wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe dit was een typische SSB overgang![]()
Ditquote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Okquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
Mochten jullie trolo zien laat hem even contact met mij opnemen, voor 'ie nog bozer wordt
Een SSBtjequote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
sla 'mquote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef Snuf. het volgende:
WTF IEMAND HEEFT MIJ GEUNFRIEND OP HEIFS
Ooh bij de overgang van een track de schuifknop in een nanoseconde van links naar rechts schuivenquote:
IDK ik ging vroeg slapenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoelang hebben jullie getinychat? gisteren
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef Snuf. het volgende:
Haifs van je zusje.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef Snuf. het volgende:
Ik ook man, van zat op zon maar 2 uur geslapen, ik was moequote:
Ja ik vind het zelf ook irritant om met muis enzo te werken, heb zelf ook mixxer met 2 cd spelers. Nu dus ook een midicontroller maar die moet ik nog goed configureren.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer op echte draaitafels gedraaid, en daar kon ik het wel
Facebook? MySpace?quote:
Nummers aanvragen die ik leuk vind en op mijn pc heb staan helpt welquote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
bedankt voor het draaien van dit nummer
Ik heb zo'n gevoel he dat als Esther ooit op facebook komt dat 2 gasten uit purmerend DIRECT een vriendschapsverzoekje sturenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dragems ik ga zo nog even 1 in elkaar stoeien voor je.. en toon die van jou komt als ik klaar ben met stage
Het meest essentiële vind ik nog wel dat je 1 deck moet horen via de speakers en 1 via een headphone.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf ook irritant om met muis enzo te werken, heb zelf ook mixxer met 2 cd spelers. Nu dus ook een midicontroller maar die moet ik nog goed configureren.
Wie is Esther, en is ze lekker ?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel he dat als Esther ooit op facebook komt dat 2 gasten uit purmerend DIRECT een vriendschapsverzoekje sturen
wat vind je ervan huppel?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel he dat als Esther ooit op facebook komt dat 2 gasten uit purmerend DIRECT een vriendschapsverzoekje sturen
ja, dat gaat bij mij dus nietquote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het meest essentiële vind ik nog wel dat je 1 deck moet horen via de speakers en 1 via een headphone.
Gewoon master op links en cue op rechts ofzo, dat heb ik nu ookquote:
Opbokken jij bent van MIJquote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie is Esther, en is ze lekker ?
Volgens mij is dat met alleen een PC met dus maar 1 geluidskaart lastig te regelenquote:
Liever kut met peren, dan peren met kut?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef Snuf. het volgende:
Liever een kut in je vrouw dan een vrouw in je kut
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef Snuf. het volgende:
Liever een kut in je vrouw dan een vrouw in je kut
Nou bij mij kan het niet opdat de ingang van mijn koptelefoon kapot isquote:Op maandag 7 februari 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met alleen een PC met dus maar 1 geluidskaart lastig te regelen
Maar ik heb er geen verstand van, misschien is het juist simpel om te fixen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat vind je ervan huppel?
Dat knetterquote:
Alles kan kapotquote:
Zie fobo van dragemsquote:Op maandag 7 februari 2011 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Serieus, wat een seriemoordenaar is dat jochie!
Is er ook een recente foto van deze knul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Serieus, wat een seriemoordenaar is dat jochie!
Is er ook een recente foto van deze knul?
ga maar bellenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mash, komt Otis Reading hierna?
Anders ga ik even telefoneren
sorry lees met schuin oog.. ben ook al weer voor draakje bezigquote:Op maandag 7 februari 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat knetter
[..]
Alles kan kapot
Mattie, waarom ging je gisteren niet naar mij luisteren?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, is dat echt een schoolfoto van kleine Eze?!
Uhuhquote:Op maandag 7 februari 2011 14:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zie fobo van dragemsneeeeeee. dat ben ik niet. ik was vroeger wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De maker van Kut met pindakaasquote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef 8108139dpths het volgende:
vraagje; wie heeft dit logo gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
Hoe laat was jequote:Op maandag 7 februari 2011 14:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mattie, waarom ging je gisteren niet naar mij luisteren?
pirania of bbqworst. dacht ikquote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef 8108139dpths het volgende:
vraagje; wie heeft dit logo gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
Het was een serieuze vraag ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De maker van Kut met pindakaas
speciaal voor jouquote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef dragems het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
De gelijkenis is wel treffendquote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neeje lult...
Ik dacht dat het een of andere meme van 4chan was ofzo
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol ik was op zoek naar iemand die Boots heet van zijn achternaam.
Toen belde ik en vroeg ik "is de heer <voornaam> Bonkers" aanwezig
Geniaalquote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol ik was op zoek naar iemand die Boots heet van zijn achternaam.
Toen belde ik en vroeg ik "is de heer <voornaam> Bonkers" aanwezig
Dat zal ook vast wel een serieus antwoord geweest zijn hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag ja.
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm toen was ik film kijken met mijn vriendin
Ik ga sowieso voor.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm toen was ik film kijken met mijn vriendin
Seks of naar nitrouz luisteren.quote:
Standaard tochquote:
seks met huppel of nitrouz luisterenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks of naar nitrouz luisteren.
Sorry ik zou dan ook voor seks kiezen
Geen idee, ik heb nooit gedatequote:Op maandag 7 februari 2011 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Standaard toch
Ik bedoel, na 1 of 2 dates vraag je een meisje om bij jou thuis 'een filmpje te komen kijken'
Blijven dromen schatquote:Op maandag 7 februari 2011 14:23 schreef dragems het volgende:
[..]
seks met huppel of nitrouz luisteren
sorry dan gaat seks met huppel voor
Of als 1e date ga je film kijken! Als het dan niet leuk is kijk je gewoon echt de filmquote:Op maandag 7 februari 2011 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Standaard toch
Ik bedoel, na 1 of 2 dates vraag je een meisje om bij jou thuis 'een filmpje te komen kijken'
Seks met Huppelmuts of Willem II kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:23 schreef dragems het volgende:
[..]
seks met huppel of nitrouz luisteren
sorry dan gaat seks met huppel voor
een kalkoen?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo bijzonder is seks met mij niet hoor.
Ik doe niet aan bj's, ik lig doodstil en saai op mn rug en ik heb een kalkoen
Meisje leren kennen bij uitgaan, nummer vragen.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Of als 1e date ga je film kijken! Als het dan niet leuk is kijk je gewoon echt de film
Ja koelkast heeft het een keer aan de hand van plaatjes uitgelegdquote:
Je hebt ook een liftenfabrikant, die heet Schindler.quote:
De film is toch ook met een d?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt ook een liftenfabrikant, die heet Schindler.
Ik denk dan altijd Schintlers lift ipv Schintlers list
Ga liever met vrienden uitquote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Meisje leren kennen bij uitgaan, nummer vragen.
Week smsen, dat weekend daarna samen wat drinken en daarna samen uitgaan.
Weekend daarna overdag filmpje kijken
A mattie wat is deze dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke ze heeft wel heifs maar die ik niet geef mattie
ja je moet dan ook wel zorgen dat je maten er ook zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ga liever met vrienden uitEn dat zij er dan ook is met vriendinnen is ofzo dan echt samen te gaan.
Maar dat is toch niet daten?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ga liever met vrienden uitEn dat zij er dan ook is met vriendinnen is ofzo dan echt samen te gaan.
Ik ga nooit uit met mijn vriendin. Maar vind ik wel best eigenlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja je moet dan ook wel zorgen dat je maten er ook zijn.
Kunnen ze direct je nieuwe poes inspecteren en goedkeuren
Wat dacht je van Lynyrd skynyrd?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat willen we graag horen om 3 uur?
ik weet waar je glazenzetter de kogels uit het glas haaltquote:
Hmm, toch wel ehquote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lynyrd skynyrd?
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm mijne gaat wel bijna altijd mee.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit met mijn vriendin. Maar vind ik wel best eigenlijk.
ja zeker en ik heb wat terug gezetquote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou draakje.. is deze wel goed????
En dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef dragems het volgende:
[..]
ik weet waar je glazenzetter de kogels uit het glas haalt
Die van mij woont 1.5uur van me vandaan. Dat scheelt een hoop.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm mijne gaat wel bijna altijd mee.
Maar ze houdt dan ook van dezelfde kroegen, clubs en feesten.
Ik durf de pm niet te openenquote:
gelezen komt ook op mijn foboquote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef dragems het volgende:
knetter ik heb een poging gewaagt om iets terug te sturen
ik ben echt wel je chick aan het playenquote:
hahaha let maar opquote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan?
Dat je mijn adres hebt wil zeggen dat er geneukt gaat worden?
Ik heb nog nooit gedatequote:
Echt?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En je vaste vriendin is iets anders dan een meisje dat je net kent haha
Tot straks vriendquote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef Monopoly het volgende:
Groeten vanaf het werk. Ik ben er weer rond 19.00 ongeveer.
hoelaat ga jij weg?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelezen komt ook op mijn fobo
dankjewel![]()
![]()
quote:
Die van mij woont 1 minuut met de auto, 3 minuten fietsen en 5 minuten fietsen bij me vandaanquote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die van mij woont 1.5uur van me vandaan. Dat scheelt een hoop.
kwart voor 3 hoezo?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot straks vriend
[..]
hoelaat ga jij weg?
Uhmquote:
maar je gaat toch altijd te laat wegquote:
3 en 5 minuten fietsen? das knapquote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die van mij woont 1 minuut met de auto, 3 minuten fietsen en 5 minuten fietsen bij me vandaan
ja daft punkquote:
Wat is het nou 3 of 5 minuten fietsen?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die van mij woont 1 minuut met de auto, 3 minuten fietsen en 5 minuten fietsen bij me vandaan
U2quote:
Hoe bedoel je??quote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef dragems het volgende:
[..]
maar je gaat toch altijd te laat weg
U2 met MJB One voor Huppelquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rick Astley mag zichzelf rick rollen, ligt hij 10 dagen van op bed.
Hij was gisteren jarigquote:Richard Paul (Rick) Astley (Newton-le-Willows, 6 februari 1966) is een Britse zanger. Hij is bekend om zijn jeugdige voorkomen en zijn diepe bariton stem.
wedden dat je er om 3 uur nog bentquote:
Please don'tquote:
One live @ Slanecastlequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef dragems het volgende:
[..]
wedden dat je er om 3 uur nog bent
oh ok das andersquote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
word gebracht en gehaald.. dus die theorie gaat niet op
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Nu de prijzen van koffiebonen steeds maar stijgen, wordt een kopje koffie voor Jan met de pet straks onbetaalbaar.
Waarom moet je eigenlijk pas in de middag naar stage?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
word gebracht en gehaald.. dus die theorie gaat niet op
Die is zoveel beterquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dikke faal gewordenquote:
was er nog gedraaid of helemaal niet?quote:
Lol.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Morgen heb ik m'n drukste dag van de weekquote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben morgen vrij
![]()
zou eigenlijk woensdag vrij zijn.. maar is verzet![]()
gelukkig kan ik morgen lekker uitslapen.. heb vannacht nog niet geslapen.. en denk dat ik vanavond om 11 uur een beetje half dood ben
zorg.. wisselende diensten.. daarom zit ik zo vaak snachts te spammenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom moet je eigenlijk pas in de middag naar stage?
is ook niet echt slimquote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben morgen vrij
![]()
zou eigenlijk woensdag vrij zijn.. maar is verzet![]()
gelukkig kan ik morgen lekker uitslapen.. heb vannacht nog niet geslapen.. en denk dat ik vanavond om 11 uur een beetje half dood ben
Patje 1 uur, toen koelkast, half 1 kwam mono en die is snel naar bed gegaan want moe/werk enz.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef dragems het volgende:
[..]
was er nog gedraaid of helemaal niet?
Ah, I see, da's gayquote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zorg.. wisselende diensten.. daarom zit ik zo vaak snachts te spammen
moet van half 4 tot 11
stiekemerdquote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zorg.. wisselende diensten.. daarom zit ik zo vaak snachts te spammen
moet van half 4 tot 11
maar het was zooo gezellig vannachtquote:
Theequote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij drinkt slechts bierToch?
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patje 1 uur, toen koelkast, half 1 kwam mono en die is snel naar bed gegaan want moe/werk enz.
Toen heeft ez 's nachts nog gedraaid
Moet toch wat om jou niveau bij te houdenquote:
Taksiquote:Op maandag 7 februari 2011 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thee![]()
Taksi![]()
Bier![]()
Rode of zwarte wodka met redbull
Check mijn sigquote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij drinkt slechts bierToch?
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga maar van de koffie genieten voor het op istot zo
Wij zijn 1quote:
Manboobs, iiieeelquote:Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij is de mannelijke versie, alleen dan 10 jaar jonger
Ik ben 18!!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij is de mannelijke versie, alleen dan 10 jaar jonger
Huppelmuts is mijn kloon/trollaccount.quote:
heel veel daft punkquote:
Iets van CCR?quote:
WATquote:Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 18!!
Hij is 7 jaar ouder
quote:
quote:
bad moon risingquote:
Jajajaquote:Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huppelmuts is mijn kloon/trollaccount.
Doei, veel plezierquote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lieve schatjes.. ik zeg alvast gedag...
ga mijn spullen en pakken en dan mensjes verzorgen
tot vanavond misschien? en anders morgen
Fijne dag nog allemaal![]()
![]()
Bad moon rising?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lieve schatjes.. ik zeg alvast gedag...
ga mijn spullen en pakken en dan mensjes verzorgen
tot vanavond misschien? en anders morgen
Fijne dag nog allemaal![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Geyl, ik ben bijna 17, dat scheelt dan dus maar 1 jaarquote:Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 18!!
Hij is 7 jaar ouder
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geyl, ik ben bijna 17, dat scheelt dan dus maar 1 jaar
Jij wil flipsquote:Op maandag 7 februari 2011 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geyl, ik ben bijna 17, dat scheelt dan dus maar 1 jaar
Jij mag zo een steviger nummertje draaien voor mequote:
Dus....quote:Op maandag 7 februari 2011 14:43 schreef mash_ het volgende:
geen idee of Dasjonny er nog is! en luisterd maar deze is zo voor hem
lol ik ben lekker eerder jarigquote:Op maandag 7 februari 2011 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee hoor, 25 maart 1717 en sexueel gefrustreerd
![]()
En nog steeds maagd?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee hoor, 25 maart 1717 en sexueel gefrustreerd
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog steeds maagd?
Doe je toch iets fout hoor
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog steeds maagd?
Ja maar nu draait een goede dj!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ook lang geleden dat ik daadwerkelijk heb geluisterd trouwens.
Oh sorryquote:
Heb je queensryche?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar nu draait een goede dj!Al draai ik vandaag echt te random muziek.
Vrouwen worden al hun 14e ontmaagd, want iedereen wil ze...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog steeds maagd?
Idd, kijk naar DVquote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vrouwen worden al hun 14e ontmaagd, want iedereen wil ze...
volgens mij moet er een "op" tussenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maakt niet uit volgens mijquote:Op maandag 7 februari 2011 14:47 schreef dragems het volgende:
[..]
volgens mij moet er een "op" tussen
Oh dan was ik te laatquote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 7 februari 2011 14:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er zit wat tussen je tanden
Volgens mij is ze ook niet alles hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 14:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die was op de webcam bij dat chat ding. zo knap vond ik haar niet.
Echt niet?quote:
Jaartje maarquote:Op maandag 7 februari 2011 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus jij was ook te laat, kan ik net zo goed ook te laat zijn
Maar merel... Die slaat allesquote:Op maandag 7 februari 2011 14:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook niet alles hoor
Sharr vind ik knapper
QFTquote:Op maandag 7 februari 2011 14:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sharr vind ik knapper
Ze wil gaan draaien hequote:Op maandag 7 februari 2011 14:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sharr vind ik knapper
En flips dan?quote:
jaaaaa vrouwlijke djquote:
Sharr is een lekker wijf sowiesoquote:
Jammer dat ik dan aan het werk benquote:Op maandag 7 februari 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.onzinradio.nl/rooster/
Vrijdag van 7 tot 8 dus
Jaquote:
Die is niet te beschrijvenquote:
Aightquote:Op maandag 7 februari 2011 14:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan aan het werk ben
[..]
Ja
Ik heb haar nog nooit gezienquote:Op maandag 7 februari 2011 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die is niet te beschrijvenMaar die houd ik liever voor mezelf (
), dus daar ga ik op een forum niet te veel op geilen waar ook andere sexueel gefrustreerden bijzijn.
ik zou het maar zeggen anders bel ik je oudersquote:Op maandag 7 februari 2011 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die is niet te beschrijvenMaar die houd ik liever voor mezelf (
), dus daar ga ik op een forum niet te veel op geilen waar ook andere sexueel gefrustreerden bijzijn.
Gelukkig is er dan Ekstra Weekend en Stenders Late Vermaak, dus luister ik soberso nietquote:Op maandag 7 februari 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.onzinradio.nl/rooster/
Vrijdag van 7 tot 8 dus
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan Ekstra Weekend en Stenders Late Vermaak, dus luister ik soberso niet
Naah, vandaag niet zo zin inquote:Op maandag 7 februari 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aightwel beetje bazenmuziek draaien he
Goed van ons hequote:Op maandag 7 februari 2011 14:53 schreef mash_ het volgende:
Wat vragen jullie allemaal voor troep aan zeg.
Nu nog een blauwequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:53 schreef mash_ het volgende:
is classic. hoe durf jijquote:Op maandag 7 februari 2011 14:53 schreef mash_ het volgende:
is die er ookquote:
hij is zeker niet in Vietnam geweest die vlegelquote:
Word veel te weinig voor aangevraagdquote:Op maandag 7 februari 2011 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan ook een verzoekuur doen met alleen platen die jij leuk vind
wat? ik ook nietquote:Op maandag 7 februari 2011 14:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hij is zeker niet in Vietnam geweest die vlegel
Oe oe oe zo goed als elk nummer op de tour of duty cd'squote:Op maandag 7 februari 2011 14:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hij is zeker niet in Vietnam geweest die vlegel
joepie toon met gitarenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:56 schreef mash_ het volgende:
lekker rustig laatste nummer voor dat toon komt met zijn gitaren
Niet echt soundtrack. Maar word wel gespeeld in het spel ja als je op je paard mexico in gaat voor het eerst.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Red Dead Redemption soundtrack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |