Helemaal blij en ik moest dank je wel zeggenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie wat vonden ze van het gestolen troetelboek?
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal blij en ik moest dank je wel zeggen
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal blij en ik moest dank je wel zeggen
Ohw, das jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 16:31 schreef Bos81 het volgende:
Nou benny ik wil best wel meedoen in principe maar heb gewoon geen juiste opname apparatuur
Dat heb ik er maar niet bij verteldquote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Bedankt voor het stelen
Hahahahaha
Hij heeft je idd gefilmt?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique de eerst volgende keer dat ik je zie, ga ik je slaan
Gelukkig maar, anders had ik wel met je willen ruilen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 17:06 schreef tdrone het volgende:
Hoi allemaal
terug van eerste schooldag na stage en C_A het viel toch allemaal mee
Okidokiquote:
Mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 17:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhu we hebben nu echt een leuke casus dus dat is wel een pluspunt
doeidoei Kallyquote:
daar verbrand je ook calorieën meequote:Op maandag 7 februari 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo richting huis
Mijn lekkere warme Huiske
En dan ga ik niet sporten, maar we gaan klussen
klussen in de slaapkamer, nee niet dat soort klussen, gewoon behang eraf halen en met hout een raamwerk maken voor een muurtje
[..]
Okidoki
gebeurt dat vaker danquote:Op maandag 7 februari 2011 18:24 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, en dat was weer een woningbrandje bij ons achter
Gemiddeld 2 a 3 keer per jaarquote:
wat is jou defenitie van lion king geluid?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
Ik probeer Lion King geluiden te produceren, maar het lukt niet
iets van wroaaaahhh!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat is jou defenitie van lion king geluid?
ik vraag me af hoe ze dat in de film gedaan hebben zouden ze daar speciale stemacteurs voor hebben of echt leeuwengeluiden?quote:
Dat vroeg ik me dus ook af.. wat ik ook probeer het lukt me nietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe ze dat in de film gedaan hebben zouden ze daar speciale stemacteurs voor hebben of echt leeuwengeluiden?
Spieren, mijn hele rug is beurs ook, als ik het aanraak doet het al pijnquote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Spierpijn of echt pijn pijn als in pijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |