Ik draai genoeg gitarenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom noemt iedereen het 'met gitaren', terwijl er in normale muziek altijd gitaar zit?
Juist die stamptroep van tegenwoordig is niet normaal
De schuld van koelkastquote:Op maandag 7 februari 2011 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom noemt iedereen het 'met gitaren', terwijl er in normale muziek altijd gitaar zit?
Is mooien muziek hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij draait dan ook goede muziek
[..]
Nee
Ik wil wel wat downloaden voor je?
Dat is ook begonnen met gitaarmuziek.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
dank uquote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij stond idd op de helft
ga jij is huiswerk maken jongemanquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm live versie van Free Bird?
Is?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:02 schreef dragems het volgende:
[..]
=ga jij is huiswerk maken jongeman
dan zijn ze allebij bockquote:Op maandag 7 februari 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik liet laatst dit nummer horen aan mijn pa en zwager, toen vonden ze het een zeiknummer___
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is?
Wat een nepnerd ben jij eigenlijk
lol heb je weer je kostuum aan?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is?
Wat een nepnerd ben jij eigenlijk
Áls ik Free Bird draai, draai ik altijd deze versiequote:Op maandag 7 februari 2011 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm die zang is echt bijzonder goed voor een live versie!
Had deze nog nooit eerder gehoord
Intunen op Free Birdquote:Op maandag 7 februari 2011 15:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Áls ik Free Bird draai, draai ik altijd deze versie![]()
ga eens makenquote:
Uhuhquote:
Hij duurt nog 7 minutenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even wachten op die solo hoor, daarna pas naar huis
Wat heb jij gedronken?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef -Datdus- het volgende:
Lol wijn fanatieke luisteranussen willen geen muziek automaat.
Nu al naar huisquote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even wachten op die solo hoor, daarna pas naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het aantal posts van knetter gaat wel echt te ver
Who motivates the motivator?
Ik was vanmorgen 7 uur begonnen in Utrecht.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken?
[..]
Nu al naar huis![]()
Hoe is het eigenlijk met je enkel? Al geamputeerd?
Ik heb ooit een collega gehad die zo liep op te scheppen over zijn PERFECTE Engels.quote:
Slim van jouquote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen 7 uur begonnen in Utrecht.
Zo vermijd ik de files en heb ik in totaal maar 2 uur reistijd, terwijl ik 200 km moet rijden
Maar met de enkel gaat het goed!
Ik moet vanaf vanavond weer een beetje gaan joggen om weer te kunnen gaan voetbal over 3 weken.
Ik mocht eigenlijk 14:50 al naar huis, ook geen pauze gehad enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken?
[..]
Nu al naar huis![]()
Hoe is het eigenlijk met je enkel? Al geamputeerd?
Daar heb ik dan weer geen moeite meequote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega gehad die zo liep op te scheppen over zijn PERFECTE Engels.
Elke Engelse brief die ik van hem zag stond vol met taalfouten.
Vooral het verschil tussen your en you're had hij moeite mee
Of mensen die het verschil niet weten tussen 'he has been seen' en 'he has bin seen'.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:10 schreef dragems het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen moeite mee
Which of witchquote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of mensen die het verschil niet weten tussen 'he has been seen' en 'he has bin seen'.
Alsof je het over een prullenbak hebt
das dan weer msn achtige spelling net als cuzquote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of mensen die het verschil niet weten tussen 'he has been seen' en 'he has bin seen'.
Alsof je het over een prullenbak hebt
Nog 3 minuten maarquote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja nu is het genoeg
Ik ben er vandoor
die is wel stomquote:
Mn ex faalt ook zo erg in taalquote:Op maandag 7 februari 2011 15:10 schreef dragems het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen moeite mee
En die gebeurd ook zo vaak hequote:
En toch zie ik hem zeldenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
05. 148 Dj_Darcli
10. 118 djkoelkastHIJ POST MEER DAN IK
Bij mij is het echt alleen Nederlands, Dat zit er ook echt vast in. Engels is eigenlijk gewoon beterquote:Op maandag 7 februari 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex faalt ook zo erg in taal![]()
Hij zal wel blij zijn dat ie na ruim 4 jaar constant verbeterd worden eindelijk van me verlost is
Of niet weten wanneer je 'a' of 'an' voor een zelfstandig naamwoord moet gebruikenquote:
Volgens mij zit 'ie nu vooral in de nachtdiensten, dus dan post 'ie van 01:00-07:00u ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En toch zie ik hem zelden
Hij zal wel na 11en 's avonds beginnen met posten
ligt er aan wat de eerste letter is en de klank.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of niet weten wanneer je 'a' of 'an' voor een zelfstandig naamwoord moet gebruiken
soheequote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
05. 148 Dj_Darcli
10. 118 djkoelkastHIJ POST MEER DAN IK
Soms is het lastig hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of niet weten wanneer je 'a' of 'an' voor een zelfstandig naamwoord moet gebruiken
Ja dat is zo inderdaad, maar ik heb het hier over de mensen die dat niet wetenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef dragems het volgende:
[..]
ligt er aan wat de eerste letter is en de klank.
Het ligt eraan of het met een klinker begint of niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Soms is het lastig hoor.
A mother
An MSX
't is de klank toch? Ik heb dit volgens mij op school nooit geleerd
Ik wil je best helpen, maar dat wordt dan niet nu. Ik weet nog niet precies wanneer ik tijd heb.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand die me wil helpen met VDJ ? Ik draai vrijdag en ik wil graag even alles erover weten
Ik haal nu mn laptop op, en dan installeer ik even VDJ.
mother en MSX beginnen beiden met een M, toch is de een met 'a' en de ander met 'an'quote:Op maandag 7 februari 2011 15:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het licht eraan of het met een klinker begint of niet.
A coat
An exam
In de geval is het idd de klankquote:Op maandag 7 februari 2011 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mother en MSX beginnen beiden met een M, toch is de een met 'a' en de ander met 'an'
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen, maar dat wordt dan niet nu. Ik weet nog niet precies wanneer ik tijd heb.
Iemand die het kentquote:
Klank heeft er niet veel mee te maken, maar er zullen vast wel uitzonderingen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Soms is het lastig hoor.
A mother
An MSX
't is de klank toch? Ik heb dit volgens mij op school nooit geleerd
Wat Toon zegt klinkt mij het meest logischquote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klank heeft er niet veel mee te maken, maar er zullen vast wel uitzonderingen zijn.
Hij heeft nu weekendquote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie nu vooral in de nachtdiensten, dus dan post 'ie van 01:00-07:00u ofzo
Jawel.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klank heeft er niet veel mee te maken, maar er zullen vast wel uitzonderingen zijn.
De live versie alleen, maar ik zal hem draaien.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Toon, heb je Queen - We will rock you? Die gitaarsolo
Nah, over een paar uur moet 'ie wel wakker worden want we gaan naar de pettoquote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft nu weekend![]()
Zal dus wel in coma liggen
Mocht je nog tijd hebben voor Eric Johnson, gaarnequote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De live versie alleen, maar ik zal hem draaien.
Vanavond show?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, over een paar uur moet 'ie wel wakker worden want we gaan naar de petto
Altijdquote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mocht je nog tijd hebben voor Eric Johnson, gaarne
Bakkes!!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
Sperzerboon, draai zo ook eens wat van Sonata Artica plox.
Hihi dat kan ik ook luisteren tochquote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar niet hier, we doen vanavond onze eigen show op onze eigen site
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat Toon zegt klinkt mij het meest logisch
Even op gezoekt: "an"gebruik je als het volgende woord in de uitspraak met een klinker begint (a,e,i,o,u).quote:
Jazekerquote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi dat kan ik ook luisteren toch
Echt? Awesomequote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus klankquote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Even op gezoekt: "an"gebruik je als het volgende woord in de uitspraak met een klinker begint (a,e,i,o,u).
Uiteraardquote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
UhuKlein foutje moet kunnen
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
Koelkast, mag ik een linkje naar het bèta requestsysteem?
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
Koelkast, mag ik een linkje naar het bèta requestsysteem?
Hoeveel mensen luisteren daar nou naar?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Slecht! Je moet dat nummer sowieso in je muziekcollectie hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar die heb ik niet
Geen zin om te downloaden
Ik weet hetquote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Slecht! Je moet dat nummer sowieso in je muziekcollectie hebben
Ik heb hier Queen - The Absolute Greatest Hits 2009quote:Op maandag 7 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik heb stiekem alleen maar een live album van Queen
Geheimplicht my dearquote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, zit jij bij de PMSC, zoja, hoe word ik belachelijk gemaakt?
PMSC?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, zit jij bij de PMSC, zoja, hoe word ik belachelijk gemaakt?
premenstrueel syndroom chat?quote:
Bron?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stoep zegt dat ik belachelijk wordt gemaakt daar
Praten over de pmsc is verbodenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed ja kunnen zeggen
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor mensen met PMS een controlecentrum
Veeg me opquote:
Stel dat die zou bestaan hequote:
Wat is dat? Zelfde concept als 'Fightclub'?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Praten over de pmsc is verboden
Dus?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:35 schreef -Datdus- het volgende:
Lo,, een vriend van mij kreeg een bsod op zijn mac met osx.
De albums 'pronounced leh-nerd skin-nerd' en 'second helping' zijn zeer aan te radenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb alleen sweet home alabama van lynyrd
Luister je nog wel?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
eventjes aan de football manager, tot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |