zoek naar zo veel diepere betekenissen die er lang niet altijd zijn. Maar dat is dan ook weer erg offtopic. Nadenken erover kan prima, wil alleen niet zeggen dat de filmmaker het ook zo bedoelt.

In dit geval lijkt het me niet dat
SPOILER
En dat maakt het mede zo'n goede film.
pi_92502339
Ik zie 'm vanavond voor de tweede keer. Nu in de bios. :D
pi_92502933
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ben het wat dat betrefd ook helemaal met Mike eens. Mensen gaan zo vaak op zoek naar zo veel diepere betekenissen die er lang niet altijd zijn. Maar dat is dan ook weer erg offtopic. Nadenken erover kan prima, wil alleen niet zeggen dat de filmmaker het ook zo bedoelt.

In dit geval lijkt het me niet dat
SPOILER
En dat maakt het mede zo'n goede film.
Wat je feitelijk zegt is dat wanneer je nadenkt over andere verhaalstructuren, die niet noodzakelijk zo door de filmmakers zijn bedoeld, erg off-topic is maar dat het daardoor juist een goede film is.

:?
pi_92503088
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:11 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Wat je feitelijk zegt is dat wanneer je nadenkt over andere verhaalstructuren, die niet noodzakelijk zo door de filmmakers zijn bedoeld, erg off-topic is maar dat het daardoor juist een goede film is.

:?
Wat erg offtopic is, is het ouwehoeren over mensen die overal in elke film een diepere betekenis zien die er al dan niet is.

Als je op de spoiler klikt weet je waarom ik dit een goede film is, zo debiel is die post nou ook weer niet geschreven of ben ik nou gek?
pi_92503945
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat erg offtopic is, is het ouwehoeren over mensen die overal in elke film een diepere betekenis zien die er al dan niet is.

Als je op de spoiler klikt weet je waarom ik dit een goede film is, zo debiel is die post nou ook weer niet geschreven of ben ik nou gek?
SPOILER
pi_92504243
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Robby87 het volgende:

[..]

SPOILER
Kijk naar het woord mede in die post die je hiervoor aanhaalde. En het feit dat het kan maakt een film meestal leuk. Wil niet zeggen dat het moet. En bij deze hoeft het niet om de film leuk te maken, die extra dimensie is niet nodig. Misschien krom verwoord van me in die andere post. Heb je gelijk in.
pi_92508183
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

SPOILER
Jawel, met Lily toch? Als ze aan de deur bij Nina komt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:24:44 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_92509137
quote:

SPOILER
Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens ja :D
Gedeeltelijk. Want ik haat ook het voorkauwen in een film en vind een beetje speculeren en gissen naar de achterliggende gedachten wel leuk.
Maar soms kun je ook te ver doorslaan :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_92509416
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jawel, met Lily toch? Als ze aan de deur bij Nina komt.
ja, maar dat was dus het hele punt. Als je ernaar kijkt alsof
SPOILER
Klopt het dan nog, qua interactie enzo? Ik ben nog niet echt terug gaan kijken..
pi_92509742
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ja, ik sta open voor de mening van anderen, wat is daar mis mee?
Daar is helemaal niks mis mee, maar je kunt niet ontkennen dat alleen de makers van de film de achterliggende gedachte van de film kennen. Andere kunnen alleen maar speculeren. Daarom zie ik de kunst het liefst ook puur. ;)
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')