Ik draai genoeg gitarenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom noemt iedereen het 'met gitaren', terwijl er in normale muziek altijd gitaar zit?
Juist die stamptroep van tegenwoordig is niet normaal
De schuld van koelkastquote:Op maandag 7 februari 2011 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom noemt iedereen het 'met gitaren', terwijl er in normale muziek altijd gitaar zit?
Is mooien muziek hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij draait dan ook goede muziek
[..]
Nee
Ik wil wel wat downloaden voor je?
Dat is ook begonnen met gitaarmuziek.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
dank uquote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij stond idd op de helft
ga jij is huiswerk maken jongemanquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm live versie van Free Bird?
Is?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:02 schreef dragems het volgende:
[..]
=ga jij is huiswerk maken jongeman
dan zijn ze allebij bockquote:Op maandag 7 februari 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik liet laatst dit nummer horen aan mijn pa en zwager, toen vonden ze het een zeiknummer___
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is?
Wat een nepnerd ben jij eigenlijk
lol heb je weer je kostuum aan?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is?
Wat een nepnerd ben jij eigenlijk
Áls ik Free Bird draai, draai ik altijd deze versiequote:Op maandag 7 februari 2011 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm die zang is echt bijzonder goed voor een live versie!
Had deze nog nooit eerder gehoord
Intunen op Free Birdquote:Op maandag 7 februari 2011 15:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Áls ik Free Bird draai, draai ik altijd deze versie![]()
ga eens makenquote:
Uhuhquote:
Hij duurt nog 7 minutenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even wachten op die solo hoor, daarna pas naar huis
Wat heb jij gedronken?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef -Datdus- het volgende:
Lol wijn fanatieke luisteranussen willen geen muziek automaat.
Nu al naar huisquote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even wachten op die solo hoor, daarna pas naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het aantal posts van knetter gaat wel echt te ver
Who motivates the motivator?
Ik was vanmorgen 7 uur begonnen in Utrecht.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken?
[..]
Nu al naar huis![]()
Hoe is het eigenlijk met je enkel? Al geamputeerd?
Ik heb ooit een collega gehad die zo liep op te scheppen over zijn PERFECTE Engels.quote:
Slim van jouquote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen 7 uur begonnen in Utrecht.
Zo vermijd ik de files en heb ik in totaal maar 2 uur reistijd, terwijl ik 200 km moet rijden
Maar met de enkel gaat het goed!
Ik moet vanaf vanavond weer een beetje gaan joggen om weer te kunnen gaan voetbal over 3 weken.
Ik mocht eigenlijk 14:50 al naar huis, ook geen pauze gehad enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken?
[..]
Nu al naar huis![]()
Hoe is het eigenlijk met je enkel? Al geamputeerd?
Daar heb ik dan weer geen moeite meequote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega gehad die zo liep op te scheppen over zijn PERFECTE Engels.
Elke Engelse brief die ik van hem zag stond vol met taalfouten.
Vooral het verschil tussen your en you're had hij moeite mee
Of mensen die het verschil niet weten tussen 'he has been seen' en 'he has bin seen'.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:10 schreef dragems het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen moeite mee
Which of witchquote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of mensen die het verschil niet weten tussen 'he has been seen' en 'he has bin seen'.
Alsof je het over een prullenbak hebt
das dan weer msn achtige spelling net als cuzquote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of mensen die het verschil niet weten tussen 'he has been seen' en 'he has bin seen'.
Alsof je het over een prullenbak hebt
Nog 3 minuten maarquote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja nu is het genoeg
Ik ben er vandoor
die is wel stomquote:
Mn ex faalt ook zo erg in taalquote:Op maandag 7 februari 2011 15:10 schreef dragems het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen moeite mee
En die gebeurd ook zo vaak hequote:
En toch zie ik hem zeldenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
05. 148 Dj_Darcli
10. 118 djkoelkastHIJ POST MEER DAN IK
Bij mij is het echt alleen Nederlands, Dat zit er ook echt vast in. Engels is eigenlijk gewoon beterquote:Op maandag 7 februari 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex faalt ook zo erg in taal![]()
Hij zal wel blij zijn dat ie na ruim 4 jaar constant verbeterd worden eindelijk van me verlost is
Of niet weten wanneer je 'a' of 'an' voor een zelfstandig naamwoord moet gebruikenquote:
Volgens mij zit 'ie nu vooral in de nachtdiensten, dus dan post 'ie van 01:00-07:00u ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En toch zie ik hem zelden
Hij zal wel na 11en 's avonds beginnen met posten
ligt er aan wat de eerste letter is en de klank.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of niet weten wanneer je 'a' of 'an' voor een zelfstandig naamwoord moet gebruiken
soheequote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
05. 148 Dj_Darcli
10. 118 djkoelkastHIJ POST MEER DAN IK
Soms is het lastig hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of niet weten wanneer je 'a' of 'an' voor een zelfstandig naamwoord moet gebruiken
Ja dat is zo inderdaad, maar ik heb het hier over de mensen die dat niet wetenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef dragems het volgende:
[..]
ligt er aan wat de eerste letter is en de klank.
Het ligt eraan of het met een klinker begint of niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Soms is het lastig hoor.
A mother
An MSX
't is de klank toch? Ik heb dit volgens mij op school nooit geleerd
Ik wil je best helpen, maar dat wordt dan niet nu. Ik weet nog niet precies wanneer ik tijd heb.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand die me wil helpen met VDJ ? Ik draai vrijdag en ik wil graag even alles erover weten
Ik haal nu mn laptop op, en dan installeer ik even VDJ.
mother en MSX beginnen beiden met een M, toch is de een met 'a' en de ander met 'an'quote:Op maandag 7 februari 2011 15:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het licht eraan of het met een klinker begint of niet.
A coat
An exam
In de geval is het idd de klankquote:Op maandag 7 februari 2011 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mother en MSX beginnen beiden met een M, toch is de een met 'a' en de ander met 'an'
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen, maar dat wordt dan niet nu. Ik weet nog niet precies wanneer ik tijd heb.
Iemand die het kentquote:
Klank heeft er niet veel mee te maken, maar er zullen vast wel uitzonderingen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Soms is het lastig hoor.
A mother
An MSX
't is de klank toch? Ik heb dit volgens mij op school nooit geleerd
Wat Toon zegt klinkt mij het meest logischquote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klank heeft er niet veel mee te maken, maar er zullen vast wel uitzonderingen zijn.
Hij heeft nu weekendquote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie nu vooral in de nachtdiensten, dus dan post 'ie van 01:00-07:00u ofzo
Jawel.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klank heeft er niet veel mee te maken, maar er zullen vast wel uitzonderingen zijn.
De live versie alleen, maar ik zal hem draaien.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Toon, heb je Queen - We will rock you? Die gitaarsolo
Nah, over een paar uur moet 'ie wel wakker worden want we gaan naar de pettoquote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft nu weekend![]()
Zal dus wel in coma liggen
Mocht je nog tijd hebben voor Eric Johnson, gaarnequote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De live versie alleen, maar ik zal hem draaien.
Vanavond show?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, over een paar uur moet 'ie wel wakker worden want we gaan naar de petto
Altijdquote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mocht je nog tijd hebben voor Eric Johnson, gaarne
Bakkes!!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
Sperzerboon, draai zo ook eens wat van Sonata Artica plox.
Hihi dat kan ik ook luisteren tochquote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar niet hier, we doen vanavond onze eigen show op onze eigen site
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat Toon zegt klinkt mij het meest logisch
Even op gezoekt: "an"gebruik je als het volgende woord in de uitspraak met een klinker begint (a,e,i,o,u).quote:
Jazekerquote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi dat kan ik ook luisteren toch
Echt? Awesomequote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus klankquote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Even op gezoekt: "an"gebruik je als het volgende woord in de uitspraak met een klinker begint (a,e,i,o,u).
Uiteraardquote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
UhuKlein foutje moet kunnen
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
Koelkast, mag ik een linkje naar het bèta requestsysteem?
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
Koelkast, mag ik een linkje naar het bèta requestsysteem?
Hoeveel mensen luisteren daar nou naar?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Slecht! Je moet dat nummer sowieso in je muziekcollectie hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar die heb ik niet
Geen zin om te downloaden
Ik weet hetquote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Slecht! Je moet dat nummer sowieso in je muziekcollectie hebben
Ik heb hier Queen - The Absolute Greatest Hits 2009quote:Op maandag 7 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik heb stiekem alleen maar een live album van Queen
Geheimplicht my dearquote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, zit jij bij de PMSC, zoja, hoe word ik belachelijk gemaakt?
PMSC?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, zit jij bij de PMSC, zoja, hoe word ik belachelijk gemaakt?
premenstrueel syndroom chat?quote:
Bron?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stoep zegt dat ik belachelijk wordt gemaakt daar
Praten over de pmsc is verbodenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed ja kunnen zeggen
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor mensen met PMS een controlecentrum
Veeg me opquote:
Stel dat die zou bestaan hequote:
Wat is dat? Zelfde concept als 'Fightclub'?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Praten over de pmsc is verboden
Dus?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:35 schreef -Datdus- het volgende:
Lo,, een vriend van mij kreeg een bsod op zijn mac met osx.
De albums 'pronounced leh-nerd skin-nerd' en 'second helping' zijn zeer aan te radenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb alleen sweet home alabama van lynyrd
Luister je nog wel?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
eventjes aan de football manager, tot zo
Daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee 2x zelfde artiest in show is not done (tenzij marathon)
Meh.. Als het goeie nummers zijn, zie ik het probleem nietquote:Op maandag 7 februari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
en koelkast dan met zn 20 minuten kale kanoquote:Op maandag 7 februari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat was onze strafquote:Op maandag 7 februari 2011 15:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
en koelkast dan met zn 20 minuten kale kano
Dit is de remixquote:
Neenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Zokunen het volgende:
The bravery - Tragedy Bound, heb je die toon?
Wat gaat er fout?quote:
Naisquote:
De plaat slaat overquote:Op maandag 7 februari 2011 15:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Neen
[..]
Wat gaat er fout?
Mp3's doen dat nietquote:
Hou op over mp3'squote:
lolquote:Op maandag 7 februari 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou op over mp3's![]()
Ik ben al jaren aan het uitvogelen hoe ik een mp3 kan beluisteren op de platenspeler
Koop een platenspeler met usbquote:Op maandag 7 februari 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou op over mp3's![]()
Ik ben al jaren aan het uitvogelen hoe ik een mp3 kan beluisteren op de platenspeler
Al die moderne technologie, ik kan er niet mee omgaanquote:
Doeiiquote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moet nog hw maken. Dus tot zo
Hierna komt je liedje, dus je moet blijven luisterenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet eigenlijk zo beginnen met het avond eten, dan kan de kip nog ff in de marinade staan, maar geen zin in
quote:
Mjuh mensen zijn druk. Ez had ook sabaton aangevraagd, die luistert wel maar is ook hard aan het werk.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het topic lijkt wel overleden
Ik denk dat je het beter op een ander tijdstip nog een keer kunt vragenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen. Ik draai vrijdag van 19:00 tot 20:00.
Ik ga bijna alle gerne's bij langs, en wil dan ook van iedereen weten welk nummer absoluut niet mag missen !
[ afbeelding ]
leukquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga bijna alle gerne's bij langs, en wil dan ook van iedereen weten welk nummer absoluut niet mag missen !
[ afbeelding ]
Ik ga dit spammenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beter op een ander tijdstip nog een keer kunt vragener zijn nu namelijk niet zoveel mensen, geloof ik.
Free birdquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of helemaal niet vragen, we kunnen immers allen het rooster lezen.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beter op een ander tijdstip nog een keer kunt vragener zijn nu namelijk niet zoveel mensen, geloof ik.
Je wordt geen Dalando of Paul_in_the_dark he?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga dit spammenmaak je dus maar geen zorgen
heb sowieso nog een tijdje.
Kloptquote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga dit spammenmaak je dus maar geen zorgen
heb sowieso nog een tijdje.
Ook prima voor mij.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb sweet home alabama al
Is ook goed schat, het is jouw uitzendingquote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar staat mijn vraag niet op. Imbeciel.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of helemaal niet vragen, we kunnen immers allen het rooster lezen.
Heb je Saturday night van Herman Brood er ook tussen?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zal het overwegenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je Saturday night van Herman Brood er ook tussen?
Ook wel een tof nummer
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik hem vandaan heb
Lees nog eens wie ik gequote heb, en waarom noem je mij een imbeciel?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar staat mijn vraag niet op. Imbeciel.
Er moeten wel duidelijke gerne verschillen inzittenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of Deep Purple - Highway Star
America - A horse with no name
Metallica - Enter Sandman
Ja, maar ik heb haar gequotequote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lees nog eens wie ik gequote heb, en waarom noem je mij een imbeciel?
Oke, als je het 1 keer fout schrijft is het nog okequote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er moeten wel duidelijke genre verschillen inzitten
Fatboy Slim - Rockafeller Skankquote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er moeten wel duidelijke gerne verschillen inzitten
Ja het gaat over mij.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lees nog eens wie ik gequote heb, en waarom noem je mij een imbeciel?
Idoleast - Scythe VIPquote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er moeten wel duidelijke gerne verschillen inzitten
Ja maar als het daar over ging had ik haar zelf toch kunnen quoten?quote:
het is toch gewoon genre?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:04 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Oke, als je het 1 keer fout schrijft is het nog okeJe hebt er nu 2 opzitten.
Ik ging in op wat zij zei, en dat was over dat dat ze nummers nodig had die er absoluut bij moesten en toen zei jij dat ze dat helemaal niet hoefde te vragen. Wat eigenlijk wel zo is, omdat anders niemand het weet.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar als het daar over ging had ik haar zelf toch kunnen quoten?
Ik dacht namelijk vragen om te luisteren.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ging in op wat zij zei, en dat was over dat dat ze nummers nodig had die er absoluut bij moesten en toen zei jij dat ze dat helemaal niet hoefde te vragen. Wat eigenlijk wel zo is, omdat anders niemand het weet.
Cloverfield is zo irritant gefilmdquote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
Vrinden. ik heb cloverfield gekeken. wat is met dezen einde.. MAAR DIE BETHBOOHHH WAT EEN TJIK
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat einde is opzich jammerlijk jaquote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
Vrinden. ik heb cloverfield gekeken. wat is met dezen einde.. MAAR DIE BETHBOOHHH WAT EEN TJIK
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oke, maar dat was dus niet zo. Zijn we daar ook weer uitquote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht namelijk vragen om te luisteren.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Idoleast - Scythe VIP
Pennywise - Alien
Rancid - Ruby Soho
Sabaton - Primo Victoria
Alestorm - Keelhauled
Partyraiser ft Triax - Assasins
4 Tune Fairytales - My Little Fantasy
Zoiets?
Kan gebeurenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, maar dat was dus niet zo. Zijn we daar ook weer uit
Enzyme X - Dissonant Poetry mag je er ook bijzetten trouwens.quote:
Alestorm - Keelhauledquote:Op maandag 7 februari 2011 16:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Enzyme X - Dissonant Poetry mag je er ook bijzetten trouwens.
Sorry, iets te snel getypt. Niet weer doen btw, ik erger me een beetje aanquote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ja 2xook al in je aankondigingsbericht, maar goed, genoeg genazi'd
Volgend nummer?quote:
Een van de standaard, of weer eens wat anders?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, even niet
Wel Iron Maiden
Is goedquote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry, iets te snel getypt. Niet weer doen btw, ik erger me een beetje aan
The Trooper, die hoorde ik laatst en toen dacht ik nog: Hee, die moet ik ook nog draaienquote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een van de standaard, of weer eens wat anders?
The Trooper, Run To The Hills - Number of The Beast dus
Awh, meisje toch. Je hebt het maar zwaar he.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry, iets te snel getypt. Niet weer doen btw, ik erger me een beetje aan
Ahquote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef Zokunen het volgende:
Doe ik soms ook, maar dan slaap jij meestal al denk ik
'tis wat.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Awh, meisje toch. Je hebt het maar zwaar he.
Draai Benny Lavaquote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Zokunen het volgende:
Binnenkort ga ik in een uurtje ~13 talen voorbij laten komen, moet alleen nog even kijken wanneer
Ik ga m'n tong wel breken dan met al die namen
Ik vind dat maar kut tijden. Omdat ik nooit weet hoelaat ik moet eten.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Van 6 tot 8 vanavond is er nog een gat
Dat dusquote:Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vind dat maar kut tijden. Omdat ik nooit weet hoelaat ik moet eten.
Ik denk dat daarom daar ook het gat isquote:Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jah, van 5 tot 7 plan ik mezelf sowieso nooit in.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wij beginnen regelmatig pas om 8 uur met etenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jah, van 5 tot 7 plan ik mezelf sowieso nooit in.
Van 7 tot 8 zou ik dan wel weer kunnen, dan ben ik allaaaanng klaar met eten
Dan vraag je er nog een uurtje achteraan, of ervoorquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil veel muziek draaien maar je kan maar ongv 15 nummers in een uur. Als ik er ook nog bij praat..
Klopt, laatst had ik een half uurtje, gingen maar 4 nummers inquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil veel muziek draaien maar je kan maar ongv 15 nummers in een uur. Als ik er ook nog bij praat..
Zou dat niet erg zijn? ;Dquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan vraag je er nog een uurtje achteraan, of ervoorHet is nog helemaal leeg om jouw vakje
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn cavia snuitje is vanochtend van ons heengegaan
Alleen z'n snuitje? Dat valt mee, meestal gaan ze in een keer helemaal doodquote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
RIP.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alleen z'n snuitje? Dat valt mee, meestal gaan ze in een keer helemaal dood
Er is nu toch nog niemand anders die dan wilt, dan kan jij toch makkelijk als je wilt?quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alleen z'n snuitje? Dat valt mee, meestal gaan ze in een keer helemaal dood
Zaterdag kan ik ookniet doen.. overdag vind ik niks aan, en 's avonds ga ik wegquote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er is nu toch nog niemand anders die dan wilt, dan kan jij toch makkelijk als je wilt?![]()
![]()
![]()
Maja, ik kan sowieso niet luisteren
Ja?quote:
Daar vraag ik al anderhalf uur omquote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef Zokunen het volgende:
Als trollen er niet is kan ik wel een half uurtje requests doen
Maar jij doet vooral gitarenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar vraag ik al anderhalf uur omNiemand request behalve jij
vanaf 2 uur tot nu niet hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef Snuf. het volgende:
We hebben verdomme al heel de dag riekwests gehad
Ik ga zometeen de teststream bezetten, en ik heb uit betrouwbare bronnen (lees: jij) vernomen dat je wel wilde luisteren.quote:
niiiiicequote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoooi
Ik kan een half uurtje door aangezien de volgende DJ er niet is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |